Διαπρεπείς Έλληνες: Σοφία Κασίμη Θεοφάνη

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο κατάλογος με τους συμπατριώτες μας που διαγράφουν αξιοπρόσεκτη πορεία εκτός συνόρων διευρύνεται. Η Σοφία Κασίμη, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές μηχανολογίας στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο -και με την κρίση να έχει ήδη ξεσπάσει,- πήρε μια μεγάλη απόφαση…. Να φύγει από την Ελλάδα και να αναζητήσει την τύχη της στη Σουηδία. Η συνέχεια τη δικαίωσε, καθώς το υψηλό επίπεδό της αξιολογήθηκε θετικά από τη Volvo, όπου εργάζεται από το 2015, στον τομέα του Vehicle Dynamics. Ας τη γνωρίσουμε καλύτερα…

– Από μικρή ηλικία ονειρευόμουν να σπουδάσω μηχανολογία. Σε αυτό με οδήγησε η εμπλοκή του πατέρα μου Παύλου, με τις μοτοσικλέτες. Αυτό που μου μετέδωσε, ήταν η θέληση να κάνω κάτι χειροπιαστό, όχι γραφειοκρατικό. Προτιμώ να είμαι στην πίστα δοκιμών πρωτότυπων οχημάτων, παρά σε ένα γραφείο. Το πρωταρχικό όνειρό μου δεν ήταν να εργαστώ στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά επιβιώνει όποιος προσαρμόζεται.

– Πήρα το πτυχίο μου μέσα στην ελληνική κρίση. Αυτό με ώθησε να φύγω από τη χώρα και στόχευσα στη Σκανδιναβία. Δε με κατηύθυνε κάποιος, απλά με προσέλκυσε η υποσχόμενη ποιότητα ζωής. Έτσι, έκλεισα εισιτήριο χωρίς επιστροφή προς Στοκχόλμη, καθώς ήταν γνωστό πως υπήρχε ανάγκη για μηχανικούς. Πήγα αποφασισμένη να αναζητήσω εργασία σε οτιδήποτε μπορούσα να κάνω ως μηχανολόγος μηχανικός.


– Η διπλωματική μου εργασία ήταν στα συστήματα πέδησης φορτηγών οχημάτων. Για αυτό πρώτη μου σκέψη ήταν η Scania, που εδρεύει κοντά στη Στοκχόλμη. Δεν πήρα απάντηση, ωστόσο δεν πτοήθηκα και άρχισα να στέλνω σε θέσεις της Volvo στο Γκέτεμποργκ. Θεωρούσα πως δεν έχω ελπίδα. Σκεφτόμουν, “σιγά μην πάρουν τη Σοφία χωρίς εγχώριες σπουδές” κι όμως το όνειρο πραγματοποιήθηκε το 2015.

– Αρχικά εργάστηκα ως Development Engineer Vehicle Dynamics. Αντικείμενο εργασίας ήταν η ρύθμιση εξαρτημάτων του σασί ξεκινώντας από το αρχικό στάδιο μέχρι την παραγωγή του μοντέλου. Στη συνέχεια ανέλαβα το λογισμικό ρύθμισης οχημάτων με αερα-ανάρτηση, αρμοδιότητα που συμπεριλάμβανε συνεχή ταξίδια για την προσαρμογή του λογισμικού σε διαφορετικές συνθήκες.

– Σήμερα έχω αλλάξει πόστο, καθώς είμαι Scrum Master. Πρόκειται για έναν ρόλο που αφορά στο συντονισμό διαφορετικών ομάδων. Η Volvo παράγει αυτοκίνητα για διαφορετικές αγορές σε διαφορετικές πλατφόρμες. Όμως, υπάρχουν στοιχεία που είναι κοινά, οπότε χρειάζονται κάποιοι κινητήριοι τροχοί, ώστε να θέτουν προτεραιότητες και να κατευθύνουν τις εκάστοτε ομάδες.

– Η εργασία μου περιλαμβάνει πολλή δουλειά “on site”, κατά την εξέλιξη στην πίστα. Εκεί, οι μηχανικοί σε συνεργασία με τους τεχνικούς του συνεργείου πραγματοποιούν αλλαγές στο σασί ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη απόδοση των χαρακτηριστικών steering, ride and handling (attributes). Η πίστα μας δίνει την δυνατότητα να ελέγξουμε την απόδοση του πρωτότυπου οχήματος σε μεγάλο εύρος δυνατών συνθηκών προτού οδηγήσουμε στο δρόμο.

– Στο μέλλον ονειρεύομαι να εργαστώ στον τομέα της sustainability (βιωσιμότητα), καθώς πιστεύω ότι οι νέες γενιές θα αναζητήσουν μοντέλα αυτοκινήτων με «πράσινο αποτύπωμα».

Who is who
Γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, από όπου αποφοίτησε τα πρώτα χρόνια της κρίσης. Μετακόμισε στη Σουηδία, όπου από το 2015 εργάζεται στον τομέα του Vehicle Dynamics, για λογαριασμό της Volvo Cars στο Γκέτεμποργκ.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]