Δοκιμάζουμε την πιο ισχυρή έκδοση του δημοφιλούς B-SUV των Κορεατών

Ένα B-SUV με 198 ίππους και "επιθετικά" στοιχεία της N Line έκδοσης. Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και την τιμή του δημοφιλούς B-SUV...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Kona

Το Hyundai Kona πριν από λίγο καιρό είχε ανανεωθεί αισθητικά και η πρώτη μας γνωριμία μαζί του είχε γίνει στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τώρα, ήρθε η στιγμή για την δοκιμή του πιο ισχυρού Kona, το οποίο αποδίδει 198 ίππους (απουσιάζει πλέον η κορυφαία N έκδοση από τη γκάμα). Πάμε να τον γνωρίσουμε πιο αναλυτικά στην έκδοση N Line της δοκιμής, η οποία διακρίνεται για τις “επιθετικές” τις πινελιές, εντός και εκτός!

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, εκεί όπου το Hyundai Kona απέκτησε μερικές “πινελιές” ανανέωσης. Στο εμπρός τμήμα φέρει μία LED λωρίδα που διατρέχει όλο το εμπρός τμήμα. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, με την φωτεινή λωρίδα να “ελκύει” τα βλέμματα, Pixelated Seamless Horizon Lamp την ονομάζει η εταιρεία. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το αυξημένο μήκος του νέου Hyundai Kona αγγίζει τα 4.355 χλστ. (N Line: 4.385 χλστ.), το πλάτος τα 1.825 χλστ. και το ύψος τα 1.570 χλστ. (N Line: 1.580 χλστ.). Όπως ήδη αναφέραμε, το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει την έκδοση N Line, η οποία διαφοροποιείται εξωτερικά με στοιχεία όπως οι ζάντες μεγέθους 18 ιντσών, οι επενδύσεις θόλων τροχών στο χρώμα του αμαξώματος και οι διπλές χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος.


“Sportive” στοιχεία και στην καμπίνα
Αξιοσημείωτα στοιχεία στην καμπίνα είναι το “αιωρούμενο” C-Pad, όπως ονομάζεται, το οποίο απαρτίζεται από διπλές οθόνες 12,3 ιντσών. Αυτή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνει ρόλο πίνακα οργάνων, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Η κεντρική οθόνη συνοδεύεται και από αρκετούς “φυσικούς” διακόπτες που είναι αρκετά χρήσιμοι, ώστε ο οδηγός να αλλάζει το κεντρικό μενού χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι υπάρχει και το σύστημα “Blind View Monitor”. Μόλις ο οδηγός βγάζει φλας, ανοίγει κάμερα που προβάλλει τη νεκρή γωνία. Έτσι, γίνονται για παράδειγμα πιο ασφαλείς οι αλλαγές λωρίδας. Στην περίπτωση της N Line έκδοσης, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που κάνουν το Kona να ξεχωρίζει. Το εσωτερικό διαθέτει σπορ
μεταλλικά πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων N Line, καθώς και κόκκινες πινελιές παντού. Τα σπορ καθίσματα N Line κοσμούνται με το λογότυπο N και εντυπωσιακές κόκκινες ραφές, τις οποίες συναντάμε επίσης στις επενδύσεις των θυρών και στο υποβραχιόνιο.

Πάμε και στους χώρους, με το Hyundai Kona να παρέχει έξυπνες θήκες για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα και όχι μόνο. Υπάρχουν μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες, αλλά και επαρκείς χώρος για τις αποσκευές που αγγίζει τα 466 λτ. και εκτοξεύεται στα 1.300 με διπλωμένη την πίσω σειρά καθισμάτων.

Κινητήρας: Γραμμικός και πολιτισμένος
Από πλευράς επιδόσεων, στην κορυφή της γκάμας του ανανεωμένου μικρού SUV των Κορεατών βρίσκεται η έκδοση της δοκιμής που φέρει μια βελτιωμένη εκδοχή του υπετροφοδοτούμενου T-GDI Smartstream κινητήρα των 1,6 λίτρων. Ελαφρώς μεγαλύτερο σε κυβισμό από το σύνολο που αντικαθιστά, το εν σειρά 4κύλινδρο μοτέρ των 1.598 κ.εκ. αποδίδει 198 ίππους και 265 Nm ροπής, η μέγιστη τιμή της οποίας παραμένει σταθερή από τις 1.600 σ.α.λ. έως και τις 4.500 σ.α.λ. Η ισχύς φτάνει στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ υπάρχει διθέσιμη και 4κίνητη έκδοση. Ο νέος κινητήρας των σχεδόν 200 ίππων χαρίζει έναν πραγματικά δυναμικό χαρακτήρα στο μικρό SUV με την Hyundai να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και τελική 210 χλμ./ώρα.

Πάμε και στην κατανάλωση του αυτόματου Hyundai Kona με το αμάξωμα που κυμαίνεται στα περίπου 1.450 κιλά. Η κορεάτικη εταιρεία ανακοινώνει μία μέση τιμή της τάξης των 6,2-6,5 λτ./100 χλμ. Εμείς, στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 7,8 λτ. κινούμενοι σε μεικτές συνθήκες.

Στην πράξη: Κινητήρας και κιβώτιο κάνουν τη διαφορά!
Με τον 1600άρη να παρουσιάζεται “γεμάτος” από χαμηλά και το εφτάρι αυτόματο κιβώτιο να εκμεταλλεύεται σωστά την απόδοση, αυτή η έκδοση του Hyundai Kona καταφέρνει να δημιουργεί μία οδηγοκεντρική αύρα, ειδικά στην έκδοση N Line με τα “sportive” καλούδια. Ειδικά στην περίπτωση που επιλέγεται το SPORT πρόγραμμα οδήγησης, αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κιβωτίου προς το βέλτιστο, ενώ το ίδιο γίνεται με την απόκριση του κινητήρα αλλά και την αίσθηση από το τιμόνι. Ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεση του το πρόγραμμα Normal αλλά και το Eco. Το τελευταίο βάζει σε προτεραιότητα την οικονομία, τόσο για το κιβώτιο όσο και για το ίδιο το μοτέρ με τον οδηγό να αισθάνεται μια πιο νωχελική “διάθεση” από τον κινητήρα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση η ροπή φτάνει και περισσεύει για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις, με το Eco πρόγραμμα να ταιριάζει παράλληλα καλύτερα στο αστικό περιβάλλον. Τα φρένα αποδείχθηκαν ανθεκτικά σε παρατεταμένη χρήση, με στάνταρ δίσκους στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις. Αξιοσημείωτο είναι να αναφέρουμε ότι πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας (μόνο η τετρακίνητη έκδοση έρχεται με πολλαπλών συνδέσμων).

Στο ταμείο
Η τιμή του Hyundai Kona με τους 198 ίππους ξεκινά στην Ελλάδα από τα 30.290 ευρώ στην χειροκίνητη έκδοση. Για όσους επιθυμούν αυτόματο κιβώτιο το ποσό αυξάνεται στα 33.290 ευρώ, ενώ για την N Line έκδοση (όπως αυτή της δοκιμής) υπολογίστε ένα ποσό της τάξης των 35.090 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.