Δοκιμή Mercedes C 200

Έφτασε η στιγμή να δοκιμάσουμε την ολοκαίνουργια Mercedes C 200 η οποία έχει εξελιχθεί σε μία baby S-Class! Ας την γνωρίσουμε αναλυτικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes C200 2022

Η C-Class είναι το μοντέλο της Mercedes-Benz με τις μεγαλύτερες πωλήσεις την τελευταία δεκαετία. Από την κυκλοφορία της τρέχουσας γενιάς, το 2014, έχουν πωληθεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια οχήματα Sedan και Estate. Το 2020, C-Class Sedan και Estate παραδόθηκαν σε πελάτες σε περισσότερες από 100 αγορές ανά την υφήλιο. Η ιστορία όμως του μοντέλου ξεκίνησε πολύ πριν και συγκεκριμένα το 1982, όταν κυκλοφόρησε η μεσαίου μεγέθους Mercedes-Benz 190. Καθώς εκείνη την εποχή ήταν το μικρότερο αυτοκίνητο της γκάμας της Mercedes-Benz, σύντομα απέκτησε το παρατσούκλι «Baby Benz». Και κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα και στην… baby S-Class! Ήταν Φεβρουάριος του 2021 όταν η Mercedes-Benz παρουσίασε την ολοκαίνουργια C-Class. Ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη στιγμή που το είδαμε καταλάβαμε πως πρόκειται για μία… baby S-Class! Ακριβώς πέντε μήνες μετά, το αυτοκίνητο βρίσκεται στο γκαράζ μας και στην διάθεσή μας για δοκιμή. Μία δοκιμή που απέδειξε περίτρανα, όπως θα διαβάσετε και στις πιο κάτω γραμμές, πως δικαίως η νέα Mercedes C-Class θεωρείται μια μικρή S-Class. Πάμε λοιπόν να την γνωρίσουμε με κάθε της λεπτομέρεια.

Κλείστε τώρα το δικό σας test drive με τη νέα Mercedes C-Class

Εντυπωσιακή εμφάνιση
Από την πρώτη στιγμή που βλέπεις τη νέα Mercedes C-Class ενθουσιάζεσαι. Οι σχεδιαστές της γερμανικής μάρκας έχουν καταφέρει να πάρουν την σχεδιαστική φιλοσοφία της S-Class και να την μεταφέρουν στη μικρότερη C-Class με τρόπο ιδανικό, χωρίς να χάνει σε καμία περίπτωση από την αίγλη της. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί παραδοσιακά η μεγάλη, κυψελώδης μάσκα με το αστέρι στο κέντρο της, ενώ ο προφυλακτήρας έχει ένα μεγάλο άνοιγμα που εξυπηρετεί την αναπνοή του αυτοκινήτου αλλά και την αισθητική του. Τα φώτα έχουν μικρύνει ελαφρώς προκειμένου να υπηρετήσουν τις γραμμές του καπό και των φτερών εμπρός, ενώ στο πλάι δύο νεύρα… σχίζουν το αμάξωμα και καταλήγουν στο πίσω φτερό. Στο πίσω μέρος η ένταση… μειώνεται, καθώς οι γραμμές είναι πιο “ήσυχες”. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει διαχύτης σε μαύρο χρώμα, ενώ στο πίσω καπό, υπάρχει ένα μικρό ενσωματωμένο “φρύδι” που υπηρετεί την αεροδυναμική. Μία αεροδυναμική κορυφαία για την κατηγορία, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 Cd. Περνώντας στις διαστάσεις της νέας C-Class, το μήκος της σεντάν έκδοσης που δοκιμάζουμε εδώ είναι στα 4.751 χλστ. (4.686 χλστ. ήταν η προηγούμενη C-Class), ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 2.033 χλστ. (με τους εξωτερικούς καθρέφτες) και 1.438 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου είναι στα 2.865 χλστ. (+25 χλστ. από το μοντέλο που αντικαθιστά).


“Δεν βλέπει” τον ανταγωνισμό…
Το εσωτερικό της νέας Mercedes C-Class κυριολεκτικά δεν βλέπει τον ανταγωνισμό. Πραγματικά υποκλίνομαι στους ανθρώπους της Mercedes που έφτιαξαν ξανά ένα αυτοκίνητο όπως παλιά, που έμπαινες σε μοντέλο της γερμανικής μάρκας και καταλάβαινες πως εδώ… παίζουμε σε άλλο επίπεδο. Τα υλικά, το τιμόνι, ο φωτισμός, τα γραφικά, οι οθόνες, το φινίρισμα. Όλα είναι κορυφαία και συνυπάρχουν αρμονικά μεταξύ τους.
H ποιότητα στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα. Tο επάνω τμήμα διαθέτει νέους αεραγωγούς, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή. Tο ταμπλό οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό. H οθόνη του οδηγού διαφοροποιείται ξεκάθαρα από τα παραδοσιακά κόκπιτ με τα κλασικά, στρογγυλά όργανα. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια έκδοση 10,25 ιντσών ή 12,3 ιντσών. Η μετάβαση προς την ψηφιοποίηση αντανακλάται και στην κεντρική οθόνη αφής, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου. Έχει διαγώνιο 9,5 ιντσών (24,1 cm) στον βασικό εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθεται μια μεγαλύτερη έκδοση 11,9 ιντσών ή 30,2 cm. Η εμφάνιση των οθονών μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία στιλ ενδείξεων (Discreet, Sporty, Classic / Διακριτικό, Σπορ, Κλασικό) και τρεις τρόπους λειτουργίας (Navigation, Assistance, Service / Πλοήγηση, Υποβοήθηση, Service). Σε συνδυασμό με οποιαδήποτε εξοπλιστική έκδοση, ο βασικός εξοπλισμός της νέας C-Class περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με οπτικές ίνες. Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς τόσο το hardware όσο και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου. Η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» γίνεται πιο διαδραστική και μπορεί να μαθαίνει ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες στην εφαρμογή Mercedes me App. Προφανώς και όλη αυτή η τεχνολογία χρειάζεται εξοικείωση. Προσωπικά το μόνο ψεγάδι που βρήκα είναι πως για τον κλιματισμό (τον οποίο χειρίζεσαι μέσω της οθόνης) δεν υπάρχει κουμπί απενεργοποίησης. Έτσι πρέπει να πατήσεις το κουμπί έντασης του ανεμιστήρα μέχρι να τερματίσει την λειτουργία του. Επίσης δεν θα ήταν κακό αν υπήρχε έστω ένα φυσικό κουμπί για την ένταση του ήχου, καθώς τα πάνελ αφής δεν μου έδωσαν την ακρίβεια που επιθυμούσα. Οι χώροι είναι σε πολύ καλό επίπεδο για επιβάτες και μικροαντικείμενα στο εσωτερικό. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι στα 455 λίτρα και έχει μείνει αμετάβλητος σε σχέση με αυτόν του μοντέλου που αντικαθιστά.

Ένας κινητήρας χρυσή τομή
Στη νέα της γενιά η Mercedes C-Class είναι εξηλεκτρισμένη. Αυτό σημαίνει πως πλέον, το έργο του κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει την υποβοήθηση ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Η νέα Mercedes C 200 της δοκιμής μας λοιπόν, κινείται από νέας γενιάς 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λτ., ο οποίος με την βοήθεια τούρμπο αποδίδει 204 ίππους στις 5.800-6.100 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.800 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Φυσικά συνεργάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost (αποτελείται από κύκλωμα 48Volt και έναν εναλλάκτη/γεννήτρια, που φροντίζει να υποβοηθά τον κινητήρα). Αυτό χαρίζει επιπλέον 20 ίππους και 200 Nm ροπής. Όπως όλα τα συστήματα του είδους έτσι και εδώ έχουμε ανάκτηση ενέργειας κατά το ρολάρισμα του αυτοκινήτου και την επιβράδυνση. Η συνεργασία με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο με χειριστήρια στο τιμόνι είναι αγαστή και χαρίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα για το 0-100 χλμ./ώρα η C 200 χρειάζεται 7,3 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 246 χλμ./ώρα. Στην πράξη το μοτέρ έχει εξαιρετική απόκριση στο βύθισμα του γκαζιού και είναι γεμάτο δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών, με την ηλεκτρική υποβοήθηση να παίζει τον δικό της ρόλο στην αίσθηση αυτή. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου, αυτή σύμφωνα με τη Mercedes είναι στα 6,4 λίτρα/100 χλμ. Εμείς είδαμε στην πράξη 8,0 λίτρα/100 χλμ. κατά την διάρκεια της δοκιμής μας.

Κλείστε τώρα το δικό σας test drive με τη νέα Mercedes C-Class

Αρχοντικό πάτημα στον δρόμο
Δεν χρειάζεται να γράψεις πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της νέας Mercedes C200 για να καταλάβεις πως το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο και πλέον βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό, όσον αφορά την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Η θέση οδήγησης σε αγκαλιάζει και προσφέρει άνεση και πλευρική στήριξη, προετοιμάζοντας σε για τα… καλύτερα. Η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος είναι κορυφαία και το το ίδιο ισχύει και για την ηχομόνωση. Αν και τα εξτρά της AMG, που είχαμε στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας φροντίζουν να τονώσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, σε καμία περίπτωση δεν αλλοιώνουν τον άνετο και αρχοντικό χαρακτήρα του. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά στο στοιχείο του στον αυτοκινητόδρομο, όπου ταξιδεύει αθόρυβα και με άνεση. Όμως και στην πόλη αποδεικνύεται ευκολοδήγητο. Στο πρόγραμμα Sport και Sport+ ο ήχος γίνεται πιο επιθετικός, το τιμόνι βαραίνει και αποκτά αμεσότερη απόκριση, ενώ το πίσω μέρος γίνεται πιο… ζωηρό. Σίγουρα δεν μιλάμε για σπορ κατασκευή αλλά έχει ενδιαφέρον οδηγικά.

Η νέα Mercedes C 200 κοστίζει στην χώρα μας 51.200 ευρώ και πιο κάτω μπορείτε να δείτε τον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου:

Ο βασικός εξοπλισμός της CClass sedan στη χώρα μας:
Πακέτο άνεσης καθισμάτων, Μπροστινά θερμαινόμενα καθίσματα, Πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, MBUX Navigation Premium, Οθόνη οδηγού 12.3 ιντσών, Κεντρική οθόνη 11.9 ιντσών, Ενεργό σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, Ρεζερβουάρ καυσίμου αυξημένης χωρητικότητας, Αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMATIC με 2 ζώνες κλιματισμού, Πακέτο USB, Δερμάτινο τιμόνι, Πακέτο καθρεπτών, Ψηφιακό ραδιόφωνο, Ατμοσφαιρικός φωτισμός, Οσφυϊκή στήριξη 4 κατευθύνσεων, Αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος, Ασύρματη φόρτιση, Προβολείς LED High Performance, Προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης φώτων μεγάλης σκάλας, Ενσωμάτωση smartphone, Αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων, Ζάντες 17”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]