BYD Auto-Κίνα: Προστατευτικές μάσκες αντί για αυτοκίνητα!

Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία BYD παίζει ενεργό ρόλο στην καταπολέμηση της εξάπλωσης του κορονοϊού παράγοντας καθημερινά εκατομμύρια μάσκες και όχι μόνο.

Βρείτε μας στο
BYD Μάσκες αντί για αυτοκίνητα

Και ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο η κυβέρνηση ζητά από τους κατασκευαστές να συνεισφέρουν στην μάχη με τον κορονοϊό παράγοντας ιατρικό εξοπλισμό, στην Κίνα το σενάριο αυτό έχει τεθεί ήδη σε εφαρμογή από την BYD, τουλάχιστον.

Η κινέζικη εταιρία, που αποτελεί τον μεγαλύτερο Κινέζο κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, εχει ήδη διαμορφώσει κάποιες από τις γραμμές παραγωγής της, οι οποιες παράγουν πλέον προστατευτικές μάσκες και αντισηπτικά.

Ειδικότερα και σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της BYD, η εταιρία έχει ξεκινήσει και παράγει μάσκες και αντισηπτικά από τις αρχές Φεβρουαρίου, για να αντιμετωπίσει την έλλειψη που έχει παρουσιαστεί σε όλη την χώρα. Σήμερα και με το εργοστάσιο της εταιρίας στην πόλη Shenzhen της Κίνας να λειτουργεί στο 100%, η BYD παράγει πέντε (5) εκατ. μάσκες και 300.000 μπουκάλια αντισηπτικό την ημέρα.

Για να το πετύχει αυτό η BYD αξιοποίησε συνολικά πάνω από 3.000 υψηλόβαθμα στελέχη και μηχανικούς που προέρχονται από διάφορα τμήματα του ομίλου της, ώστε να μετατρέψει τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της. Η διαδικασία ξεκίνησε στα τέλη του Ιανουαρίου και σε αυτή περιλαμβάνεται όχι μόνο η κατασκευή του εξοπλισμού για την παραγωγή των μασκών και των αντισηπτικών αλλά και η έρευνα και η εξέλιξη που χρειάστηκε για τη δημιουργία αυτού του εξοπλισμού.

Η BYD μπορεί παράλληλα να κατασκευάζει πέντε με δέκα μηχανήματα παραγωγής μασκών την ημέρα αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την παραγωγή της ημερησίως κατά 300.000 με 500.000 μάσκες! Ο λόγος που η BYD οδηγήθηκε στο να κατασκευάσει τα δικά της μηχανήματα είναι γιατί στις αρχές της εξάπλωσης του ιού δεν μπορούσε να βρει αρκετά για να τα τοποθετήσει στις γραμμές παραγωγής της. Τώρα αναφέρει ότι το εργοστάσιο που παράγει μάσκες είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο.

Αν λάβουμε υπόψη μας το παράδειγμα της BYD, οι κατασκευαστές αυτοκινήτου φαίνεται να μπορούν να δώσουν λύσεις στην καταπολέμηση του COVID-19 και μένει να δούμε τις αποφάσεις που θα πάρουν και οι κατασκευαστές στην Ευρώπη και κατά πόσο μπορούν να βοηθήσουν και αυτοί στην κατάσταση που επικρατεί στην Γηραιά Ήπειρο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr