Δοκιμάζουμε το 1200ρι liftback των 136 ίππων – Ωδή στη διαφορετικότητα

Το Peugeot 408 δεν είναι κάτι… καινούργιο. Το γνωρίσαμε πριν μερικά χρόνια ως αμιγώς βενζινοκίνητο και προφανώς ήταν θέμα χρόνου να το βρούμε… μπροστά μας και ως εξηλεκτρισμένο (λέγε με υβριδικό). Όπερ και εγένετο και το νέο 48-βολτο υβριδικό σύστημα της Peugeot βρήκε τον δρόμο του στο εντυπωσιακό και διαφορετικό αυτό αμάξωμα.

O γνωστός και μη εξαιρετέος 1200ρης turbo κινητήρας αποδίδει 136 και πλέον, ενσωματωμένο στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής. Αυτός έχει την ικανότητα να κινήσει αποκλειστικά ηλεκτρικά το Peugeot 408 στις εκκινήσεις ή σε μικρές ταχύτητες, εφόσον το έργο του είναι χαμηλού φορτίου.

Πέραν του εντυπωσιακού αμαξώματος, που δείχνει πως η Peugeot δεν επαναπαύεται στις επιτυχίες της και δεν κινείται εκ του ασφαλούς, εξαιρετικές είναι και οι εντυπώσεις μας από το εσωτερικό. Όμορφη, φουτουριστική σχεδίαση, ποιοτικά υλικά και άψογο φινίρσμα, συνθέτουν το παζλ που ονομάζεται i-cockpit. Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για έως και πέντε ενήλικες μεσαίου αναστήματος, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος (536 λτ.) και με εκμεταλλεύσιμο σχήμα (παραπέμπει σε station wagon).

Στον δρόμο αντιλαμβάνεσαι εξ αρχής την αλλαγή στην τεχνολογία που βρίσκεται κάτω από το καπό, σε σχέση πάντα με τον αμιγώς ηλεκτρικό προκάτοχο του μοντέλου. Η βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει καλύτερες επιδόσεις αλλά και βελτιστοποιημένη κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας είναι στα 6, 1 λίτρα/100 χλμ. πάντα σε πραγματικές συνθήκες και κατά την διάρκειας της δοκιμής μας.

Οδηγικά, το αυτοκίνητο με το μεγάλο του αποτύπωμα στον δρόμο (μεγάλο μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια), κρατά εντυπωσιακά και αν επιλέξεις το οδηγικό προφίλ “Sport” μπορείς να απολαύσεις οδήγηση. Σε χαλαρούς και ήπιους/ταξιδιάρικους ρυθμούς είναι άνετο και ήσυχο. Γενικά έχει ισορροπημένη εικόνα και είναι αποτελεσματικό σε κάθε συνθήκη. Φυσικά διαθέτει την τελευταία γενιά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Μοναδικό του μείον το μεγάλο μήκος (4,7 μέτρα) και η ορατότητα πίσω, που δυσκολεύουν ελαφρώς τους ελιγμούς σε αστικό περιβάλλον. Οι κάμερες ωστόσο είναι εκεί να βοηθήσουν τον οδηγό.

Όσον αφορά στην τιμή του, το Peugeot 408 ξεκινά από τα 34.900 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Allure, ενώ η αντίστοιχη GT είναι στα 37.900. Από την άλλη, αν θέλετε το κάτι παραπάνω σε… ηλεκτρισμό και τεχνολογία δεν έχετε παρά να κοιτάξετε στην Plug-In Hybrid έκδοση των 225 ίππων, η οποία ξεκινά από τα 49.900 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το μοντέλο με το οποίο μας συστήθηκε στην Ελλάδα η Dongfeng. Πάμε να δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες αλλά και πόσο κοστίζει....
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
"Black Friday" από την Peugeot με προσφορές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα! Δείτε τη νέα τιμή για το πιο προσιτό Peugeot 208......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά

Τέλη Κυκλοφορίας

Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Διευκρινήσεις από την ΑΑΔΕ – Τι ισχύει για πρόστιμα και ακινησία