Δοκιμάζουμε το Audi Q3 των δύο κόσμων… Και ηλεκτρικό και βενζινοκίνητο!

Αυτό το Audi Q3 "παντρεύει" τα καλά των δύο κόσμων. Της ηλεκτροκίνησης και του βενζινοκινητήρα. Πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει στην πράξη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi Q3

Το Audi Q3 είναι ένα SUV γνωστό πλέον στην χωρά μας καθώς εδώ και καιρό φιγουράρει στους δρόμους μας η δεύτερη γενιά του, σαφώς βελτιωμένη από την πρώτη, με νέα πιο σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση και φυσικά τεχνολογίες που την θέτουν στην αιχμή της κατηγορίας. Όπως είναι η υβριδική Plug-In τεχνολογία που συμβάλει στον εξηλεκτρισμό της γκάμας του μοντέλου, κάνοντας δύο διαφορετικούς κόσμους (αυτόν της βενζίνης και αυτόν του ρεύματος) να δίνουν… τα χέρια για να δώσουν πνοή στο γερμανικό SUV. Πάμε λοιπόν να δούμε στην πράξη πως είναι το Audi Q3 S Line 45 TFSI e S tronic.

Δυναμική εμφάνιση με αιχμηρές ακμές
Το νέο Audi Q3 δεν μοιάζει σε κανένα σημείο με τον προκάτοχό του, καθώς έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου από την αρχή. Εμπρός, κυριαρχεί η οκτάγωνη μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα λεπτά φώτα με την τεχνολογία LED (Matrix LED για τις κορυφαίες εκδόσεις). Πλευρικά, ο δυναμισμός του νέου Audi Q3 υπογραμμίζεται από τα τονισμένα φτερά, που εξέχουν από το υπόλοιπο αμάξωμα και το κάνουν να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ, με τα μαύρου χρώματος τόξα να τονίζουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Φυσικά, όπως κάθε σύγχρονο μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το νέο Audi Q3 παρέχει στους υποψήφιους αγοραστές του πολλές επιλογές εξατομίκευσης, προκειμένου να κάνουν το αυτοκίνητό τους μοναδικό. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του νέου Audi Q3 στην συγκεκριμένη έκδοση είναι 4.518 χιλιοστά, το πλάτος του έχει αυξηθεί στα 1.843 χλστ. ενώ από την άλλη, το ύψος του είναι στα 1.576 χλστ. Το μεταξόνιο είναι στα 2.680 χλστ. 

Το εσωτερικό έχει το πακέτο ποιότητα/ευρυχωρία/τεχνολογία
Εντελώς ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Audi Q3. Το ταμπλό διαιρείται στα δύο, με το άνω μέρος του να περιλαμβάνει τους αεραγωγούς και το κάτω το black-panel με την ψηφιακή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων MMI. Ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του εσωτερικού, τονίζεται από την κλίση 10 μοιρών του ταμπλό προς τον οδηγό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10.25 ιντσών είναι στα highligts του. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι από το… πάνω ράφι. Και στην ευρυχωρία όμως, το νέο Audi Q3 τα καταφέρνει μια χαρά αφού η αύξηση του μεταξονίου κατά 77 χλστ. (πλέον είναι στα 2.680 χλστ.) εξασφάλισε καλύτερη εκμετάλλευση χώρων στο εσωτερικό. Επιπροσθέτως, χάρη στο στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα κατά 150 χιλιοστά, διαιρούμενο σε αναλογία 40/20/40 και με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης, η πρακτικότητα αυξάνεται κατακόρυφα. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι στα 380 (μειωμένος λόγω μπαταρίας κατά 155 λίτρα) και με την αναδίπλωση της πίσω σειράς φτάνει στα 1.250 λίτρα. Φυσικά, ο εξοπλισμός του νέου Audi Q3 είναι κορυφαίος, καθώς ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI touch υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού MMI navigation plus η οθόνη είναι 10,1 ίντσες και προαιρετικά ο πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,3 ίντσες (όπως αυτός του αυτοκινήτου της δοκιμής μας).

Και έσονται οι δύο (κινητήρες) εις σάρκα μίαν
Όπως προανέφερα η συγκεκριμένη έκδοση του Audi Q3 είναι υβριδική και μάλιστα έχει την δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή ενέργειας (πρίζα). Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λτ. TFSI ο οποίος αποδίδει 150 ίππους (5.000 – 6.000 σ.α.λ.) και 250 Nm ροπής (1.550 – 3.500 σ.α.λ.) και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (S tronic). Εκεί ενσωματώνεται και ο ηλεκτροκινητήρας των 116 ίππων. για να προσφέρει συνδυαστικά 245 ίππους και 400 Nm ροπής. Τιμές που χαρίζουν στο γερμανικό SUV 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3  δλ. και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, το Audi Q3 έχει τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα και μπορεί να καλύψει απόσταση μέχρι και 48 χλμ. (στην πράξη έκανα 45 χλμ. μόνο με ρεύμα).

Φυσικά για να γίνει αυτό ο οδηγός πρέπει να επιλέξει την λειτουργία EV. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης τη λειτουργία Auto Hybrid (ο εγκέφαλος αποφασίζει πως θα συνεργαστούν τα δύο μοτέρ), ενώ υπάρχει επίσης η λειτουργία «Battery Hold» (διατηρεί την ενέργεια της μπαταρίας) και το «Battery Charge» (ο θερμικός κινητήρας ως γεννήτρια φορτίζει την μπαταρία). Η Audi κάνει λόγο για μέση κατανάλωση κοντά στα 2 λίτρα/100 χλμ. ενώ εμείς στην πράξη κινηθήκαμε με 4,4 λίτρα/100 χλμ. Φυσικά αν το αυτοκίνητο δεν έχει μπαταρία για το ηλεκτρικό μοτέρ και επιλέξεις να κινείσαι με το θερμικό μοτέρ αποκλειστικά αλλά και να φορτίζεις και την μπαταρία, τότε η κατανάλωση μπορεί και να διπλασιαστεί. Φυσικά η ανάκτηση ενέργειας είναι παρούσα και εδώ. Η µπαταρία έχει χωρητικότητα 13,0 kWh και βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσµατα και για την φόρτισή της σε απλή οικιακή πρίζα απαιτούνται περίπου 8 ώρες (σε wallbox προφανώς και ο χρόνος μειώνεται στην μία ώρα και κάτι).

Στιβαρό, άνετο και ήσυχο
Το γερμανικό SUV αποδείχτηκε εξαιρετικά ικανό σε ασφάλτινο τερέν και σε βατό χωματόδρομο, με την ποιότητα κύλισής του να ξεχωρίζει από τα πρώτα χιλιόμετρα και την ανάρτηση να χαρίζει άμεσες αντιδράσεις στο αμάξωμα, παρά το μέγεθος του αυτοκινήτου και το βάρος του. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με ησυχία και παροιμιώδη άνεση. Χάρη στο σύστημα Audi drive select ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε οδηγικά προφίλ που μεταβάλλουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού, την αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου S tronic, καθώς και τον βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης.

Για το τέλος άφησα την τιμή του Audi Q3. Στην έκδοση της δοκιμής μας η οποία είναι και η S Line, το γερμανικό μοντέλο κοστίζει 52.550 ευρώ. Η έκδοση χωρίς το πακέτο S Line κοστίζει 47.750 ευρώ. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα πάντα και κατά την γνώμη μου, μοναδική έλλειψη είναι η κάμερα εμπρός (έχει μόνο ραντάρ και ηχητική ειδοποίηση κατά το παρκάρισμα).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr