Διαπρεπείς Έλληνες: Αλέξανδρος Αθανασιάδης

Όταν το ταλέντο συνδυάζεται με σκληρή δουλειά, η δυναμική που διαμορφώνεται ξεπερνά τα σύνορα της χώρας μας. Τρανταχτό παράδειγμα είναι ο Αλέξανδρος Αθανασιάδης, ο οποίος αν και μόλις 23 ετών, διαγράφει αξιόλογη πορεία εκτός των τειχών, όντας Vehicle Dynamics Engineer στην McLaren Automotive.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο Άλεξ, όπως τον αποκαλούν φίλοι και συνάδελφοί του, μας διηγείται πώς έφτασε τόσο νωρίς ως εκεί…

– Στο αντικείμενο με τράβηξε ένας συνδυασμός αυτοκίνησης και αγώνων. Όταν ήμουν μικρός έκανα karting και από τότε, ήθελα να καταλάβω με το σώμα μου τις αλλαγές στο στήσιμο του καρτ.

– Σε ηλικία 16 ετών δημιούργησα ένα πρωτότυπο αγωνιστικό όχημα με σωληνωτό πλαίσιο, καινοτόμο σύστημα ανάρτησης και βάρος 320 κιλών. Τοποθέτησα τον κινητήρα μοτοσικλέτας ισχύος 120 ίππων δίπλα στο κάθισμα, ώστε το μεταξόνιο να παραμείνει μικρό και το όχημα να είναι πιο ευκίνητο.


– Πάντοτε μου άρεσαν τα μαθηματικά και η φυσική. Καθώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει κομμάτι για Automotive-Motorsport Engineering, μέσω της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών και εξειδικευμένων σεμιναρίων στο εξωτερικό, έβαλα τη βάση για να ασχοληθώ με Vehicle Dynamics, που ήθελα να ακολουθήσω.

– Το ‘17 αναδείχθηκα σε ένα από τα 10 «prospect engineering talents» στην Ευρώπη, συμμετέχοντας στον διεθνή διαγωνισμό που διοργανώνουν η Infiniti και η Renault Sport F1 Team.

Η εμπλοκή με την ομάδα Formula Student ήταν κομβική, καθώς αποτέλεσε το έναυσμα για να «ψαχτώ» περαιτέρω. Με μια παρέα 10 φίλων συστήσαμε εκ νέου την ομάδα, περνώντας πολλές νύχτες στο εργαστήριο των μηχανολόγων και παρόλο που αρχικά ήταν δύσκολα, προχωρήσαμε.

Η πρώτη μου επαγγελματική εμπειρία ως trackside engineer σε αγωνιστικά GT3, πραγματικά μια «βουτιά στα βαθιά», μου έδωσε τη δυνατότητα συνεργασίας με επαγγελματίες οδηγούς και να παίρνω data driven αποφάσεις σε ελάχιστο χρόνο. Αποκορύφωμα αυτής της επιτυχημένης συνεργασίας ήταν η κατάκτηση διπλής pole και νίκης στο Red Bull Ring.

– Στη McLaren Automotive εργάζομαι ως Vehicle Dynamics Engineer, για οχήματα δρόμου που είναι προσανατολισμένα στην πίστα, αλλά και αγωνιστικά. Σήμερα ηγούμαι ενός τέτοιου νέου οχήματος, συμμετέχω ενεργά σε ακόμη δύο και είμαι υπεύθυνος για θέματα που αφορούν την αεροδυναμική απόδοση όλων των αυτοκινήτων.

Στις αρμοδιότητές μου περιλαμβάνεται ένα ευρύ φάσμα δυναμικής οχημάτων, από τη σύλληψη ενός Project μέχρι τις δοκιμές. Ασχολούμαι με οποιοδήποτε σύστημα σχετίζεται με επιδόσεις του αυτοκινήτου, ενώ μια “τυπική μέρα στη δουλειά” περιλαμβάνει πολλές ώρες στον υπολογιστή με προσομοιώσεις και δοκιμές στη πίστα, οι οποίες όταν πραγματοποιούνται από εμένα, αποτελούν και το πιο διασκεδαστικό κομμάτι.

Επιστήμη και τεχνολογία για εμένα σημαίνει να γνωρίζεις πως ότι και να κάνεις δεν είναι “good enough”. Πάντα πρέπει να προσπαθείς να ανεβάσεις τον πήχη. Αυτό το μότο είναι διαδεδομένο και εδώ, στη McLaren, γεγονός που με εξιτάρει ακόμη περισσότερο.

Από πολύ νεαρή ηλικία ήξερα τι θέλω να κάνω και έφτασα να λέω ότι πραγματοποίησα το όνειρό μου στα 23. Στόχος μου είναι να εξελιχθώ μέσα στην εταιρεία, όμως επειδή δε μου αρέσει να επαναπαύομαι, θέλω μελλοντικά να δοκιμάσω πολλά πράγματα γύρω από το αυτοκίνητο και τους αγώνες.

Who is who: Ο Αλέξανδρος Αθανασιάδης γεννήθηκε το 1995 στην Αθήνα και ζει στη Βαρκελώνη. Σπούδασε Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο,  με ειδικότητα “Εφαρμοσμένη μηχανική και υπολογιστική προσομοίωση”. Έχει εργαστεί ως Race-Performance Engineer στη γερμανική Callaway Competition GmbH και σήμερα, είναι Vehicle Dynamics Engineer, στο εξειδικευμένο παράρτημα της McLaren Automotive, στην Ισπανία.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]