Δοκιμάζουμε το πιο… μεγάλο MINI

Το MINI Countryman C, έρχεται να διαδεχτεί το επιτυχημένο εμπορικά Mini Countryman, έχοντας να επιδείξει μεγαλύτερες διαστάσεις, νέα εμφάνιση, “μεταμοντέρνο” εσωτερικό και φυσικά μεγάλη γκάμα εκδόσεων. Εδώ δοκιμάζουμε το βενζινοκίνητο «C» 1.5 λτ. με 170 ίππους.

Όταν συναντάς το νέο MINI Countryman C αντιλαμβάνεσαι απευθείας πως έχεις να κάνεις με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Τα νέα φώτα εμπρός και πίσω, η μάσκα, οι κολόνες «C»,  αλλά και η σιλουέτα του αμαξώματος είναι πλέον διαφορετικά. Με μήκος 4.447 χλστ., πλάτος 1.843 χλστ. και ύψος 1.645 χλστ., το Mini Countryman C ξεφεύγει από τα δεδομένα των Β-SUV προκατόχων του ξεπερνώντας κατά σχεδόν μισό μέτρο το πρώτο Countryman…

Το εσωτερικό είναι εκλεπτυσμένο, μοντέρνο και εντελώς διαφορετικό από ότι έχεις συναντήσει σε άλλα αυτοκίνητα. Και αυτό είναι κάτι που περιμένεις από ένα MINI. Δεν υπάρχει πλέον ξεχωριστός πίνακας οργάνων για τον οδηγό (στην θέση του βρίσκεται προαιρετικά το head-up display). Όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στην κεντρικά τοποθετημένη, στρογγυλή οθόνη OLED υψηλής ανάλυσης, με διάμετρο 240 χλστ. Κάτω από την οθόνη υπάρχουν χειριστήρια για να να ελέγξεις διάφορες λειτουργίες οδήγησης καθώς και το Mini Experience Mode. Πίσω αξίζει να αναφέρων πως τα καθίσματα είναι συρόμενα και ανεξάρτητα (χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 450 λίτρα), ενώ στην καμπίνα υπάρχουν αρκετοί και ευρύχωροι αποθηκευτικοί χώροι.

Το MINI Countryman C της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, τεχνολογίας TwinPower Turbo, 1.5 λτ. που διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, που χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, ενισχύοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις επιταχύνσεις με ηλεκτρική ισχύ 19 ίππων. Οι επιδόσεις του MINI Countryman C είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, κάτι που αντανακλάται και στα νούμερα. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 212 χλμ./ώρα (θα τα ξεχάσουμε αυτά τα νούμερα σιγά σιγά…) και το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,3 δλ. Και όλα αυτά με πραγματική μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. (5,9 λίτρα/100 χλμ. ανακοινώνει η εταιρεία), με τις εκπομπές CO2 να είναι 133 γρ./χλμ. κατά WLTP.

Οδηγικά το αυτοκίνητο παραμένει τυπικό δείγμα MINI. Στιβαρό με καλή ποιότητα κύλησης παρά τους μεγάλους τροχούς 20 ιντσών και με άμεσο τιμόνι. Τα φρένα είναι πανίσχυρα και υπεραρκετά, ενώ η ανάρτηση καταφέρνει να προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης, χωρίς να είναι ενδοτική.

Τέλος, το κόστος για την entry level έκδοση του MINI Countryman C, ονόματι essential, ξεκινάει από τα 34.500 ευρώ, τιμή που είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ειδικά αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για ένα μοντέλο ποιοτικό και φουλ εξοπλισμένο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην τρίτη του πλέον γενιά, το C-SUV της γερμανικής μάρκας επιστρέφει για να συνεχίσει την παράδοση που το θέλει να τα κάνει όλα και να...
Δοκιμάζουμε ένα από τα πιο επιβλητικά SUV της ελληνικής αγοράς, στην υβριδική του έκδοση με το ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας και 313 ίππους!...
Σύμφωνα με τις προσδοκίες "κινήθηκε" το πρώτο τρίμηνο για το BMW Group! Δείτε πόσα ήταν τα κέρδη, αλλά και οι παγκόσμιες πωλήσεις......

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία, το νέο MINI Aceman συνδυάζει compact εξωτερικές διαστάσεις με τον μέγιστο δυνατό χώρο για τους επιβάτες και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα...

Πριν από μερικούς μήνες, η Ford αποκάλυψε ένα Capri για τη νέα εποχή των τεσσάρων τροχών. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV coupe που διατηρεί αισθητικούς “δεσμούς”...

Για πρώτη φορά, η MINI θα παρουσιάσει τη νέα οικογένεια μοντέλων της σε μια έκθεση αυτοκινήτου, εστιάζοντας στη μάρκα υψηλών επιδόσεων John Cooper Works......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Νέο Audi Q3 2025

Ντεμπούτο για το νέο Audi Q3 – Με έως και 272 ίππους

Geely EX5

Το μοντέλο με μπαταρία που έχει διάρκεια ζωής 1.000.000 χλμ. – Που θα το δείτε από κοντά

Ράλι Ακρόπολις

Τo Ράλι Ακρόπολις “τρέχει” για την οδική ασφάλεια – Δείτε το video