Δοκιμάζουμε την Plug-In υβριδική Mercedes C-Class των 313 ίππων

Εντυπωσιάζει με την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της, αλλά και την συνδυαστική ισχύ. Δείτε τις εντυπώσεις που μας άφησε η νέα Mercedes C300 e...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes C-Class

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που γνωρίσαμε τη νέα γενιά Mercedes C-Class στην έκδοση C200 με τους 204 ίππους. Τότε μιλούσαμε για ένα ποιοτικό αυτοκίνητο, με προηγμένα συστήματα τεχνολογίας που δικαιολογούσε άνετα τον “κολακευτικό” τίτλο… baby S-Class. Αυτή τη φορά, πάμε ένα βήμα παραπέρα, μιας και στα γραφεία του TractioN βρέθηκε η πανίσχυρη Mercedes C300 e, η Plug-In υβριδική έκδοση που το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μας εντυπωσίασε μόνο για την ισχύ της.

Πάμε όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί παραδοσιακά η μεγάλη, κυψελώδης μάσκα με το αστέρι στο κέντρο της, ενώ ο προφυλακτήρας έχει ένα μεγάλο άνοιγμα που εξυπηρετεί την αναπνοή του αυτοκινήτου αλλά και την αισθητική του. Τα φώτα έχουν μικρύνει ελαφρώς προκειμένου να υπηρετήσουν τις γραμμές του καπό και των φτερών εμπρός, ενώ στο πλάι δύο νεύρα… σχίζουν το αμάξωμα και καταλήγουν στο πίσω φτερό. Στο πίσω μέρος η ένταση… μειώνεται, καθώς οι γραμμές είναι πιο “ήσυχες”. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει διαχύτης σε μαύρο χρώμα, ενώ στο πίσω καπό, υπάρχει ένα μικρό ενσωματωμένο “φρύδι” που υπηρετεί την αεροδυναμική. Μία αεροδυναμική κορυφαία για την κατηγορία, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 Cd. Περνώντας στις διαστάσεις της νέας C-Class, το μήκος της σεντάν έκδοσης που δοκιμάζουμε εδώ είναι στα 4.751 χλστ. (4.686 χλστ. ήταν η προηγούμενη C-Class), ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 2.033 χλστ. (με τους εξωτερικούς καθρέφτες) και 1.438 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου είναι στα 2.865 χλστ. (+25 χλστ. από το μοντέλο που αντικαθιστά).


Εσωτερικό: Ποιότητα, ποιότητα και πάλι ποιότητα
Ανοίγοντας την βαριά και στιβαρή πόρτα, ο οδηγός βρίσκεται σε μία προσεγμένη καμπίνα που δεν παρατηρείται η παραμικρή ατέλεια. Παντού υπάρχουν ποιοτικά υλικά, ενώ διάφορες διακοσμητικές, αλουμινένιες λεπτομέρειες “σπάνε” την μονοτονία. Το ταμπλό είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα, με το επάνω να “φιλοξενεί” τους αεραγωγούς και το κάτω να είναι λιτό και να ενσωματώνει την τεράστια κεντρική οθόνη. Πρόκειται για ένα κάθετα τοποθετημένο πάνελ μεγέθους 11,9 ιντσών, στο οποίο ενσωματώνεται και η δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Μέσω αυτού, ο οδηγός ενημερώνεται για τα πάντα και απολαμβάνει όλα τα συστήματα, όπως για παράδειγμα συνδεσιμότητα μέσω Android Auto / Apple CarPlay. Εννοείται ότι στην περίπτωση της Plug-In υβριδικής έκδοσης, όπως αυτής δοκιμής, παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τις καταναλώσεις βενζίνης/ρεύματος, αλλά και όμορφα live γραφήματα απόδοσης των κινητήρων, πίεσης του turbo κ.α. Ασφαλώς δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε και στην δεύτερη οθόνη, η οποία αναλαμβάνει ρόλο πίνακα οργάνων μιας και βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και έχει μέγεθος 12,3 ιντσών. Εκεί προβάλλονται όλες οι απαραίτητες ενδείξεις για τον οδηγό, από καταναλώσεις, μέχρι αυτονομία. Το ψηφιακό της περιβάλλον είναι αρκετά διαμορφώσιμο, ώστε να προσαρμόζεται στα γούστα και τις ανάγκες του καθενός.

