Δοκιμή Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid

Δοκιμάζουμε το Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid. Διαβάστε τα πάντα για αυτό και πως συμπεριφέρεται σε πραγματικές συνθήκες.

To Citroen C5 Aircross το γνωρίζουμε καλά εδώ στο traction.gr καθώς έχουμε ταξιδέψει μαζί του στον “υδάτινο κόσμο” της Ελλάδας μας, όπως μπορείτε να δείτε εδώ στο σχετικό άρθρο και στο video μας. Το ταξίδι μας τότε είχε γίνει με την πετρελαιοκίνητη έκδοση, ενώ το έχουμε δοκιμάσει και σε έκδοση βενζίνης, όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Αυτή την φορά όμως, ήρθε η ώρα να δούμε την εξηλεκτρισμένη υβριδική έκδοσή του, η οποία μπαίνει στην πρίζα (plug-in hybrid).

Έχοντας λοιπόν αναφερθεί και στο παρελθόν στο συγκεκριμένο μοντέλο, στην εμφάνισή του και στο εσωτερικό του (καθώς δεν υπάρχουν κάποιες αισθητικές αλλαγές πέραν των λογότυπων και τον μπλε λεπτομερειών), θα περάσουμε κατευθείαν σε όσα βρίσκονται κάτω από το αμάξωμά του.

Κάτω από αυτό λοιπόν, βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης PureTech 1.6 λίτρων και 180 ίππων (ακριβώς αυτός που δοκιμάσαμε και στην βενζινοκίνητη έκδοση), ο οποίος όμως σε αυτή την περίπτωση έχει για… βοηθό του έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 225 ίππους και στα 320 Nm ροπής. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένες κάτω από τα καθίσματα και πίσω και έχουν χωρητικότητα 13,2 kWh. Φυσικά υπάρχει ανάκτηση ενέργειας κατά το άφημα του γκαζιού και το φρενάρισμα, η οποία μεταβάλλεται σε πιο έντονη όταν με το joystick του επιλογέα στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο επιλέξουμε το “B”. Με wall box οι μπαταρίες φορτίζονται πλήρως σε περίπου 2 ώρες, ενώ σε απλή οικιακή πρίζα χρειάζονται περίπου 7 ώρες. Το Citroen C5 Aircross PHEV προσφέρει τρεις διαφορετικές επιλογές οδήγησης, Electric, Hybrid, Sport, μέσα από τις οποίες ουσιαστικά ρυθμίζεις τον τρόπο που θα λειτουργεί το υβριδικό σύστημα. Στο Electric χρησιμοποιείται αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, στο Hybrid λειτουργεί σαν… παραδοσιακό υβριδικό με συνεργασία των δυο κινητήρων και στο Sport χρησιμοποιεί και τα δύο μοτέρ στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους. Υπάρχει μάλιστα και η δυνατότητα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της λειτουργίας ë-Save, προκειμένου έτσι να την χρησιμοποιήσετε όταν το επιθυμείτε.

Τι γίνεται όμως με τις καταναλώσεις; Η Citroen αναφέρει μέση κατανάλωση στα 1,4 λίτρα/100 χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 55 χλμ. (με μέγιστη ταχύτητα στα 135 χλμ./ώρα με μπαταρία). Στην πράξη τώρα, εμείς βγάλαμε 46 χλμ. αυτονομίας με την μπαταρία (χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον), ενώ η μέση κατανάλωση στο υβριδικό πρόγραμμα ήταν 2,4 λίτρα/100 χλμ. Όταν όμως η μπαταρία άδειασε και το μοτέρ βενζίνης δεν είχε την πολύτιμη αρωγή του ηλεκτροκινητήρα, τότε είδαμε μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα/100 χλμ. Όσον αφορά στις επιδόσεις του τώρα, στο πρόγραμμα Sport και σε συνδυασμό με το γρήγορο και ομαλό 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η τελική ταχύτητα είναι στα 225 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,7 δλ.

Και στην συγκεκριμένη έκδοση, το Citroen C5 Aircross, ως πρεσβευτής του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, ξεχωρίζει μέσω της προσέγγισης του εσωτερικού του χώρου. Βασικό ρόλο παίζει η τυπική άνεση των αυτοκινήτων της μάρκας με δύο σημαντικές καινοτομίες: την ανάρτηση της Citroën με Progressive Hydraulic Cushions (παρουσιάστηκε, δοκιμάστηκε και έδειξε τις δυνατότητές της σε αγώνες ράλι cross-country) και τα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που έχουν την απαράμιλλη ικανότητα να φιλτράρουν τις ανωμαλίες που εισέρχονται στην καμπίνα και να προσφέρουν μεγάλη άνεση στην οδήγηση, δημιουργώντας μια ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης για όλους τους επιβάτες. Το C5 Aircross προσφέρει ενδιαφέρουσες -για την κατηγορία του- δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Citroen στον κόσμο των MPV, με τρία ανεξάρτητα, συρόμενα εμπρός-πίσω καθίσματα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και πλήρως αναδιπλούμενα. Ο χώρος αποσκευών αν και ελαφρώς μειωμένος λόγω μπαταριών σε σχέση με την συμβατική έκδοση είναι και πάλι παραπάνω από αρκετός, καθώς ξεκινά από τα 460 και φτάνει στα 600 λίτρα έως την εταζέρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση της και μέχρι 1.510 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.

Στα του αμαξώματος, να πούμε πως με μήκος 4.500 χλστ. είναι σχεδιαστικά μυώδες, με λεπτομέρειες υψηλής ακρίβειας χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές, όπως τα χαμηλά τοποθετημένα Airbump στις πόρτες με τις μπλε λεπτομέρειες, οι μεγάλοι τροχοί, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm και οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής.

Η τιμή του Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid το οποίο έχει να επιδείξει πλούσιο εξοπλισμό και είναι γεμάτο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ξεκινά από τα 43.500 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής