Διαπρεπείς Έλληνες: Στέφανος Θεοχάρης

Ο Στέφανος Θεοχάρης είναι ακόμη ένας νέος άνθρωπος που μετέτρεψε το πάθος του για την αυτοκίνηση σε επιστημονικές σπουδές, οι οποίες τον οδήγησαν στο WRC και το rallycross, μέσω αξιόλογων συνεργασιών.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οι Έλληνες μηχανικοί κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο γίγνεσθαι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όντες ενεργά μέλη σε κορυφαίες αγωνιστικές ομάδες που συμμετέχουν σε θεσμούς παγκόσμιας εμβέλειας. Ο Στέφανος Θεοχάρης είναι ακόμη ένας νέος άνθρωπος που μετέτρεψε το πάθος του για την αυτοκίνηση σε επιστημονικές σπουδές, οι οποίες τον οδήγησαν στο WRC και το rallycross, μέσω αξιόλογων συνεργασιών. Πέρυσι, ο συμπατριώτης μας ήταν calibration και performance engineer των εργοστασιακών οδηγών της Toyota, στη χρονιά επιστροφής του ιαπωνικού κολοσσού στο WRC, ενώ από τις αρχές του χρόνου είναι μέλος της Subaru USA για τη συμμετοχή στο Αμερικανικό Πρωτάθλημα Ράλι & Rallycross.

– Η αγάπη μου για την αυτοκίνηση υπήρχε ανέκαθεν, είτε αφορούσε δίτροχα είτε τετράτροχα. Επειδή προέρχομαι από αγροτική περιοχή (Κορωπί Αττικής), έπρεπε να γνωρίζουμε όχι μόνο να οδηγούμε, αλλά και να συντηρούμε αυτό που οδηγούμε… Μέχρι και το τρακτέρ!


– Η εμπλοκή μου με τους αγώνες αυτοκινήτου ξεκίνησε από νεαρή ηλικία. Όταν ήμουν 13 ετών, συγγενείς και φίλοι, λάτρεις παλαιοί και νέοι, προετοιμαζόμασταν να πάμε στο Ράλι Παλάδιο. Για το Ράλι Ακρόπολις δεν το συζητάμε… Ήταν κυριολεκτικά ένα εθνικό ζήτημα!

Σπούδασα μηχανολογία για να λύσω τις απορίες μου, τα πώς και τα γιατί. Αν και τώρα τα έχω ακόμη περισσότερες… Σπούδασα εξειδικευμένη μηχανολογία αγωνιστικών οχημάτων στην Ουαλία. Μπορώ να πω ότι ανήκω σε μια τυχερή γενιά, καθώς έχοντας πρόσβαση στο διαδίκτυο, βρήκα αυτό που έψαχνα και μου δόθηκε η ευκαιρία να διαβάσω και να μάθω το motorsport μέσα από μια διαφορετική κουλτούρα. Η μηχανολογία σχετίζεται με αντίληψη και εφαρμογή, οπότε μέσω των σπουδών εστιάζεις, αντιλαμβάνεσαι και ακολουθείς-συμμετέχεις στα τελευταία τεχνολογικά standards.

– Στη Subaru USA έχω τη θέση του Rally, Test & Development Engineer. Ως μέλος της ομάδας, είμαι μηχανολόγος υποστήριξης του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια αγώνων, δοκιμών και εξέλιξής του. Το φάσμα είναι μεγάλο, καθώς περιλαμβάνει δυναμική οχήματος, αεροδυναμική, εφαρμοσμένα ηλεκτρονικά… Με λίγα λόγια, από νανόμετρα μέχρι milliseconds. Στην ομάδα όλοι έχουμε αρκετά καθήκοντα, ειδικά τώρα που εξελίσσουμε το νέο αγωνιστικό Rallycross, ενώ ταυτόχρονα συμμετέχουμε και στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα Ράλι. It needs some effort!

– Το σημείο που με γοητεύει περισσότερο είναι το ενδιάμεσο service κατά την διάρκεια ενός αγώνα. Όταν η πίεση βρίσκεται στο κόκκινο, τότε καταλαβαίνεις πόσο σημαντικοί είναι οι άνθρωποι γύρω σου, καθώς και το μεράκι και το πάθος που έχουν για αυτή τη δουλειά.

– Η επιστήμη και η τεχνολογία είναι άμεσα συνδεδεμένες με την εργασία μου. Σε όλους τους τομείς υπάρχει εξέλιξη, το μέγεθος της οποίας αντιπροσωπεύεται πλήρως στους αγώνες, λόγω ανταγωνισμού. Καθώς ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει μεγάλο εύρος εξέλιξης, η πρόκληση γίνεται ακόμη μεγαλύτερη.

– Το μεγαλύτερο όφελος από την εργασία μου στο εξωτερικό είναι η ομαδικότητα. Σε όλες τις ομάδες που έχω εργαστεί, όλοι παίζουμε το ρόλο μας και έχουμε μερίδιο στο τελικό αποτέλεσμα…

– Τo 2025 φαντάζομαι τον εαυτό μου τυχερό, όπως σήμερα! Προς το παρόν, τρέχω…

Who is who: Ο Στέφανος Θεοχάρης γεννήθηκε το 1986 στην Αθήνα. Σπούδασε Motorsport Engineering στο Swansea της Ουαλίας. Από το 2011 εργάζεται στο συγκεκριμένο τομέα, έχοντας συνεργαστεί με μεγάλες ομάδες όπως η Prodrive και η Toyota Gazoo Racing WRC. Σήμερα, είναι Rally Engineer στην Subaru USA.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]