Δοκιμάζουμε το B-SUV της Ford – Με 155 ίππους και 8 χρόνια εγγύηση

Δείτε τις εντυπώσεις μας από το δημοφιλές μοντέλο της B-SUV κατηγορίας, πόσο κοστίζει, αλλά και την μεγάλη εγγύηση με την οποία προσφέρεται!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Puma ST-Line

Πρόσφατα, η Ford αποκάλυψε το ανανεωμένο Puma, αλλά αυτή τη στιγμή υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για την προ facelift εκδοχή του μοντέλου. Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε το Ford Puma που διατίθεται ετοιμοπαράδοτο με κινητήρα 155 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο, συνδυασμός που απουσιάζει από τη γκάμα του ανανεωμένου μοντέλου (αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο η έκδοση των 155 ίππων). Μάλιστα, η εν λόγω έκδοση προσφέρεται στάνταρ με το πλούσιο πακέτο εξοπλισμού ST-Line X.

Εμφάνιση: Sportive “αύρα”
Στο αισθητικό επίπεδο, το Ford Puma χαρακτηρίζεται από τα “sportive” στοιχεία του, ειδικά στην προκειμένη περίπτωση που εξοπλίζεται με το πλούσιο πακέτο, γεγονός που επιβεβαιώνεται και με την σχετική σήμανση στο πλαϊνό τμήμα. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε LED φωτιστικά σώματα, ομοίως και στο πίσω, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 17 ιντσών. Λόγω του ST-Line Χ πακέτου, το Ford Puma της δοκιμής φέρει τον χαρακτηριστικό εμπρός προφυλακτήρα με το σκουρόχρωμο πλαίσιο, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και μία διακριτική αεροτομή. Το αμάξωμα αγγίζει σε μήκος τα 4.186 χλστ., σε πλάτος τα 1.930 χλστ., σε ύψος τα 1.537, ενώ το βάρος διαμορφώνεται στα 1.280 κιλά.


Εσωτερικό
Το γνώριμο εσωτερικό του Puma προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από το Fiesta, πάνω στο οποίο άλλωστε “πατάει” το μικρό crossover. H ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ στην έκδοση δοκιμής ST-Line X ξεχωρίζουν οι επενδύσεις των σπορ καθισμάτων με τις κόκκινες ραφές που κάνουν την εμφάνιση τους στο τιμόνι, στον επιλογέα, στο χειρόφρενο και τις πόρτες. Σε αυτή την έκδοση ο οδηγός επωφελείται από έναν έγχρωμο TFT πίνακα-οθόνη με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που αλλάζει τα γραφικά αλλά και τον τρόπο παρουσίασης των πληροφοριών ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Sport, Trail, Slippery και Eco) δίνοντας κάθε φορά προτεραιότητα σε διαφορετικά δεδομένα. Δίπλα του, στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων SYNC 3 της Ford, το οποίο με την ανάλογη εφαρμογή στο κινητό σας (Ford Pass), και εφόσον στον εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το αυτόματο κιβώτιο σχέσεων, επιτρέπει και απομακρυσμένο έλεγχο του Puma, όπως την εκκίνηση του μοτέρ, τη χρήση του κλιματιστικού για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας σε ιδανικά επίπεδα, ενώ παρέχει και χρήσιμες συμβουλές, όπως τον έλεγχο αυτονομίας και πίεσης ελαστικών.

Όσον αφορά στους χώρους, το Ford Puma θα ικανοποιήσει μία οικογένεια με τέσσερα μέλη, αφού στην πίσω σειρά καθισμάτων υπάρχει ικανοποιητικός χώρους ακόμα και για δύο ενήλικες. Εξίσου μελετημένος είναι και ο χώρος αποσκευών, ο όγκος του οποίου φτάνει τα 456 μαζί με το MegaBox (1.216 λτ. στην διθέσια διαμόρφωση). Πρόκειται για τον πρόσθετο χώρο κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, ο οποίος φέρει αδιάβροχη επένδυση και στόμιο αποστράγγισης.

Κινητήρας: Ένας χιλιάρης… με νεύρο!
Ο υπερτοφοδοτούμενος 1.000άρης Ecoboost της Ford έχει αποδείξει την αξία του σε πολλά μοντέλα της εταιρείας. Στην κορυφαία έκδοση του Puma, η απόδοση του ανέρχεται στους 155 ίππους και τα 220 Nm, ενώ δεν απουσιάζει και το ήπια υβριδικό σύστημα που μειώνει την κατανάλωση έως και 9% σύμφωνα με τη Ford. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αντικαθιστά και την παραδοσιακή μίζα λειτουργώντας ως Start/Stop, “συνεργάζεται” με το μοτέρ εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα, ενώ ανακτά και αποθηκεύει ενέργεια κατά την επιβράδυνση σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που το συνοδεύει. Στην προκειμένη περίπτωση, το μοτέρ συνεργάζεται με χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων και η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα. Η Ford αναφέρει κατανάλωση 5,6-5,7 λίτρων ανά 100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο κατά το πρότυπο WLTP, ενώ εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 7,2 λτ./100 χλμ. Στο κομμάτι των επιδόσεων, τα 0-100 έρχονται σε εννέα δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.

Στην πράξη: Ολοκληρωμένο SUV με “οδηγοκεντρικά” στοιχεία
Το Ford Puma καταφέρνει να αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όποιο “τερέν” κι αν κινείται. Στον αυτοκινητόδρομο, το μικρό SUV “ξεδιπλώνει” πλεονεκτήματα όπως η κορυφαία ποιότητα κύλισης, με την μόνωση της καμπίνας να μηδενίζει τους αεροδυναμικούς θορύβους. Από την άλλη πλευρά, στις επαρχιακές οδούς τον πρώτο λόγο είχε το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο διακρίνεται για την πολύ καλή πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό. Τα φρένα ανταποκρίθηκαν χωρίς να υστερούν σε αίσθηση, στις εκδόσεις των 155 ίππων υπάρχουν δισκόφρενα στον πίσω άξονα και η ανάρτηση είναι σφικτή χωρίς να προβληματίζει ακόμα και σε “ταλαιπωρημένο” οδικό δίκτυο (ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Όσο για τον κινητήρα, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κιβώτιο με “κοντές” σχέσεις, καταφέρνει να κινεί σβέλτα το αμάξωμα. Όσο για την κατανάλωση, με το πρόγραμμα “Eco” μπορεί να μειωθεί ακόμη και κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ. Η επίσημη τιμή που ανακοινώνει η εταιρεία για κίνηση σε μεικτές συνθήκες είναι τα 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ.

Στο ταμείο
Η τιμή του Ford Puma με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 155 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ξεκινά στην Ελλάδα από τα 30.461 ευρώ, σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο. Κλείνοντας, αξίζει να τονίσουμε ότι μέσω του προγράμματος Ford Value, το Puma προσφέρεται με προκαταβολή από 4.799 ευρώ, όφελος 1.000 ευρώ, 2,99% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.