Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Dacia επί ευρωπαϊκού εδάφους το πρώτο μισό της χρονιάς έφτασαν στα 345.432 αυτοκίνητα, επιβατικά και ελαφριά επαγγελματικά, αριθμός που ισοδυναμεί με 24,2% αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το νέο 1300άρι Dacia Duster με τους 150 ίππους
Παράλληλα οι πωλήσεις επιβατικών έφτασαν τις 342.809 μονάδες, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της ρουμάνικης εταιρείας στο στόχο του 4,7% που είχε θέσει. Best seller της Dacia και αυτή την περίοδο το Sandero που είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 24% μέσα σε έναν χρόνο φτάνοντας τις 13.978 μονάδες. Το Sandero έχει εδραιωθεί ως το best seller στην κατηγορία των ευρωπαϊκών λιανικών πωλήσεων από το 2017.
Οι πωλήσεις του Duster, του άλλου best seller της Dacia, αυξήθηκαν κατά 13% σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2022, φθάνοντας τις 111.891 μονάδες, ενώ το μοντέλο διατήρησε τη θέση του στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων της κατηγορίας των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Από την άλλη τα 50.569 αυτοκίνητα που πούλησε το Jogger το πρώτο μισό του έτους, ανέβασαν το συνολικό αριθμό σε 100.000, από την μέρα που παρουσιάστηκε.
Διαβάστε επίσης – Dacia: Με νέες εκδόσεις Extreme για τα μοντέλα της
Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Spring, που διατίθεται πλέον και στην ελληνική αγορά, σημείωσαν μέσα σε ένα χρόνο, αύξηση της τάξεως του 38%, φτάνοντας τις 27.438 μονάδες. Το Spring διατήρησε τη θέση του ανάμεσα στα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, σε πωλήσεις λιανικής.
Συνολικά, οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 29,5% στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών, η οποία συνολικά σημείωσε άνοδο της τάξεως του 17,5%. Το μερίδιο της ρουμάνικης εταιρείας έφτασε το 4,5%, νούμερο που αντιπροσωπεύει μία αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 1ο εξάμηνο του 2022.
Στις πωλήσεις λιανικής η Dacia ισχυροποίησε τη θέση της, μεταξύ των 3 πρώτων της Ευρώπης: αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η μάρκα σκαρφάλωσε για πρώτη φορά στην 2η θέση, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 8,4%.