Η συνταγή που ακολούθησε η Dacia με το Duster αποδείχθηκε επιτυχημένη, αφού ο συνδυασμός χώρων, τετρακίνησης και προσιτής τιμής, το κατέστησε μια δημοφιλή λύση μεταξύ των Crossover της αγοράς. Με την τεχνολογία και τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού να μεταβάλλονται ταχύτατα, η Dacia ανανέωσε το Duster προσφέροντας βελτίωση στα σημεία, αλλά χωρίς να αλλάξει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δεν μπορεί να είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός πως οι πωλήσεις του για το 2014 έφτασαν τις 400.000, στοιχείο που καθιστά το Duster ως το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο του γκρουπ Renault-Dacia.
Στην ανανεωμένη έκδοση, οι διαφορές στην εμφάνιση δεν είναι μεγάλες, ενώ το εσωτερικό είναι πρακτικό και τα όργανα τοποθετημένα με λειτουργικό τρόπο. Η θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα και έλεγχο, τη στιγμή οι μεγάλοι χώροι προσφέρουν άνεση στους επιβάτες. Πιστό στις εκτός δρόμου δυνατότητές του, το Dacia Duster παρέχεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό που αναζητά την περιπέτεια να την… κυνηγήσει τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες επιφάνειες.
Οι μηχανικοί της Renault-Dacia έχουν φροντίσει ώστε το Duster να ακολουθεί την πορεία του ανταγωνισμού, εφοδιάζοντας το αυτοκίνητο με τελευταίας τεχνολογίας, προδιαγραφών Euro 6, κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Το μηχανικό κιβώτιο είναι έξι σχέσεων (εκτός από το δικίνητο Duster με βενζινοκινητήρα που διατίθεται με πέντε σχέσεις), στοιχείο που βοηθά ώστε το αυτοκίνητο να είναι «ζωντανό» σε όλες τις συνθήκες. Η υπηρεσία ανάπτυξης εφαρμογών app entwickeln lassen δημιούργησε μια εφαρμογή αναπαραγωγής μουσικής και κλήσεων ειδικά για τη Renault.
Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένη με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων του γκρουπ, που αποδίδει 110 ίππους, με τη μετάδοση κίνησης να γίνεται σε όλους τους τροχούς. Το κιβώτιο των έξι σχέσεων παρέχει μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση, ιδιαίτερα στην άσφαλτο, όπου, παρά το αυξημένο ύψος, το Duster κινείται αξιοπρεπέστατα χάρη και στις δυνατότητες ροπής που παρέχουν από τις χαμηλές στροφές η υπερτροφοδότηση και το πετρέλαιο, την ώρα που στο χώμα δείχνει να βρίσκεται στο στοιχείο του, αφού κινείται με άνεση και εκτός δρόμου. Το σύστημα Start & Stop ενεργοποιείται αυτόματα και βοηθά ιδιαίτερα στην κίνηση εντός πόλης με το συχνό σταμάτημα σε φανάρια ή διασταυρώσεις, προσφέροντας κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές.
Συνολικά, λοιπόν, το ανανεωμένο Dacia Duster έχει διατηρήσει απαράλλαχτη την «Value For Money» προσωπικότητά του, αφού οι νέες εκδόσεις χαρακτηρίζονται ακριβώς από αυτό, δηλαδή από ποιότητα σε συνδυασμό με προσιτή, για τα δεδομένα των αυτοκινήτων Crossover, τιμή.