Δοκιμάζουμε την ήπια υβριδική Alfa Romeo Tonale 1.5 των 130 ίππων

"Γράψαμε" πολλά χιλιόμετρα με τη νέα Alfa Romeo Tonale και ήρθε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από την ήπια υβριδική έκδοση των 130 ίππων!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Alfa Romeo Tonale

Είναι αναμφισβήτητα από τις περιπτώσεις που περιμένεις την ημερομηνία παραλαβής του αυτοκινήτου δοκιμής με μεγάλη ανυπομονησία. Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε κάθε μοντέλο της ιταλικής εταιρείας, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο όπως η Alfa Romeo Tonale που σχεδιάστηκε από τον δικό μας, Αλέξανδρο Λιώκη. Η πρώτη μας επαφή με το C-SUV των Ιταλών ήρθε στην έκδοση με τον ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης των 130 ίππων. Πάμε να γνωρίσουμε αναλυτικά τη νέα Alfa Romeo Tonale.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Alfa Romeo Stelvio Sprint 2.2 190 PS TD AT8 Q4

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, με το εμπρός τμήμα να “φωνάζει” από χιλιόμετρα μακριά ότι πρόκειται για μία Alfa Romeo. Η χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα “Trilobo” δίνει το παρόν και σε αυτό το μοντέλο, ενώ στα άκρα συναντάμε τα “3+3” φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED Adaptive Matrix, τα οποία είναι εμπνευσμένα από την SZ Zagato. Οι όμορφες “νευρώσεις” του αμαξώματος δίνουν την ψευδαίσθηση ότι συνεχώς κινείται και… συνεχίζοντας προς το πλάι συναντάμε τις εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών. Είναι αυτές με τις πέντε στρογγυλές οπές, “telephone dial” τις ονομάζουν οι Μιλανέζοι, και στο εσωτερικό τους φιλοξενούνται οι κόκκινες, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Στο πίσω μέρος “πρωταγωνιστεί” η LED λωρίδα που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, αλλά και το όνομα της Tonale που απεικονίζεται στο κέντρο ολογράφως. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως η αισθητή απόσταση από το έδαφος και τα σκουρόχρωμα τμήματα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος της Alfa Romeo Tonale αγγίζει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 και το ύψος τα 1,6 μέτρα.


Εσωτερικό: Είναι “sportive” και δεν το κρύβει
Μπορεί στα περισσότερα C-SUV της αγοράς να δίνεται έμφαση στην πρακτικότητα και τους χώρους, αλλά στην περίπτωση της Alfa Romeo Tonale οι ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεται δεν στάθηκαν εμπόδιο ώστε να γίνει τόσο “sportive” όσο ήθελαν οι δημιουργοί της. Οι επιβάτες περιβάλλονται από μία άκρως ποιοτική και καλαίσθητη καμπίνα. Στα περισσότερα τμήματα συναντάμε ποιοτικό φινίρισμα, ενώ δεν απουσιάζουν οι σπορ λεπτομέρειες. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι, το οποίο φέρει το κουμπί έναυσης του κινητήρα, υπάρχει μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων. Η σχεδίασή της έχει γίνει με τέτοιον τρόπο ώστε να παραπέμπει στους διπλούς, αναλογικούς “Cannocchiale” πίνακες οργάνων του παρελθόντος. Το ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται από την οθόνη πίσω από το τιμόνι στην οποία αναφερθήκαμε, με μέγεθος 12,25 ιντσών, και στην κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το έλεγχο του infotainment και όλων των επιμέρους συστημάτων. Εννοείται πως δεν θα μπορούσαμε να αναφερθούμε και στα σταθερά, μεταλλικά paddles πίσω από το τιμόνι, αλλά και στα αλουμινένια πεντάλ.

Αναφορικά με τους χώρους, στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, οι οποίες είναι ιδιαίτερα πρακτικές, όπως για παράδειγμα οι “τσέπες” στις πόρτες και ο χώρος κάτω από τον “τεμπέλη”. Λίγο πιο μπροστά συναντάμε την θέση ασύρματης φόρτισης, αλλά και μία υποδοχή που θα βολέψει ένα μικρό μπουκαλάκι νερού. Στην πίσω σειρά καθισμάτων, δύο ενήλικες επιβάτες θα βολέψουν πολύ άνετα το κεφάλι και τα πόδια, ανεξαρτήτου αναστήματος. Όσο για τις αποσκευές, η Alfa Romeo ανακοινώνει 500 λτ. όγκο αποσκευών.

