Δοκιμή Citroen C5 Aircross 1.6 PureTech 180 PS Auto

Με έμφαση στις επιδόσεις αλλά προτεραιότητα στην άνεση το Citroen C5 Aircorss με τον δυνατό 1600άρη κινητήρα βενζίνης είναι ένα GT "ντυμένο" SUV!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Citroen C5 Aircross δοκιμή traction 2021

Έχει τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, διακρίνεται για την άνεση αλλά και τη χρηστικότητα που προσφέρει και μπορεί να ικανοποιήσει με το παραπάνω τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας. Ο λόγος για το Citroen C5 Aircross, το SUV των Γάλλων που δεν θέλει να μοιάζει με κανένα άλλο και το πετυχαίνει. Μετά την έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου αλλά και εκείνη με τον πολύ καλό 1200άρη turbo κινητήρα βενζίνης, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε και την ισχυρότερη έκδοση όλων με το μοτέρ βενζίνης των 1,6 λίτρων και 180 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο της εταιρίας.

Citroen έξω και μέσα
Απέναντι στις γωνίες και έντονες ακμές του ανταγωνισμού η Citroen προτάσσει ένα πιο “στρογγυλεμένο” σχήμα, λιγότερο επιθετικό και αυτό κάνει τελικά το C5 Airocross να ξεχωρίζει με θετικό τρόπο. Η μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων έχει μεταφερθεί και εδώ και αυτό το SUV δεν θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο εκτός από Citroen, ενώ καταφέρνει να εμφανίζεται σύγχρονο παρόλο που έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την παρουσίαση του. Η φιλοσοφία της Citroen κάνει την εμφάνιση της και εντός της καμπίνας με το ταμπλό να έχει την δική του προσωπικότητα και το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο να είναι και το γεωμετρικό σχήμα που κυριαρχεί κάθετα αλλά και οριζόντια. Σε γενικές γραμμές η συναρμολόγηση ξεχωρίζει, ενώ για το ταμπλό έχουν επιλεχθεί μαλακά στην αφή υλικά στο εμπρός και πάνω μέρος του.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Citroen C5 Aircross plug-in Hybrid στην Ελλάδα (+video)


Ο οδηγός έχει μπροστά του μια μεγάλη TFT οθόνη με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες η οποία μπορεί και παρουσιάζει πληροφορίες με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στις εκάστοτε ανάγκες. Μπορείτε, για παράδειγμα, να “μεταφέρετε” εκεί τον χάρτη του συστήματος πλοήγησης ή αν δεν θέλετε να βομβαρδίζεστε με δεδομένα υπάρχει και η επιλογή ΄που η οθόνη προβάλλει μόνο τα απολύτως απαραίτητα.

Στο κέντρο του ταμπλό βλέπουμε την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων των 8 ιντσών, στην οποία ενσωματώνονται σε ψηφιακή μορφή και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Η οθόνη έχει μέτρια απόκριση στις εντολές του οδηγού, το σύστημα ωστόσο είναι συμβατό με τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay και δίνει παράλληλα εύκολη πρόσβαση και στις υπόλοιπες ρυθμίσεις που μπορείτε να πραγματοποιήσετε στο C5 Aircross, όπως για παράδειγμα στη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης. Με εξαίρεση τα χειριστήρια του κλιματισμού που θα προτιμούσα να είναι φυσικά και να βρίσκονται κάπου μόνιμα, η εργονομία είναι προσεγμένη κάτι που αφορά και τη γενικότερη θέση του οδηγού, η οποία φέρει επαρκές εύρος ρυθμίσεων για να βρείτε τη θέση που σας ταιριάζει.

Χώρους να δουν τα μάτια σου
Αναμφίβολα οι διαθέσιμοι χώροι αλλά και οι έξυπνες επιλογές στη διαμόρφωση της καμπίνας με στόχο την μέγιστη αξιοποίηση τους είναι δύο σημεία κλειδιά για κάποιον που ψάχνει μικρομεσαίο SUV. Το Citroen C5 Aircross, αν μη τι άλλο δείχνει να το… έχει “φιλοσοφήσει” στους συγκεκριμένους τομείς προσφέροντας ίσως παραπάνω και από αυτό που θα ζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι της κατηγορίας. Δύο καθίσματα εμπρός που προσφέρουν αμυδρά την αίσθηση πολυθρόνας και μπόλικος χώρος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό φροντίζουν για το απαραίτητο αίσθημα ευρυχωρίας με του δύο να μπορούν να ακουμπούν εξίσου άνετα του αγκώνες τους στο σταθερό “τεμπέλη” που κρύβει από κάτω του ένα πραγματικά σπηλαιώδες ντουλάπι -ντουλαπάκι δεν το λες με τίποτα!

