Δοκιμή Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech 110 PS

H γαλλική εταιρεία δε θα μπορούσε να απουσιάσει από το χορό των οχημάτων Crossover και η πρότασή της στη συγκεκριμένη κατηγορία ακούει στο όνομα "Citroen C3 Aircross"

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η τάση που υπάρχει στην παγκόσμια αυτοκίνηση για την ολοένα και μεγαλύτερη παραγωγή αυτοκινήτων με χαρακτηριστικά Crossover, δεν άφησε ασυγκίνητη τη Citroen, η οποία αντιμετώπιζε ανέκαθεν θετικά τις νέες προτάσεις. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Citroen C3 Aircross στην έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.2 Puretech,  που αποδίδει 110 ίππους και κινείται χάρη σε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

“Αγάπη μου, ανύψωσα το C3″

Έχοντας κοινές καταβολές με το Citroen C3, το ξεχωριστό μοντέλο Aircross διαθέτει μέσα στην ονομασία του, τα στοιχεία που το διαφοροποιούν. Η κατάληξη “cross” παραπέμπει σε όχημα ελευθέρου χρόνου με δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου, ενώ το “air” προδιαθέτει για αυξημένο ύψος. Το τελευταίο χαρακτηριστικό, επιβεβαιώνεται από την απόσταση 17,8 εκατοστών του Citroen C3 Aircross από το έδαφος, το οποίο ουσιαστικά αποκτά τη δυνατότητα να κινηθεί σε σημεία που το C3 θα δυσκολευτεί πολύ. Αυτή είναι άλλωστε η κύρια διαφορά μεταξύ των οχημάτων Crossover και των αυτοκινήτων πόλης, καθώς τα πρώτα μπορούν να παίξουν σε πολλά ταμπλό, δηλαδή να κινηθούν εντός πόλης, να ταξιδέψουν και να κινηθούν εκτός δρόμου σχεδόν με την ίδια ευκολία. Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση και στο εσωτερικό, οι επιλογές που έχουν γίνει υπηρετούν το νεανικό και αισιόδοξο χαρακτήρα που έχει δώσει τα τελευταία χρόνια σε όλα της τα αυτοκίνητα η Citroen. Το Citroen C3 Aircross διαθέτει εξωτερικά χαρακτηριστικά όπως οι  μπάρες οροφής, που  θυμίζουν SUV και τονίζουν την εκτός δρόμου προσωπικότητα του αυτοκινήτου. Παράλληλα, οι χώροι στο εσωτερικό θυμίζουν πολυμορφικό (χωρητικότητα αποσκευών 410 λίτρα), ενώ η κατανομή τους έχει γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να προκύψει βέλτιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της γαλλικής πλατφόρμας που πατάει το αυτοκίνητο.


Crossover για κάθε γούστο

Η στροφή στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, λαμβάνεται σοβαρά υπ’ όψιν από τους κατασκευαστές. Σε αρμονία με τα δυναμικά χαρακτηριστικά που επιδεικνύει η Citroen, βρίσκονται και οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Ο κάθε υποψήφιος αγοραστής, έχει τη δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα 8 χρώματα αμαξώματος, 4 αποχρώσεις οροφής και ισάριθμες αναφορικά με χρωματικές λεπτομέρειες. Αντίστοιχες είναι οι δυνατότητες και για το εσωτερικό, που οι 5 διαφορετικοί χρωματισμοί συνθέτουν μια παλέτα συνδυασμών οι οποίοι ξεπερνούν τους 80. Άλλωστε, βρισκόμαστε σε μια περίοδο που, όπως έχουν δείξει οι έρευνες, οι αγοραστές δίνουν μεγάλη έμφαση στη δυνατότητα να διαμορφώσουν το αυτοκίνητό τους όπως επιθυμούν, καθώς και στα συστήματα συνδεσιμότητας. Μια και αναφερθήκαμε στα τελευταία, οι παροχές infotainment του Citroen C3 Aircross είναι επαρκώς εξελιγμένες, ώστε να προσφέρουν τη δυνατότητα ελέγχου ποικίλων λειτουργιών συνδεσιμότητας, μέσω της οθόνης αφής 7 ιντσών. Επιπλέον δυνατότητες όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού και η απεικόνιση δεδομένων ή εφαρμογών από το τηλέφωνο στην οθόνη του αυτοκινήτου, κάνουν τους επιβάτες να αισθάνονται διαρκώς σαν… στο σπίτι τους, όσο μεγάλη και αν είναι η διαδρομή τους.