Κινητήρας: Ήπια υβριδικός που μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά
Κάτω από το καπό της Alfa Romeo Tonale που βρέθηκε στα χέρια μας βρίσκεται ένας ήπια υβριδικός, turbo κινητήρας χωρητικότητας 1,3 λτ., ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής. Φέρει ένα υβριδικό σύστημα 48V, με τον ηλεκτροκινητήρα να παρεμβάλλεται ανάμεσα σε μοτέρ και κιβώτιο (προσφέρει επιπλέον δύναμη αλλά και ανάκτηση ενέργειας φορτίζοντας μία μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 0,77 kWh). Κάπως έτσι, είναι εφικτό να κινηθεί το αμάξωμα αμιγώς ηλεκτρικά για πολύ μικρή απόσταση (π.χ. μανούβρες σε στάθμευση ή “χαλαρή” εκκίνηση σε φανάρι). Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (TCT) με 7 σχέσεις, ενώ δεν απουσιάζει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.525 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η Alfa Romeo ανακοινώνει μέση τιμή στο εύρος 5,7-6,1 λτ./100 χλμ., ενώ εμείς στην διάρκεια της δοκιμής είδαμε 7,2 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Μία… 100% Alfa Romeo
Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο των μοντέλων της Alfa Romeo είναι ότι μπορούν να σε “πείσουν” ότι διαφέρουν από τον ανταγωνισμό. Πίσω από το τιμόνι της Alfa Romeo Tonale, ο οδηγός αντιλαμβάνεται και αναγνωρίζει κατευθείαν όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να υπάρχουν σε μία “γνήσια” Alfa Romeo. Αρχικά, είναι το τιμόνι αυτό που “μαρτυρά” ότι πρόκειται για ένα μοντέλο της ιταλικής εταιρείας. Μπορεί να το ήθελα ελαφρώς πιο βαρύ σε αίσθηση, αλλά η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό και η ακρίβεια με την οποία “εκτελεί” τις εντολές είναι μοναδική για τα δεδομένα ενός SUV. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για το πιο “άμεσο” τιμόνι στην κατηγορία των C-SUV, όπως σας είχαμε ενημερώσει με κείμενό μας. Πέρα από το σύστημα διεύθυνσης, η κορυφαία οδική συμπεριφορά εξασφαλίζεται και με το άκαμπτο πλαίσιο, το οποίο “μοιράζει” τέλεια το βάρος του στους δύο άξονες. Ιδιαίτερες συστάσεις δεν χρειάζονται ούτε για τα φρένα, με την Brembo να συμβάλλει με τον καλύτερο τρόπο στη δημιουργία ενός εξαιρετικού συνόλου, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί “πολιτισμένα”, παρά την ύπαρξη ελαστικών με πολύ χαμηλό προφίλ. Όσο για την “συνεργασία” κινητήρα-κιβωτίου, ο πρώτος “τραβάει” από χαμηλά και οι 130 ίπποι είναι επαρκείς για οδηγική ευχαρίστηση σε μία επαρχιακή διαδρομή. Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις διαπίστωνα ότι θα ταίριαζε περισσότερη δύναμη σε ένα τόσο καλοφτιαγμένο πλαίσιο (όπως καταλαβαίνετε περιμένουμε πως και πως τη δοκιμή της έκδοσης με τους 160 ίππους). Το δεύτερο αλλάζει ταχύτατα τις σχέσεις και τα μεταλλικά paddles κάνουν πιο “fun to drive” την όλη διαδικασία.

Στο ταμείο
Η τιμής της νέας Alfa Romeo Tonale στην έκδοση με τον ήπια υβριδικό κινητήρα και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκινά από τα 37.300 ευρώ, έπειτα από προωθητική ενέργεια ύψους 1.900 ευρώ που είναι σε ισχύ. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, το οποίο εξοπλίζεται με την πλούσια έκδοση “Edizione Speciale”, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 45.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.