Διαβάστε επίσης: Με το Citroen C5 Aircross στον “υδάτινο κόσμο” της Ελλάδας (+video)

Στην πίσω σειρά καθισμάτων είναι που αρχίζουν πραγματικά οι γαλλικές “πινελιές” χρηστικότητας. Πρόκειται όντως για σειρά καθισμάτων και όχι για ενιαίο πάγκο με ανεξάρτητες πλάτες που αναδιπλώνονται. Καθένα από τα τρία ίδιους μεγέθους καθίσματα μπορεί και σύρεται αυτόνομα εμπρός-πίσω κατά 150 χλστ. αυξάνοντας ή μειώνοντας έτσι τον αποθηκευτικό χώρο του πορτμπαγκάζ. Παράλληλα φέρει και ρύθμιση για την κλίση της πλάτης του σε πέντε θέσεις αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τα επίπεδα άνεσης, ενώ ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια φτάνει και περισσεύει ακόμη και για επιβάτες ύψους 1,85 εκ.

Άνεση αλά γαλλικά
H Citroen ισχυρίζεται ότι το C5 Aircross είναι το πιο άνετο SUV της κατηγορίας του. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν έχεις άλλο μοντέλο της κατηγορίας δίπλα για να το συγκρίνεις άμεσα μπορείς να πιστέψεις εύκολα και καλοπροαίρετα τη δήλωση των Γάλλων, έπειτα ακόμη και από μια σύντομη επαφή μαζί το SUV τους.

Το C5 Aircross είναι ένα από τα μοντέλα στη γκάμα της Citroen που επωφελείται πλήρως από το “πρόγραμμα” Advanced Comfort της γαλλικής εταιρίας με πρώτη και καλύτερη απόδειξη τα ομώνυμα καθίσματα. Οι ποιοτικές επενδύσεις τους θαρρείς ότι συμβάλλουν και αυτές στην αίσθηση της άνεσης, με τα “μαγικά” να γίνονται πίσω από αυτές και συγκεκριμένα στην επιλογή του ποιοτικότατου του αφρώδους που θυμίζει έντονα ανατομικό στρώμα: παίρνει το σχήμα το σώματος και δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να σε κρατήσει ξεκούραστο για όσο χρόνο μπορείς να αντέξεις στην ίδια θέση!

To κερασάκι στην τούρτα, εκείνο που συμβάλλει αποφασιστικά τόσο στην υψηλότατη ποιότητα κύλισης όσο και στην άνεση, μπαίνει από την ανάρτηση και τα αμορτισέρ Progressive Hydralic Cushions με την εξαιρετικά ποιοτική λειτουργία και τη σαφή προτεραιότητα στην απορρόφηση των ανωμαλιών.

Όχι, η μπάλα δεν χάνεται, αν αρχίσεις να πιέζεις το C5 Aircross σε ένα δρόμο με στροφές. Οι μεγάλοι τροχοί με τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση, τα φρένα είναι δυνατά και ανθεκτικά και το σχετικά άμεσο τιμόνι “υποβοηθά” στη διατήρηση ενός γρήγορου ρυθμού χωρίς ο οδηγός να νιώθει ότι ακροβατεί, αρκεί να οδηγεί στρωτά. Ακόμη όμως και αν το C5 Aircross δυσκολευόταν στον επαρχιακό δεν θα αντάλλαζες μια πιο σπορ αίσθηση με τον ισοπεδωτικό τρόπο που περνά το SUV των Γάλλων ακόμη και πάνω από μεγάλες κοφτές ανωμαλίες. Είναι μια αίσθηση στην οποία… εθίζεσαι και μετά έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου κάθε φορά που πέφτει στα χέρια σου ένα SUV “οικογενειακών” προδιαγραφών. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση τόσο από τον δρόμο όσο και σε σχέση με τους όποιους αεροδυναμικούς θορύβους, το ευθύβολο και σταθερό στις υψηλές ταχύτητες C5 Aircross έχει τα σωστά εφόδια για κάθε ταξίδι, μικρό ή μεγάλο.

Το ταξίδι δεν σταματά ούτε στους χωματόδρομους με το C5 Aircross να έχει στη διάθεσή του 230 χλστ. απόστασης από το έδαφος και χάρη στην ανάρτηση η διάσχιση ακόμη και ενός κακοτράχαλου δρόμου δεν θα αποτελέσει δυσάρεστη εμπειρία. Ο οδηγός έχει παράλληλα και πέντε ηλεκτρονικά προγράμματα λειτουργίας για εκτός δρόμου κίνηση που μπορεί να περιλαμβάνει άμμο, λάσπη ή χιόνι. Η επιλογή τους γίνεται εύκολα και γρήγορα από περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας

Και μιας και μίλησα για οικογενειακές προδιαγραφές να αναφερθώ και στο χώρο του “ευέλικτου” πορτμπαγκάζ. Με τα πίσω καθίσματα στην πίσω θέση και τη μικρότερη δυνατή κλίση για την πλάτη τους η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει στα διόλου ευκαταφρόνητα 580 λίτρα και μπορεί να ανέβει έως τα 720 λίτρα. Εξαιρετικά, αν μη τι άλλο, για ένα αυτοκίνητο που δεν ξεπερνά σε μήκος τα 4.500 χλστ. και έχει μεταξόνιο 2.730 χλστ., ενώ μπορεί να συγκριθεί σε αυτόν το τομέα και με τα μοντέλα της αμέσως επόμενης κατηγορίας μεγέθους. Αν ρίξετε και τα καθίσματα δε τότε μιλάμε για διαθέσιμο χώρο που ανέρχεται στα 1.630 λίτρα, ιδανικό για μια μίνι μετακόμιση.

Ταξιδιάρικο μοτέρ
Η κορυφαία συμβατική έκδοση του Citroen C5 Aircross εφοδιάζεται με τον εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα PureTech του γαλλικού ομίλου με χωρητικότητα 1,6 λίτρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπή στις 1.650, τα οποία και εκμεταλλεύεται στο έπακρο χάρη στην κλιμάκωση αλλά και τις 8 σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου. Η Citroen ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική που ανέρχεται στα 219 χλμ./ώρα με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν στα 156 γρ./χλμ. και την κατανάλωση στα 6,9 λίτρα/100 χλμ.

Στην πράξη το ήσυχο και πολιτισμένο μοτέρ κινεί με ιδιαίτερη άνεση το γαλλικό SUV στο στάνταρ πρόγραμμα και σαφώς πιο δυναμικά στο πρόγραμμα Sport, με την απόκριση του να πέφτει αναμενόμενα στη λειτουργία Eco που έχει ως πρώτο μέλημα την εξοικονόμηση καυσίμου. Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο δείχνει επίσης την καλή ανατροφή του με το “καλημέρα”. Ανεβάζει και κατεβάζει ταχύτητες γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς η λειτουργία του να γίνεται αισθητή στις περισσότερες των περιπτώσεων ενώ δείχνει τον καλύτερο του εαυτό στη λειτουργία Sport. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και χειροκίνητη λειτουργία με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από “αυτάκια” πίσω από το τιμόνι. Το μικρό μέγεθος τους αλλά και η αίσθηση μαλακού πλαστικού που λυγίζει κατά την χρήση τους, σε συνδυασμό με την πολύ καλή αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου μάλλον σημαίνει ότι θα τα χρησιμοποιείτε ενίοτε μόνο και μόνο για να σιγουρευτείτε ότι δουλεύουν ακόμη.

Αναφορικά με την κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμής της έφτασε στα 8,0 λίτρα/100 χλμ. Μια τιμή που χαρακτηρίζεται λογική για υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων και 180 ίππων ο οποίος έχει παράλληλα έχει πολύ καλή απόκριση στο γκάζι από τις χαμηλές στροφές και τραβά δυνατά και γραμμικά μέχρι και τον κόφτη.

Το Citroen C5 Aircross έχει όλα τα εκείνα τα στοιχεία που μπορούν να κάνουν τη ζωή μιας οικογένειας πιο άνετη αλλά και πιο… γρήγορη. Με πιο δυνατά ατού την άνεση και την ευρυχωρία το SUV, στην έκδοση με το μοτέρ των 1,6 λίτρων και 180 ίππων, βάζει με αξιώσεις στο παιχνίδι και τα πολύωρα “φορτωμένα” ταξίδια εκεί όπου πραγματικά λάμπει. Αν δεν έχετε ανάγκη από την επιπλέον ισχύ, η έκδοση με το turbo μοτέρ βενζίνης των 1,2 λίτρων και 130 ίππων προσφέρει μια ισάξια λύση. Με τον 1600άρη κινητήρα βενζίνης που προσφέρεται μόνο με την κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού έκδοση Shine, το C5 Aircross ξεκινά από τα 36.850 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]