Διαπρεπείς Έλληνες: Ευφημία Παναγιωτάκη

Εντός της χώρας μας η αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού παραμένει ελάχιστη, ωστόσο δε συμβαίνει το ίδιο εκτός συνόρων, με τρανταχτό παράδειγμα τη νεότατη Ευφημία Παναγιωτάκη, που μετά την ολοκλήρωση αξιοσημείωτων σπουδών, άνοιξε τα φτερά της σε ένα αντικείμενο υψηλών απαιτήσεων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αφού πήρε το πτυχίο της στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και έχοντας μεγάλη αγάπη για την αυτοκίνηση και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, βρέθηκε αρχικά στην Ελβετία και έπειτα στην Αγγλία, όπου σήμερα απασχολείται σε έναν τεχνολογικό τομέα του μέλλοντος, εκείνον της αυτόνομης αυτοκίνησης.

Τα αυτοκίνητα με προσέλκυσαν από μικρή ηλικία, γιατί μου φαίνονταν εντυπωσιακά ως τεχνουργήματα. Όταν γνώρισα τη ρομποτική στο Λύκειο, συνειδητοποίησα πως μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξή τους και έπειτα, διαπίστωσα πως μέσω της ανάπτυξης λογισμικού (software), μπορούν να πάνε σε άλλο επίπεδο. Έτσι σπούδασα Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο Ε.Μ.Π.,  με στόχο την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει το λογισμικό στην αυτοκίνηση.

–  Εντάχθηκα στην ομάδα Formula Student του Ε.Μ.Π., για να είμαι σε διαρκή επαφή με την αυτοκίνηση και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό που με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα, παρόλο που το αντικείμενο δεν είχε άμεση σχέση με τη δική μου σχολή, καθώς ήταν περισσότερο μηχανολογικό. Ασχολήθηκα κυρίως με business και marketing, όμως απέκτησα αρκετές μηχανολογικές γνώσεις, από τόρνο μέχρι ελαστικά.

Είμαι απλά μηχανικός, όχι γυναίκα μηχανικός. Από παλιά το motorsport ήταν ανδροκρατούμενο, αφού εξαρχής ήταν ένα πιο “ανδρικό” σπορ, όμως στις μέρες μας βλέπουμε όλο και περισσότερες εξαιρετικές μηχανικούς να διαπρέπουν στο χώρο. Το “φύλο μας” διαρκώς ανεβαίνει στην αυτοκίνηση και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Στη Williams F1 παρείχα υποστήριξη κατά τη διάρκεια των αγώνων και των δοκιμών, από το εργοστάσιο. Στα καθήκοντά μου ήταν η ανάπτυξη του λογισμικού για την επεξεργασία των δεδομένων και τη μαθηματική τους μοντελοποίηση.

Το αντικείμενο της εργασίας μου στην StreetDrone είναι η ανάπτυξη του λογισμικού για την διαμόρφωση αυτοκινήτων σε αυτο-οδηγούμενα (driverless). Ασχολούμαι κυρίως με τη χαρτογράφηση του περιβάλλοντος, τη χάραξη πορείας  και τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Στην αυτόνομη αυτοκίνηση μας περιορίζει κυρίως η ηθική γύρω από την ανάπτυξη των αλγορίθμων, τα γνωστά ως ethics. Σε μια δεκαετία, τα αυτοκίνητα θα μπορούν να λαμβάνουν δεδομένα, να τα επεξεργάζονται και να παίρνουν αποφάσεις, σχεδόν τόσο γρήγορα όσο και ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Το αυτοκίνητο, όπως ο εγκέφαλος, χρησιμοποιεί νευρωνικά δίκτυα για την επεξεργασία δεδομένων, με τη βοήθεια υπερ-υπολογιστών.

– Ένα πρόβλημα είναι πως η απαιτούμενη υπολογιστική δύναμη για την επεξεργασία δεδομένων είναι πολύ μεγάλη. Αν λυθεί αυτό, τότε τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα βρίσκονται πολύ κοντά. Προς το παρόν, το κόστος είναι αρκετά υψηλό, αφού μια δυνατή κάρτα GPU κοστίζει περίπου 6000 ευρώ, οπότε τα πρώτα αυτόνομα αυτοκίνητα (αυτονομία level 5) δε θα είναι προσιτά.

Δε θα ήθελα να εξαφανιστεί η βενζίνη. Όνειρό μου είναι στο μέλλον να πηγαίνω σε μια πίστα με αυτόνομο αυτοκίνητο, ώστε εκεί να ακούσω τον κινητήρα ενός Subaru…

 Who is who: Η Ευφημία Παναγιωτάκη γεννήθηκε το 1994 στην Αθήνα και ζει στην Οξφόρδη της Αγγλίας. Σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Στη συνέχεια εργάστηκε στην ελβετική ΑΜΖ Driverless του ETH Zurich, όπου έκανε πτυχιακή στο κομμάτι του Computer Vision, ενώ υπήρξε μέλος της ομάδας Formula Student “Prom Racing” του Ε.Μ.Π. Εργάστηκε ως Data Processing Engineer στην Williams F1 και από τον περασμένο Ιούνιο, είναι Software Engineer στην StreetDrone, μια startup εταιρεία για την ανάπτυξη τεχνολογίας αυτόνομων αυτοκινήτων.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr