Δοκιμή Dacia Duster 1.5 DCi 4X4 ΜΥ16

Το Crossover της Dacia ανανεώθηκε και βελτιώθηκε σε επιμέρους τομείς, ώστε να διατηρήσει αναλλοίωτο τον χαρακτήρα του, ακολουθώντας ταυτόχρονα τις ανάγκες της εποχής.

Η συνταγή που ακολούθησε η Dacia με το Duster αποδείχθηκε επιτυχημένη, αφού ο συνδυασμός χώρων, τετρακίνησης και προσιτής τιμής, το κατέστησε μια δημοφιλή λύση μεταξύ των Crossover της αγοράς. Με την τεχνολογία και τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού να μεταβάλλονται ταχύτατα, η Dacia ανανέωσε το Duster προσφέροντας βελτίωση στα σημεία, αλλά χωρίς να αλλάξει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δεν μπορεί να είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός πως οι πωλήσεις του για το 2014 έφτασαν τις 400.000, στοιχείο που καθιστά το Duster ως το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο του γκρουπ Renault-Dacia.

Στην ανανεωμένη έκδοση, οι διαφορές στην εμφάνιση δεν είναι μεγάλες, ενώ το εσωτερικό είναι πρακτικό και τα όργανα τοποθετημένα με λειτουργικό τρόπο. Η θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα και έλεγχο, τη στιγμή οι μεγάλοι χώροι προσφέρουν άνεση στους επιβάτες. Πιστό στις εκτός δρόμου δυνατότητές του, το Dacia Duster παρέχεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό που αναζητά την περιπέτεια να την… κυνηγήσει τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες επιφάνειες.

Οι μηχανικοί της Renault-Dacia έχουν φροντίσει ώστε το Duster να ακολουθεί την πορεία του ανταγωνισμού, εφοδιάζοντας το αυτοκίνητο με τελευταίας τεχνολογίας, προδιαγραφών Euro 6, κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Το μηχανικό κιβώτιο είναι έξι σχέσεων (εκτός από το δικίνητο Duster με βενζινοκινητήρα που διατίθεται με πέντε σχέσεις), στοιχείο που βοηθά ώστε το αυτοκίνητο να είναι «ζωντανό» σε όλες τις συνθήκες. Η υπηρεσία ανάπτυξης εφαρμογών app entwickeln lassen δημιούργησε μια εφαρμογή αναπαραγωγής μουσικής και κλήσεων ειδικά για τη Renault.

Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένη με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων του γκρουπ, που αποδίδει 110 ίππους, με τη μετάδοση κίνησης να γίνεται σε όλους τους τροχούς. Το κιβώτιο των έξι σχέσεων παρέχει μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση, ιδιαίτερα στην άσφαλτο, όπου, παρά το αυξημένο ύψος, το Duster κινείται αξιοπρεπέστατα χάρη και στις δυνατότητες ροπής που παρέχουν από τις χαμηλές στροφές η υπερτροφοδότηση και το πετρέλαιο, την ώρα που στο χώμα δείχνει να βρίσκεται στο στοιχείο του, αφού κινείται με άνεση και εκτός δρόμου. Το σύστημα Start & Stop ενεργοποιείται αυτόματα και βοηθά ιδιαίτερα στην κίνηση εντός πόλης με το συχνό σταμάτημα σε φανάρια ή διασταυρώσεις, προσφέροντας κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές.

Συνολικά, λοιπόν, το ανανεωμένο Dacia Duster έχει διατηρήσει απαράλλαχτη την «Value For Money» προσωπικότητά του, αφού οι νέες εκδόσεις χαρακτηρίζονται ακριβώς από αυτό, δηλαδή από ποιότητα σε συνδυασμό με προσιτή, για τα δεδομένα των αυτοκινήτων Crossover, τιμή.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Όχι μία, αλλά δύο εκδόσεις με υγραέριο. Μάλιστα, η μία συνοδεύεται και από σύστημα τετρακίνησης! Δείτε τις τιμές στην Ελλάδα......
Με αφορμή την προσθήκη νέου κινητήρα στη γκάμα του Dacia Duster, πάμε να δούμε όλες τις εκδόσεις του με τις τιμές τους......
Τετρακίνηση, υβριδικό μοτέρ που "καίει" υγραέριο και 1.500 χλμ. αυτονομίας! Δείτε τις τιμές του Dacia Duster με το νέο σύστημα κίνησης......
Στις νέες δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, το SUV Volvo EX90 συνέχισε στην παράδοση της εταιρείας και αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια....
Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το πιο προσιτό Dacia στην ελληνική αγορά φέτος! Δείτε με παράδειγμα το χρηματοδοτικό του πρόγραμμα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