Του αλωνιού (βουνό) και του σαλονιού (πόλη)

Ο δισυπόστατος χαρακτήρας του Citroen C3 Aircross γίνεται αντιληπτός από την πρώτη επαφή μαζί του. Τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, παίζουν το ρόλο τους ώστε να προσδώσουν ένα αίσθημα αυξημένης ασφάλειας. Συστήματα όπως Active Safety Brake, Lane Departure Warning System, Blind Spot Monitoring ή Speed limit recognition & recommendation, βοηθούν τον οδηγό να έχει πλήρη αίσθηση της κίνησης γύρω του. Το σύστημα Hill Assist Descent, είναι ιδιαίτερα βοηθητικό σε περιπτώσεις εκκίνησης σε κεκλιμένο επίπεδο, είτε πρόκειται για κίνηση εντός πόλης, είτε για εξόρμηση στο βουνό και κίνηση σε χωματόδρομο. Το σύστημα που κάνει τη διαφορά όμως είναι το εξελιγμένο Grip Control, που χρησιμοποιείται στα SUV του Group PSA. Ο συνδυασμός του με το αυξημένο ύψος του αυτοκινήτου, επιτρέπει στο δικίνητο Citroen C3 Aircross να κινηθεί άνετα σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης όπως χώμα, άμμο ή χιόνι. Σε αυτό συνεισφέρει περαιτέρω η δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης (Standard, Sand, All Road, Snow και ESP-Off) από έναν διακόπτη που βρίσκεται δίπλα στον οδηγό, το οποίο διαμορφώνει μια σειρά από παραμέτρους ανάλογα με τα δεδομένα πρόσφυσης που ορίζει το εκάστοτε προφίλ.

Από εκεί και έπειτα, η οδική συμπεριφορά του Citroen C3 Aircross είναι κλασικά… γαλλική. Ο χαρακτηρισμός είναι προφανώς θετικά φορτισμένος, καθώς παρά το αυξημένο ύψος του, το αυτοκίνητο δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις και σε κανένα σημείο, δε δημιουργεί έλλειψη εμπιστοσύνης στον οδηγό του. Ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης Puretech 1.2 που οδηγήσαμε, διαθέτει ζωντάνια σε μεγάλο εύρος στροφών, ενώ σε αυτό συμβάλλει και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Η συγκεκριμένη γκάμα κινητήρων δεν έχει αποσπάσει τυχαία σειρά βραβείων τα τελευταία χρόνια, καθώς μπορεί να ανταποκριθεί με αντίστοιχη συνέπεια σε διαφορετικά μεταξύ τους οχήματα. Αυτό αποδείχθηκε και στο γαλλικό Compact SUV, το οποίο κινείται σβέλτα χάρη στην ισχύ 110 ίππων, ενώ όλες οι παράμετροι του στησίματος έχουν ως κριτήριο την εύρεση μιας χρυσής τομής, μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας. Το γαλλικό crossover, διατίθεται ακόμη σε εκδόσεις του ίδιου βενζινοκινητήρα, με απόδοση 82 (και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) ή 130 ίππων. Επιπλέον, διατίθεται και με τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue HDI του Group, με ισχύ 100 ίππων, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ακόμη εκτός από το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ένα αυτόματο EAT6.

Η τιμή του Citroen C3 Aircross ξεκινά από τις 15.450 ευρώ. Η έκδοση της δοκιμής μας, που διέθετε μεταξύ άλλων και σύστημα Start&Stop έχει ως τιμή εκκίνησης τα 17.460 ευρώ και διαφοροποιείται, ανάλογα με την επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων και εξοπλισμού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]