Δοκιμή Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid

Δοκιμάζουμε το Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid. Διαβάστε τα πάντα για αυτό και πως συμπεριφέρεται σε πραγματικές συνθήκες.

To Citroen C5 Aircross το γνωρίζουμε καλά εδώ στο traction.gr καθώς έχουμε ταξιδέψει μαζί του στον “υδάτινο κόσμο” της Ελλάδας μας, όπως μπορείτε να δείτε εδώ στο σχετικό άρθρο και στο video μας. Το ταξίδι μας τότε είχε γίνει με την πετρελαιοκίνητη έκδοση, ενώ το έχουμε δοκιμάσει και σε έκδοση βενζίνης, όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Αυτή την φορά όμως, ήρθε η ώρα να δούμε την εξηλεκτρισμένη υβριδική έκδοσή του, η οποία μπαίνει στην πρίζα (plug-in hybrid).

Έχοντας λοιπόν αναφερθεί και στο παρελθόν στο συγκεκριμένο μοντέλο, στην εμφάνισή του και στο εσωτερικό του (καθώς δεν υπάρχουν κάποιες αισθητικές αλλαγές πέραν των λογότυπων και τον μπλε λεπτομερειών), θα περάσουμε κατευθείαν σε όσα βρίσκονται κάτω από το αμάξωμά του.

Κάτω από αυτό λοιπόν, βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης PureTech 1.6 λίτρων και 180 ίππων (ακριβώς αυτός που δοκιμάσαμε και στην βενζινοκίνητη έκδοση), ο οποίος όμως σε αυτή την περίπτωση έχει για… βοηθό του έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 225 ίππους και στα 320 Nm ροπής. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένες κάτω από τα καθίσματα και πίσω και έχουν χωρητικότητα 13,2 kWh. Φυσικά υπάρχει ανάκτηση ενέργειας κατά το άφημα του γκαζιού και το φρενάρισμα, η οποία μεταβάλλεται σε πιο έντονη όταν με το joystick του επιλογέα στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο επιλέξουμε το “B”. Με wall box οι μπαταρίες φορτίζονται πλήρως σε περίπου 2 ώρες, ενώ σε απλή οικιακή πρίζα χρειάζονται περίπου 7 ώρες. Το Citroen C5 Aircross PHEV προσφέρει τρεις διαφορετικές επιλογές οδήγησης, Electric, Hybrid, Sport, μέσα από τις οποίες ουσιαστικά ρυθμίζεις τον τρόπο που θα λειτουργεί το υβριδικό σύστημα. Στο Electric χρησιμοποιείται αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, στο Hybrid λειτουργεί σαν… παραδοσιακό υβριδικό με συνεργασία των δυο κινητήρων και στο Sport χρησιμοποιεί και τα δύο μοτέρ στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους. Υπάρχει μάλιστα και η δυνατότητα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της λειτουργίας ë-Save, προκειμένου έτσι να την χρησιμοποιήσετε όταν το επιθυμείτε.

Τι γίνεται όμως με τις καταναλώσεις; Η Citroen αναφέρει μέση κατανάλωση στα 1,4 λίτρα/100 χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 55 χλμ. (με μέγιστη ταχύτητα στα 135 χλμ./ώρα με μπαταρία). Στην πράξη τώρα, εμείς βγάλαμε 46 χλμ. αυτονομίας με την μπαταρία (χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον), ενώ η μέση κατανάλωση στο υβριδικό πρόγραμμα ήταν 2,4 λίτρα/100 χλμ. Όταν όμως η μπαταρία άδειασε και το μοτέρ βενζίνης δεν είχε την πολύτιμη αρωγή του ηλεκτροκινητήρα, τότε είδαμε μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα/100 χλμ. Όσον αφορά στις επιδόσεις του τώρα, στο πρόγραμμα Sport και σε συνδυασμό με το γρήγορο και ομαλό 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η τελική ταχύτητα είναι στα 225 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,7 δλ.

Και στην συγκεκριμένη έκδοση, το Citroen C5 Aircross, ως πρεσβευτής του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, ξεχωρίζει μέσω της προσέγγισης του εσωτερικού του χώρου. Βασικό ρόλο παίζει η τυπική άνεση των αυτοκινήτων της μάρκας με δύο σημαντικές καινοτομίες: την ανάρτηση της Citroën με Progressive Hydraulic Cushions (παρουσιάστηκε, δοκιμάστηκε και έδειξε τις δυνατότητές της σε αγώνες ράλι cross-country) και τα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που έχουν την απαράμιλλη ικανότητα να φιλτράρουν τις ανωμαλίες που εισέρχονται στην καμπίνα και να προσφέρουν μεγάλη άνεση στην οδήγηση, δημιουργώντας μια ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης για όλους τους επιβάτες. Το C5 Aircross προσφέρει ενδιαφέρουσες -για την κατηγορία του- δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Citroen στον κόσμο των MPV, με τρία ανεξάρτητα, συρόμενα εμπρός-πίσω καθίσματα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και πλήρως αναδιπλούμενα. Ο χώρος αποσκευών αν και ελαφρώς μειωμένος λόγω μπαταριών σε σχέση με την συμβατική έκδοση είναι και πάλι παραπάνω από αρκετός, καθώς ξεκινά από τα 460 και φτάνει στα 600 λίτρα έως την εταζέρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση της και μέχρι 1.510 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.

Στα του αμαξώματος, να πούμε πως με μήκος 4.500 χλστ. είναι σχεδιαστικά μυώδες, με λεπτομέρειες υψηλής ακρίβειας χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές, όπως τα χαμηλά τοποθετημένα Airbump στις πόρτες με τις μπλε λεπτομέρειες, οι μεγάλοι τροχοί, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm και οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής.

Η τιμή του Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid το οποίο έχει να επιδείξει πλούσιο εξοπλισμό και είναι γεμάτο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ξεκινά από τα 43.500 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....

Το Citroen C3, στη νέα του γενιά, ήρθε πιο “διαβασμένο” από ποτέ. Προσαρμόστηκε στις ανάγκες του κοινού, διατηρώντας την “value for money” φιλοσοφία του και...

Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Η Skoda ανακοίνωσε τα Skoda Offers με ειδικές τιμές και σημαντικά οφέλη για τους ενδιαφερόμενους, για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας....
Δύο SUVs κατάφεραν να κλέψουν την παράσταση στο φετινό GNTM, με την παρουσία τους σε μία από τις φωτογραφίσεις του διαγωνισμού....
Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει