Chevrolet SSR: Μια μεγάλη… αποτυχία!

Το όχι και τόσο επιτυχημένο πείραμα της General Motors, το οποίο άντεξε από το 2003 έως το 2006, ήταν εν μέρει επηρεασμένο από τη φιλοσοφία του PT Cruiser!
Chevrolet SSR

Η απόπειρα να δημιουργήσεις εκ του μηδενός, όχι απλώς ένα καινούργιο μοντέλο, αλλά ένα καινούργιο αυτοκινητικό είδος, προϋποθέτει έμπνευση, μεγαλοφυΐα αλλά και τύχη. Το Chevrolet SSR μάλλον δεν πρέπει να διέθετε τίποτε από τα τρία, οπότε ήλθε, είδε, το είδαν και απήλθαν (οι υποψήφιοι πελάτες).

Ήταν ένα πείραμα της General Motors, το οποίο άντεξε από το 2003 έως το 2006, και ήταν εν μέρει επηρεασμένο από τη φιλοσοφία του PT Cruiser. Λίγο ρετρό, λίγο μοντέρνο, με μια καρτουνίστικη αισθητική η οποία παρέπεμπε σε καρικατούρα των hot-rod, αυτού του τόσο χαρακτηριστικά αμερικανικού φαινομένου.

Αυτό που αποπειράθηκαν να κάνουν οι σχεδιαστές του SSR ήταν να συγκεράσουν τις ιδιότητες ενός κάμπριο με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, με ένα ημιφορτηγό και ένα σπορ αυτοκίνητο επιδόσεων. Το αποτέλεσμα που προέκυψε ίσως να έκανε τον δρ Φρανκενστάιν να δακρύσει από συγκίνηση, αλλά το κοινό μπερδεύτηκε για το τι από όλα ήταν τελικά αυτό το αλλόκοτο Chevrolet SSR.

Κάτω από τα φουσκωτά και γεμάτα καμπύλες μέρη του αμαξώματός του, το SSR βασιζόταν στην πιο μακριά εκδοχή του πατώματος που η GM χρησιμοποιούσε για το TrailBlazer EXT. Από το 2003 έως το 2004 ο κινητήρας του SSR ήταν ο Vortec των 5,3 λίτρων, σε διάταξη V8 με απόδοση 300 ίππων. Δυστυχώς όμως για τις εντυπώσεις που προσπαθούσε να δημιουργήσει η GM, οι επιδόσεις του SSR ήταν κατώτερες των προσδοκιών.

Με 7,7 δευτερόλεπτα στο 0-100 χλμ./ώρα, το εκκεντρικό φορτηγό-κουπέ-κάμπριο δεν έβαζε φωτιά στον δρόμο, κάτι που έγινε αντιληπτό από τους αρμόδιους. Αποφασίστηκε η αντικατάσταση του Vortec με τον LS2, ο οποίος έφτανε τους 400 ίππους. Το 0-100 έπεσε στα 5 δευτερόλεπτα, οπότε το τριθέσιο – ναι, τριθέσιο – Chevrolet SSR μπορούσε επιτέλους να γοητεύσει μια πελατεία με ιδιαίτερα, έως εκκεντρικά, γούστα.

Στη σκάρτη τριετία που παρέμεινε σε παραγωγή πούλησε 24.000 μονάδες. Αρκετές για να το καταστήσουν συλλεκτικό σήμερα και μια μεγάλη αποτυχία στα χρόνια του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτή η Chevrolet Corvette πέρασε πολλά χρόνια σε μία κλειστή αποθήκη, τώρα όμως ήρθε η ώρα των αλοιφαδόρων. Απολαύστε τη "μεταμόρφωσή" της!...
Είναι σπάνιο, αλλά μπορεί να συμβεί! Ο οδηγός της Chevrolet Camaro "έφαγε" δύο κλήσεις μέσα σε ελάχιστα λεπτά στο Λας Βέγκας......
Το El Camino της Chevrolet εμφανίστηκε το 1959 και έκτοτε αποτελεί μνημείο στην ιστορία της σχεδίασης υπερβολικών μοντέλων....
Έχετε ξανά δει σπίτι στο σχήμα της Renault; Μία αρχιτέκτονας το τόλμησε και μας παρουσιάζει την οικία του φανατικού petrolhead!...
Σφυρήλατα έμβολα, σφυρήλατες μπιέλες και ένας ατμοσφαιρικός V8 που στροφάρει στις 8.600 σ.α.λ. Δυναμώστε τον ήχο, η νέα Chevrolet Corvette Z06 "διψά" για αίμα!...
Για 10η σερί χρονιά o "Μεγαλύτερος Αγώνας Dragster στο Κόσμο" είναι γεγονός! Δείτε ποιο από τα μοντέλα που επέλεξαν οι Αμερικάνοι κατάφερε να κερδίσει....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