Δοκιμάζουμε το κορεάτικο supermini των 100 ίππων με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ

To supermini των Κορεατών ανανεώθηκε πρόσφατα και το δοκιμάζουμε στη γνωστή έκδοση των 100 ίππων. Δείτε τις εντυπώσεις μας...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai i20

Το Hyundai i20 είναι ένα μοντέλο που έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά και η ολοκλήρωση του πρώτου τετραμήνου το βρίσκει στην κορυφαία δεκάδα. Πρόσφατα, η κορεάτικη εταιρεία προχώρησε στην ήπια αναβάθμισή του και τώρα έφτασε η στιγμή να δοκιμάσουμε την έκδοση με τους 100 ίππων (χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση) και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

 Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα το ισχυρότερο και πιο ακριβό Hyundai – Πόσο κοστίζει

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το αμάξωμα του Hyundai i20 έχει αποκτήσει επιπλέον δυναμισμό χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και στη νέα μάσκα. Επιπλέον, υπάρχουν και νέες επιλογές αναφορικά με τα διαθέσιμα σχέδια των ζαντών, σε διάσταση 16 αλλά και 17 ιντσών. Το ανανεωμένο i20 διατίθεται σε οκτώ εξωτερικά χρώματα και προαιρετικά με μαύρη οροφή δημιουργώντας διχρωμία. Τρία από τα χρώματα είναι ολοκαίνουργια (Lucid Lime Metallic, Lumen Grey Pearl και Meta Blue Pearl), ενώ διατηρούνται τα Atlas White, Phantom Black Pearl, Aurora Grey Pearl, Dragon Red Pearl και Mangrove Green Pearl. Αναφορικά με τις διαστάσεις, δεν υπήρξε κάποια αλλαγή σε αυτή την ανανέωση. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος ανέρχεται στα 4.040 χλστ., το πλάτος στα 1.775 χλστ. και το ύψος φτάνει στα 1.450 χλστ.


Με στάνταρ οθόνη πίσω από το τιμόνι
Στο εσωτερικό, το νέο πακέτο εσωτερικών χρωμάτων Lucid Lime συνδυάζεται με επενδύσεις στα καθίσματα σε “σπορ” μοτίβο, με έντονη κάθετη γραμμή και ανάγλυφες οριζόντιες διακεκομμένες γραμμές και ραφές σε χρώμα lime. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερεις χρωματικές αποχρώσεις του εσωτερικού: Lucid Lime, Black Mono, Black-Grey, Black Mono-Yellow Green. Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει επίσης λαμπτήρες LED για καλύτερο φωτισμό εντός του αυτοκινήτου, καθώς και εμπρός εσωτερικό φωτισμό πολλών χρωμάτων, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να ρυθμίζουν το χρώμα του εσωτερικού φωτισμού ανάλογα με τη διάθεσή τους. Οι επιβάτες του νέου i20 μπορούν επίσης να απολαμβάνουν ευχάριστο εσωτερικό φωτισμό τη νύχτα χάρη στη νέα τεχνολογία πολύχρωμου μπροστινού φωτισμού περιβάλλοντος LED που μπορεί να ρυθμιστεί από την πλευρά του συνοδηγού.

Παράλληλα το ανανεωμένο i20 έχει αναβαθμιστεί με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, USB type-A και USB type-C, δεύτερης γενιάς eCall που βασίζεται στο δίκτυο 4G και Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις χαρτών. Το νέο i20 συνοδεύεται από δωρεάν τριετή συνδρομή Bluelink και δωρεάν τριετή συνδρομή OTA. Συνολικά υπάρχουν τρεις θύρες φόρτισης USB- μπροστά υπάρχει μία για συνδεσιμότητα (USB-Α) και μία για φόρτιση (USB-Β), ενώ μία ακόμη είναι διαθέσιμη για φόρτιση στους πίσω επιβάτες (USB-Β). Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Βρίσκεται στην σωστή θέση και η εξοικείωση με το μενού έρχεται άμεσα. Κάποια δυσλειτουργία δεν εντοπίστηκε, η συνδεσιμότητα με Android Auto και το Apple CarPlay είναι υπαρκτή, ενώ μοναδικό ψεγάδι αποτελεί η ποιότητα της κάμερας οπισθοπορείας που ειδικά το βράδυ δεν αφήνει και την καλύτερη εντύπωση.

