Δεν θα δούμε ποτέ την επόμενη γενιά του Ford Focus RS

Οι φήμες για την επόμενη γενιά του Ford Focus RS είχαν πάρει φωτιά τους τελευταίους μήνες μόνο και μόνο για... να σβηστούν επίσημα και για πάντα.

Βρείτε μας στο
Ford Focus RS Limited Edition

Τα διάσημα αρχικά RS, για τις λέξεις Rally Sport, δεν θα κοσμήσουν ξανά μια κορυφαία έκδοση του Ford Focus. Η εταιρία φαίνεται να επιβεβαιώνει και επίσημα την πρόθεση της να εγκαταλείψει την εξέλιξη της επόμενης και 4ης στη σειρά γενιάς του καυτού hatchback της.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει πριν από μερικές εβδομάδες, η εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης RS της νέας γενιάς τους Focus αντιμετωπιζόταν ήδη με επιφύλαξη από τους ανθρώπους της εταιρίας. Βασικός λόγος το ιδιαίτερα υψηλό κόστος του συστήματος κίνησης του Focus RS, το οποίο θα έπρεπε να συμμορφώνεται με τους νέους -και μελλοντικούς- αυστηρότερους κανονισμούς για τους εκπεμπόμενους ρύπους και την ίδια στιγμή να προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις που να συνδυάζονται με μια λογική τιμή. Η τελευταία θα έπρεπε να έχει επίσης νόημα και για το λογιστήριο αφού το μοντέλο θα έπρεπε να προσφέρει και κέρδος παρά το περιορισμένο της παραγωγής του.

Διαβάστε επίσης: Ford Focus ST 330 ίππων από τη Mountune

Οι αυστηρότερες προδιαγραφές, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση αλλά και την αβεβαιότητα που φέρνει για την επόμενη ημέρα ο κορωνοϊός, φαίνεται πως έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα στην επόμενη γενιά του Focus RS, την οποία και δεν θα δούμε ποτέ.

“Ως αποτέλεσμα των πανευρωπαϊκών εκπομπών ρύπων, της αυξανόμενης φορολογίας του CO2 και του υψηλού κόστους εξέλιξης ενός εξηλεκτρισμένου RS, σε συνδυασμό με τον χαμηλό όγκο των πωλήσεων του, δεν σκοπεύουμε (σ.σ. να παρουσιάσουμε) μια έκδοση RS του Focus”, ήταν η δήλωση της Ford σε σχετική ερώτηση της ιστοσελίδας carscoops. Η εταιρία πρόσθεσε παράλληλα πως η δέσμευση της για μοντέλα επιδόσεων, για την αγορά της Ευρώπης, παραμένει και θα εκφράζεται μέσω των Focus και Fiesta ST, της γκάμας της Mustang αλλά και του Ranger Raptor.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr