Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του από το τμήμα χορηγιών πολυεθνικών κολοσσών, προτού μεταπηδήσει αρχικά στο συντονισμό των διοργανώσεων του WRC και πιο πρόσφατα στο Eurosport, ο συμπατριώτης μας διαθέτει εμπειρία σε όλο το φάσμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Ράλι, F1, MotoGP, Touring cars, karting), γνωρίζοντας εκ των έσω τις αλλαγές του παρελθόντος, καθώς και τι θα φέρει το μέλλον.
– Προτίμησα το εξωτερικό γιατί ήθελα να γνωρίσω διαφορετικές κουλτούρες και να βελτιώσω τις γνώσεις και εμπειρίες μου σε αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, αφού το marketing απαιτεί γνώση, έρευνα και εμπειρία. Όσο περισσότερες είναι οι εμπειρίες και οι γνώσεις αναφορικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τόσο μεγαλύτερη είναι και η έμπνευση σχετικά με νέες μεθόδους για την κάλυψη αναγκών.
– Αντικείμενο της εργασίας μου είναι η ανάπτυξη αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας εμβέλειας και η εξεύρεση χορηγιών για αυτά. Η ανάπτυξη έχει ως βάση την παγκόσμια προβολή που ξεκινά από την οργάνωση για να συνεχιστεί με την τηλεοπτική παραγωγή και την προβολή σε τηλεοπτικούς σταθμούς ή πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
– Η διαφορά του μηχανοκίνητου αθλητισμού από άλλα σπορ είναι η ιδιορρυθμία του σε επίπεδο προβολής. Συνήθως εξελίσσεται σε μεγάλο γεωγραφικό εύρος, οπότε η τηλεοπτική παραγωγή απαιτεί πολλές κάμερες, ελικόπτερα και πολλά χιλιόμετρα καλωδίωσης με τη μονάδα εξωτερικών μεταδόσεων, αντίθετα με έναν αγώνα ποδοσφαίρου όπου τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Η μέγιστη δυνατή προβολή απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια, αφού σε άλλα σπορ είναι πιο εύκολο να διατεθεί τηλεοπτικός χρόνος στα ΜΜΕ.
– Οι αγώνες αυτοκινήτου έχουν αλλάξει τα τελευταία 20 χρόνια, από τη στιγμή που η ψηφιακή τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο παρακολούθησής τους. Ήμουν τυχερός όταν το 2000 βρέθηκα δίπλα στον David Richards, ο οποίος απέκτησε τότε τα εμπορικά δικαιώματα του WRC. Με ενέπνευσε και έμαθα αρκετά από αυτόν, καθώς το όραμά του για το σπορ εξελίσσεται ακόμη και σήμερα, αφού είμαστε σε θέση να παρακολουθούμε αγώνες ράλι σαν να είμαστε πρωταγωνιστές σε παιχνίδι Playstation.
– Η παρουσίαση αγώνων αυτοκινήτου το 2025 θα γίνεται λίγο διαφορετικά από σήμερα, μιας και η ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας θα μειώσει το κόστος παραγωγής, προσφέροντας μεγαλύτερες δυνατότητες προβολής σε αγώνες που το κόστος σήμερα είναι απαγορευτικό. Επίσης, οι χρήστες εφαρμογών όπως TV, Tablets ή Smartphones θα έχουν τη δυνατότητα να είναι οι ίδιοι “σκηνοθέτες”, επιλέγοντας την κάμερα ή τον οδηγό που θέλουν να παρακολουθήσουν. Με λίγα λόγια, ο χρήστης θα παρακολουθεί αυτό που θέλει και όπως το θέλει.
– Η συμβουλή μου προς όποιον θέλει να δοκιμάσει στο εξωτερικό είναι να αγαπάει τη διαφορετικότητα και τη σκληρή δουλειά, εργαζόμενος με έμφαση στον προγραμματισμό και τη λεπτομέρεια.
Βιογραφικό: Ο Αντώνης Αργυρόπουλος γεννήθηκε το 1959 στη Αθήνα, όπου και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα το 1981. Έχει συνεργαστεί ως Διευθυντής Marketing με εταιρείες που ενεπλάκησαν σε επίπεδο χορηγίας με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως οι Rothmans International και British American Tobacco. Από το 2001 έως το 2007 ήταν, έχοντας ως έδρα το Λονδίνο, Events Director στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), προτού μεταπηδήσει στο μεγαλύτερο αθλητικό τηλεοπτικό κανάλι της Ευρώπης, το Eurosport, όπου και παρέμεινε έως το 2016 ως επικεφαλής τηλεοπτικών δικαιωμάτων και παγκόσμιας προβολής μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σήμερα, έχει δημιουργήσει με έδρα το Παρίσι, δική του εταιρεία Sports Marketing που ειδικεύεται στην τηλεοπτική παραγωγή και προώθηση αθλητικών γεγονότων διεθνώς.
* Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.