BMW M2 και… πρόωρος “Αποχαιρετισμός στα Όπλα”

Ένα ακόμη μοντέλο της BMW πέφτει "θύμα" των αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων με τους Βαυαρούς να σταματούν επίσημα την παραγωγή του στην Ευρώπη.

Βρείτε μας στο
BMW M2 CS 2020

Μέχρι το τέλος της χρονιάς η Ευρώπη θα αποχαιρετίσει την M2 που θεωρείται από πολλούς ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή (και όχι μόνο) στη γκάμα των Βαυαρών.

Η παραγωγή της δίπορτης M2 θα σταματήσει επίσημα το ερχόμενο Φθινόπωρο, σύμφωνα με αναφορές στο Διαδίκτυο με την εκπρόσωπο Τύπου της BMW, Andrea Schwab, να δηλώνει στο Carscoops: “Ναι, οι αναφορές λένε την αλήθεια. Η παραγωγή της υπάρχουσας M2 για την ευρωπαϊκή αγορά θα σταματήσει μέχρι το τέλος του 2020. Για όλες τις άλλες αγορές θα συνεχίσουμε την παραγωγή.”

Αναφορικά με το αν η επόμενη γενιά της M2 θα διατεθεί στη Γηραιά Ήπειρο, η Schwab απέφυγε να σχολιάσει επικαλούμενη την πολιτική της BMW για μη αναφορές σε μελλοντικά μοντέλα. Η υπάρχουσα M2 να συνεχίζει να πωλείται και την επόμενη χρονιά στη Β. Αμερική αλλά και σε άλλες εκτός Ε.Ε. αγορές.

Η απόφαση της BMW, αν και δεν αιτιολογείται επίσημα, φαίνεται πως συνδέεται άμεσα με τις νέες και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, οι οποίες μάλλον κάνουν ασύμφορη κάποια επένδυση για την περαιτέρω εξέλιξη του μοτέρ που φέρει η M2 ώστε να συμμορφωθεί με αυτές. Η απόφαση των Βαυαρών επηρεάζει τόσο την BMW M2 όσο και την M2 C, οποία παρουσιάστηκε σχετικά πρόσφατα.

Λογικά θα υπάρξει διάδοχη γενιά για τη M2 η οποία θα φέρει λογικά ένα ολοκαίνουριο και εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο, αν και ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Ποιες είναι οι δικές σας σκέψεις για το νέο “θύμα” των νέων και αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων;

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η κορυφαία BMW M2 με τελική 280 χλμ./ώρα

Αυτό είναι το δεύτερο μοντέλο της BMW Που σταματά να διατίθεται στην Ευρώπη έπειτα από τις M4 Coupe και Cabrio.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr