Δοκιμή Ford Puma ST-Line Χ mHEV 155 PS

Το νέο Ford Puma είναι εδώ και με τα χαρίσματά του στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας με πιο δυνατό "εκφραστή" την ήπια υβριδική έκδοση των 155 ίππων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Ford Puma νέες τιμές

Οι παλιότεροι γνωρίζουν το όνομα Puma ως ένα μικρό coupe στη γκάμα της Ford με ξεχωριστή σχεδίαση που παρουσιάστηκε το 1997 και έμεινε στην παραγωγή για 4 χρόνια. Οι νεότεροι… σίγουρα όχι αν και τώρα θα γνωρίσουν το Puma ως το νέο μικρό crossover της Ford, το οποίο κεντρίζει το ενδιαφέρον από την αρχή χάρη στη δυναμική του σχεδίαση. Το δοκιμάζουμε με το ισχυρότερο διαθέσιμο και ήπια υβριδικό σύστημα με τους 155 ίππους, στην έκδοση ST-Line X και σας αναφέρουμε!

Δυναμισμός και κομψότητα με ελληνική υπογραφή
Στο τιμόνι του Puma είναι αδύνατο να περάσεις απαρατήρητος, ειδικά τώρα που η ειδικά τώρα που είναι πολύ “φρέσκο” και δεν το πολυσυναντάς ακόμη στους ελληνικούς δρόμους. Για τις γραμμές του νέου μικρού crossover υπεύθυνος είναι ο σχεδιαστής Γιώργος Σαριδάκης της Ford που επιμελήθηκε την σχεδίαση του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού του νέου Puma, με το οποίο η Ford μας δείχνει τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας σχεδιαστικής της φιλοσοφίας. Ο δυναμισμός δίνει αναμφίβολα το “παρών” στο Puma με την χαρακτηριστική σχεδίαση του εμπρός μέρους και τους φουσκωμένους θόλους των τροχών να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός αρμονικού συνόλου με έντονα σπορ στοιχεία.

Το εσωτερικό του Puma είναι πιο γνώριμο καθώς προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από το Fiesta, πάνω στο οποίο άλλωστε “πατάει” το μικρό crossover. Όπως και το Fiesta έτσι και στο Puma η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ενώ την έκδοση της δοκιμής ST-Line X ξεχωρίζουν οι επενδύσεις των σπορ καθισμάτων με τις κόκκινες ραφές που κάνουν την εμφάνιση τους στο τιμόνι, τον επιλογέα του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου, στο χειρόφρενο και τις πόρτες.


Σε αυτή την έκδοση ο οδηγός επωφελείται από έναν έγχρωμο TFT πίνακα-οθόνη με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που αλλάζει τα γραφικά αλλά και τον τρόπο παρουσίασης των πληροφοριών ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης δίνοντας κάθε φορά προτεραιότητα σε διαφορετικά δεδομένα. Δίπλα του σε περίοπτη θέση βρίσκεται η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων SYNC 3 της Ford, το οποίο με την ανάλογη εφαρμογή στο κινητό σας, και εφόσον στον εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το αυτόματο κιβώτιο σχέσεων, επιτρέπει και απομακρυσμένο έλεγχο του Puma, όπως την εκκίνηση του μοτέρ και τη χρήση του κλιματιστικού για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας σε ιδανικά επίπεδα.

Δείτε τι μάς λέει ο Θωμάς Ευθυμίου για τη φιλοσοφία πίσω από τη σχεδίαση του νέου Ford Puma αλλά και τις τεχνολογίες που φέρει εδώ.

Χώροι που κάνουν εντύπωση
Το Puma σχεδιάστηκε εξαρχής για να προσφέρει του περισσότερους δυνατούς χώρους για το μέγεθος του αμαξώματος του. Μπορεί η δυναμική του εξωτερική σχεδίαση με τα έντονα σπορ στοιχεία για την κατηγορία να υπονοεί θυσίες στον τομέα των χώρων, η αλήθεια όμως απέχει πολύ από αυτό. Με μήκος 4.186 χλστ., πλάτος στα 1.805 χλστ. και μεταξόνιο στα 2.590 χλστ., οι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι ικανοποιητικότατοι για το μικρό crossover της Ford, με μπόλικο χώρο για τα κεφάλια των πίσω και αρκετά καλό για τα γόνατα τους. Ένας πέμπτος θα κάτσει με κάποιες παραχωρήσεις για τα γόνατα του, ωστόσο εκεί που το Puma δίνει πραγματικά ρέστα είναι στο κομμάτι του πορτμπαγκάζ.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 402 λίτρα στην ήπια υβριδική έκδοση της δοκιμής και δεν αναλώνεται μόνο εκεί. Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το Mega Box της Ford, ένας επιπλέον στεγανός χώρος από σκληρό πλαστικό 50 λίτρων που πλένεται εύκολα και χωρίς τύψεις με το λάστιχο. Φέρει φέρει τάπα αποστράγγισης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως: από την όρθια τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων έως και την εκτέλεση χρεών σαν… προσωρινό ψυγείο (!) με τον εφεδρικό τροχό να θυσιάζεται στο βωμό των ωφέλιμων χώρων. Με την αναδίπλωση των καθισμάτων και φόρτωμα μέχρι την οροφή ο ωφέλιμος χώρος φτάνει στα 1.216 λίτρα.

Είναι μικρός αλλά δεν του φαίνεται
Ένας ακόμη Έλληνας, ο Βαγγέλης Καρβούνης έχει “βάλει” το χέρι του στο νέο Puma και συγκεκριμένα στον υπετροφοδοτούμενο 1.000άρη Ecoboost της Ford που έχει αποδείξει την αξία του σε πολλά μοντέλα της εταιρίας. Στην κορυφαία έκδοση του Puma η απόδοση του ανέρχεται στους 155 ίππους και τα 220 Nm με την απόδοση να επωφελείται και από την ύπαρξη ήπιου υβριδικού συστήματος που μειώνει την κατανάλωση έως και 9%, σύμφωνα με τη Ford. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 15,5 ίππους και έως 50 Nm ροπής, αντικαθιστά και την παραδοσιακή μίζα λειτουργώντας ως Start/Stop, “συνεργάζεται” με το μοτέρ εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα, ενώ ανακτά και αποθηκεύει ενέργεια κατά την επιβράδυνση σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που το συνοδεύει. Η Ford αναφέρει κατανάλωση 5,6-5,7 λίτρων ανά 100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο κατά το πρότυπο WLTP, ενώ στο κομμάτι των επιδόσεων τα 0-100 έρχονται σε εννέα δευτερόλεπτα και η τελική στα 200 χλμ./ώρα.

Ωριμότητα σε νέα επίπεδα
Μπορεί τα μεγαλύτερα σε μέγεθος crossover να είναι στο μυαλό των περισσότερων εκείνα που θα ήθελαν να έχουν στην κατοχή τους, ωστόσο το Ford Puma έχει διαφορετική άποψη και καταφέρνει να σε κερδίσει από την πρώτη κιόλας “καλή” βόλτα με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα λειτουργεί αψεγάδιαστα και “γεμίζει” ιδανικά την απόδοση του μικρού τρικύλινδρου turbo κινητήρα στο χαμηλό φάσμα λειτουργίας ενώ σου δίνει όντως την εντύπωση ότι πρόκειται για σύνολο με μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα χίλια περίπου κυβικά του. Ο κινητήρας σβήνει στο φανάρι άμεσα, ή ακόμη και πριν φτάσει σε αυτό, αν η ταχύτητα κίνησης πέσει κάτω από τα 15 χλμ./ώρα. Επανέρχεται σε λειτουργία επίσης άμεσα, σχεδόν χωρίς να το καταλάβεις, ενώ το αυτόματο ανέβασμα των στροφών στο άφημα του συμπλέκτη κάνει τις “έγκαιρες” και σωστά συγχρονισμένες εκκινήσεις παιχνιδάκι, όπως άλλωστε και στα Fiesta και στα Focus. Από τις 2.000 στροφές και μετά το μοτέρ αποδίδει μεστά και γραμμικά μέχρι σχεδόν και το όριο περιστροφής του με τον ήχο που φτάνει στην καμπίνα να είναι υπαρκτός, όχι όμως και δυσάρεστος. Τόσο από στάση όσο και εν κινήσει το crossover της Ford δικαιώνει το αιλουροειδές όνομα του επιταχύνοντας με χάρη και αμεσότητα, ακόμη και όταν κινείται με αυξημένο φορτίο.

Αυτό το Ford είναι… Puma και στις στροφές, ειδικά στην έκδοση ST-Line με τους μεγαλύτερους τροχούς των 18 ιντσών να αυξάνουν ακόμη περισσότερο τα όρια της πρόσφυσης. Το τιμόνι είναι άμεσο και σαφές, κάτι που ισχύει και για το πεντάλ των φρένων με τη δύναμη του συστήματος πέδησης να φτάνει και να περισσεύει για τις πολύ καλές επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας των 155 ίππων και το βάρος του Puma. H Ford μας έχει… καλομάθει με τη συμπεριφορά των μοντέλων της και το νέο μικρό crossover της, πάνω στο οποίο έχει επενδύσει πολλά, συνεχίζει στο ίδιο μονοπάτι της ενδιαφέρουσας και ευχάριστης οδηγικής εμπειρίας ικανοποιώντας και τους απαιτητικούς οδηγούς της κατηγορίας. Παράλληλα η πιο σφιχτή ανάρτηση δεν ενοχλεί ούτε στην καθημερινότητα στους ελληνικούς δρόμους με τις γνωστές λακκούβες να “παρατηρούνται”, ωστόσο περισσότερο αναδεικνύουν τη στιβαρότητα του συνόλου χωρίς να επηρεάζουν τα επίπεδα της άνεσης.

Οι τιμές για το Ford Puma ST-Line ξεκινούν στην Ελλάδα από τα 20.991 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα των 125 ίππων και από τα 23.366 ευρώ για το ισχυρότερο μοντέλο της δοκιμής με το μοτέρ των 155 ίππων. Αναλογιζόμενος αυτά που προσφέρει το Puma στον κάτοχο του, την ξεχωριστή του σχεδίαση, τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό αλλά και την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση που το συνοδεύει, η τιμή αντικατοπτρίζει την αξία του νέου Puma που δείχνει να ταιριάζει ταμάμ στο… “ελληνικό περιβάλλον” εντός και εκτός πόλης, χωρίς παράλληλα να έχει να ζηλέψει τίποτα και από κανένα.

Διαβάστε αναλυτικά για τις τιμές και τον εξοπλισμό του νέου Ford Puma ST-Line εδώ.

Δείτε τι μας λένε ο Κώστας και ο Μάνος Στεφανής για το Ford Puma ST-Line στο βίντεο που ακολουθεί!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]