 

Όσον αφορά στους χώρους, το νέο Hyundai i20 στέκεται αξιοπρεπέστατα απέναντι στον ανταγωνισμό. Τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα μεταφερθούν με κάθε άνεση, στις πίσω θέσεις υπάρχει επαρκής χώρος για το κεφάλι και τα πόδια, ενώ η πληθώρα χώρων για μικροαντικείμενα εκτοξεύει την πρακτικότητα. Ενδεικτικά, οι “τσέπες” στις πόρτες είναι μεγάλες, ενώ δεν απουσιάζει και μία βαθιά θήκη στο εσωτερικό του ρυθμιζόμενου υποβραχιόνιου. Θετικές εντυπώσεις αφήνει και ο χώρος για τις αποσκευές, με το συγκεκριμένο Hyundai i20 που δεν φέρει ήπια υβριδικό σύστημα να κερδίζει επιπλέον όγκο φτάνοντας στα 352 λτ. (έναντι 262 λτ.), λόγω της απουσίας μπαταρίας.

Κινητήρας: Οικονομικός χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία
Το Hyundai i20 της δοκιμής μας βρίσκεται στη μέση της γκάμας, αφού δεν εξοπλίζεται ούτε με τον βασικό ατμοσφαιρικό, ούτε με τον κορυφαίο των 120 ίππων. Έχουμε να κάνουμε με ένα τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και χωρητικότητα 998 κ.εκ. Η ισχύς αγγίζει τους 100 ίππους στο εύρος 4.500-6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή των 172 Nm ροπής έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 4.000. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων (υπάρχει και δυνατότητα επιλογής αυτόματου) και το αμάξωμα των 1.065 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 188 χλμ./ώρα. Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα “φιλικός” και για την τσέπη του οδηγού, αφού διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6,5 λτ./100 χλμ. Η επίσημη εταιρεία ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ., νούμερο που θα δει κανείς κινούμενος αποκλειστικά σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες της τάξης των 90-110 χλμ./ώρα.

Στην πράξη: Φιλικό στην πόλη, αξιοπρεπές στο ταξίδι
Πίσω από το τιμόνι του Hyundai i20, o οδηγός διαπιστώνει άμεσα ότι η άνεση και η πρακτικότητα έχουν τον πρώτο λόγο. Η εξοικείωση με το αμάξωμα έρχεται γρήγορα και η ορατότητα είναι αρκετά καλή. Το τιμόνι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, γεγονός που αφήνει θετικές εντυπώσεις στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, αλλά σίγουρα δεν θα ικανοποιήσει στον μέγιστο βαθμό όσους αναζητούν την απόλυτη ακρίβεια και την σαφή πληροφόρηση. Η ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά (McPherson εμπρός / ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες με το αμάξωμα υπό πίεση θα περάσουν κραδασμοί στο αμάξωμα και οι έντονες κλίσεις θα εμφανιστούν μόνο αν ο οδηγός “υπερβάλλει εαυτόν”. Τα φρένα απέδειξαν ότι έχουν αντοχή σε καταπονήσεις διαρκείας (δισκόφρενα εμπρός/πίσω) και το πεντάλ διακρίνεται για την γραμμικότητά του. Όσο για τον κινητήρα, παρά την τρικύλινδρη “φύση” του παραμένει αθόρυβος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το “τράβηγμα” από χαμηλές στροφές λειτουργίας. Σύμμαχος στις ικανοποιητικές επιδόσεις και την οικονομία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, αφενός με την σωστή κλιμάκωση και αφετέρου με την “μακριά” έκτη σχέση.

Στο ταμείο
Η τιμή του Hyundai i20 με τον κινητήρα των 100 ίππων και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ορίζεται στα 19.590 ευρώ, σύμφωνα με τον νέο τιμοκατάλογο MY25. Βέβαια, για την απόκτηση την έκδοσης εξοπλισμού “DISTINCTIVE”, όπως αυτή της δοκιμής, το κόστος αυξάνεται στα 22.490 ευρώ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως και σε αυτή την περίπτωση ισχύει εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας πέντε ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.