Πάμε και στους χώρους, με την καμπίνα να φιλοξενεί έως πέντε ενήλικες επιβάτες, αλλά και να παρέχει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα σε πόρτες και κεντρικό τούνελ. Όσο για τον χώρο αποσκευών, στην Plug-In υβριδική έκδοση είναι εμφανώς μειωμένος λόγω της ύπαρξης μπαταρίας. Κάπως έτσι, από τα 450 λτ. των συμβατικών εκδόσεων, στην C300 e πάμε στα 360 λτ. Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι επίπεδος και δεν έχει το “σκαλοπάτι” που συναντούσαμε σε προηγούμενες εκδόσεις.

Κινητήρας: Εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις, κινείται ηλεκτρικά για 100+ χλμ.
Περνάμε στον κινητήρα, ή καλύτερα… στους κινητήρες, μιας και η Mercedes C300 e φέρει ένα θερμικό μοτέρ κάτω από το καπό, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο λόγος για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης (Μ254) με χωρητικότητα 1.999 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τον πρώτο να αποδίδει 204 ίππους και τον δεύτερο 129. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 313 ίππους και η μέγιστη ροπή των 550 Nm έρχεται από τις 2.100 σ.α.λ. Πηγή τροφοδοσίας του ηλεκτρικού μοτέρ είναι μία μπαταρία χωρητικότητας 25,4 kWh, που επιτρέπει εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία έως 111 χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Αυτό σημαίνει ότι οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μάλιστα, στην διάρκεια της δοκιμής αποδείχθηκε ότι τα 100 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης είναι άκρως ρεαλιστικός στόχος σε αστικό περιβάλλον (μέγιστη ηλεκτρική ταχύτητα τα 140 χλμ./ώρα). Όσον αφορά στην κατανάλωση, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει 0,6-0,8 λτ./100 χλμ. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής “γράψαμε” από μηδενική κατανάλωση καυσίμου με πλήρως ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, με τον ηλεκτροκινητήρα να “καίει” 22 kWh/100 χλμ. (20,8-23,3 kWh/100 χλμ. η επίσημη τιμή), έως 2,0 λτ./100 χλμ. Με εντελώς άδεια μπαταρία, η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 7 λτ./100 χλμ.

Πάμε και στις επιδόσεις, με το αμάξωμα των 2.080 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 245 χλμ./ώρα. Για την φόρτιση από την άλλη, σε μονάδα ισχύος 55 kW αρκεί μισή ώρα για το 0-80%, ενώ σε οικιακό wallbox 11 kW χρειάζονται περίπου δύο ώρες.

Στην πράξη
Δεν χρειάζεται να γράψεις πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της υβριδικής Mercedes C300e για να καταλάβεις πως το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο και πλέον βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό, όσον αφορά την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Η θέση οδήγησης σε αγκαλιάζει και προσφέρει άνεση και πλευρική στήριξη, προετοιμάζοντας σε για τα… καλύτερα. Το 9G-TRONIC κιβώτιο λειτουργεί ταχύτατα και ομαλά, ενώ δεν απουσιάζουν και τα paddles για τους πιο… ένθερμους οπαδούς της οδήγησης. Η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος είναι κορυφαία, το ίδιο ισχύει και για την ηχομόνωση. Μοναδικό ψεγάδι που ενδεχομένως να ενοχλήσει τον οδηγό είναι η αίσθηση του πεντάλ φρένου, το οποίο λόγω συστήματος ανάκτησης ενέργειας δεν είναι ιδιαίτερα γραμμικό. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά στο στοιχείο του στον αυτοκινητόδρομο, όπου ταξιδεύει αθόρυβα και με άνεση. Όμως και στην πόλη αποδεικνύεται ευκολοδήγητο. Εδώ συνυπολογίζουμε και το bonus της ηλεκτροκίνησης, μιας και το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινείται πάντα αμιγώς ηλεκτρικά προσφέροντας άνετες, ευκολοδήγητες και αθόρυβες διαδρομές. Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν προγράμματα οδήγησης, ώστε θερμικός κινητήρας και ηλεκτρικό μοτέρ να συνεργάζονται όπως θέλει ο οδηγός. Ενδεικτικά, υπάρχει Electric Mode που το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά μέχρι να αδειάσει η μπαταρία, αλλά και Sport Mode, όπου ο 2λιτρος δεν σβήνει ποτέ προκειμένου ο οδηγός να έχει άμεσα διαθέσιμη ισχύ. Χρυσή τομή, βέβαια, είναι το Hybrid Mode, όπου το σύστημα επιλέγει αυτόματα πως θα κινηθεί ανάλογα με τις εντολές από το δεξί πόδι του οδηγού.

Στο ταμείο
Η τιμή της νέας Mercedes C300 e ξεκινά στην χώρα μας από τα 59.100 ευρώ και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα μόλις 13 γρ./χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.