Οδηγούμε το νέο Ford Puma στην Ελλάδα

Το Puma, από μικρό coupe πριν μία εικοσαετία, μεγάλωσε και έγινε το δεύτερο μέλος της κατηγορίας Β-SUV της Ford και ετοιμάζεται να ταράξει την αγορά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αλήθεια είναι ότι η Ford επένδυσε πολλά σε δύο κλίμακες όσον αφορά το νέο Puma: η μία είναι ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου και η άλλη είναι η ευρυχωρία του για την οποία θα μιλήσουμε πιο κάτω.

Ποιες πρέπει να είναι οι βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν τον σχεδιασμό ενός σύγχρονου αυτοκινήτου; Για την Ford η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα ήταν ότι αυτές οφείλουν να περιστρέφονται γύρω από τις ανάγκες και τα όνειρα των πελατών της, προσπαθώντας έμπρακτα να εκπληρώσει κάθε τους φιλοδοξία.

Η βασική πηγή έμπνευσης στο σχεδιασμό του εσωτερικού του νέου Ford Puma προήρθε από τον τρόπο που διαμορφώνει κανείς τη διακόσμηση του σπιτιού του προσδοκώντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα σε επίπεδο αισθητικής και πρακτικότητας. Ιδιαίτερο βάρος και προσοχή δόθηκε σε πολλές ακόμα λεπτομέρειες του εσωτερικού, με την Ford να αναζητά διαρκώς την ιδανική ισορροπία για τη δημιουργία της τέλειας καμπίνας.


Η φιλοσοφία Centric Design που υιοθετείται στο ντιζάιν του νέου Ford Puma δεν είναι παρά ένας ευφυής και δημιουργικός τρόπος να λυθούν ζητήματα στον τομέα του σχεδιασμού με γνώμονα τις απαιτήσεις των αγοραστών.

Αυτό που ξεχωρίζει από την πρώτη κιόλας ματιά στο νέο Ford Puma είναι το εμπρός μέρος, στο οποίο δεσπόζουν τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν ένα εκφραστικό και τολμηρό σχήμα που μοιάζει με κανό. Πλησιάζοντας το αυτοκίνητο από το πλάι η εικόνα που εισπράττει κανείς είναι εκείνη ενός γλυπτού πάνω σε τέσσερις τροχούς, κυρίως χάρη στα τονισμένα τόξα των τροχών που βρίσκονται μετατοπισμένοι στα άκρα του αμαξώματος.

Κι άλλος Έλληνας!!!
Πραγματικά, πόσο υπερήφανοι αισθανόμαστε που –μετά τον Βαγγέλη Καρβούνη που σχεδίασε τον ευρηματικό και πολυβραβευμένο κινητήρα EcoBoost του ενός λίτρου- συναντάμε ακόμα έναν Έλληνα σε υψηλή και θεσμική θέση του διευθυντή του τμήματος Powertrain Systems & Programs στο R&D της Ford Ευρώπης!

Αναφερόμαστε στον Έλληνα σχεδιαστή, Γιώργο Σαριδάκη, Director, Interior and Exterior Design, Ford of Europe, ο οποίος μας συνοψίζει σε λίγα λόγια τη συνολική σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Ford Puma:

«Η όλη ιδέα κατέληξε στην ανάγκη να δημιουργηθεί ένα πρακτικό όχημα. Αλλά ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο που έπρεπε να ξεχωρίζει με το εμβληματικό προσωπείο του. Αυτό που κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι διαθέτει δυνατές αναλογίες. Είναι 55 χιλιοστά πιο φαρδύ από ένα Fiesta, για παράδειγμα.»

Δείτε εδώ το σχετικό video με τον Γιώργο Σαριδάκη

Η ευρυματικότητα της ευρυχωρίας!
Αξίζει να προσέξετε αυτή την παράγραφο, γιατί περικλείει ενδιαφέρον! Το νέο Puma λοιπόν προσφέρει τους περισσότερους χώρους στο μικρότερο δυνατό μέγεθος αμαξώματος. Η Ford, χάρη στον ευφυή και πρωτοποριακό σχεδιασμό της, κατάφερε στο νέο Puma να αξιοποιήσει ιδανικά το χώρο φόρτωσης χωρητικότητας 456 λίτρων, λαμβάνοντας υπόψη τις υψηλές απαιτήσεις των αγοραστών στον τομέα των μεταφορικών δυνατοτήτων του. Έτσι δημιουργήθηκε το MegaBox, ένας έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων στο κάτω μέρος, με πλάτος, μήκος και βάθος 763, 752 και 305 χλστ. αντίστοιχα, ο οποίος είναι επενδεδυμένος με αδιάβροχο υλικό που επιτρέπει όχι μόνο το πλύσιμό του και την απομάκρυνση τυχών ακαθαρσιών, αλλά και την αποστράγγιση του νερού μέσα από μία ειδικά σχεδιασμένη οπή που βρίσκεται στο κάτω μέρος!

Ο χώρος φόρτωσης του νέου Ford Puma έχει ωφέλιμο ύψος κοντά στο 1 μέτρο επιτρέποντας την φιλοξενία δύο σάκων του γκολφ σε όρθια θέση ή άλλων αντικειμένων, όπως γλάστρες με φυτά εσωτερικού χώρου. Στο χώρο φόρτωσης και με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη, είναι εφικτή η αποθήκευση ενός κουτιού μήκους 112 cm, πλάτους 97 cm και ύψους 43 cm.

Μία ακόμα πρακτική καινοτομία, που έρχεται να προσφέρει στο νέο Ford Puma έξτρα πόντους στον τομέα της ευελιξίας, είναι οι τρεις διαφορετικές θέσεις του πατώματος του χώρου φόρτωσης.

Υπάρχει ακόμα κάτι ενδιαφέρον. Αναφερόμαστε στην έξυπνη σχεδιαστική ιδέα είναι η διάταξη της ενσωματωμένης στην πίσω πόρτα εταζέρας, η οποία «απομακρύνεται» ενόσω αυτή ανοίγει διευκολύνοντας τη φόρτωση, εκφόρτωση και μεταφορά μεγάλων αντικειμένων.

Τεχνολογία
Το Puma χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη της ομπρέλας τεχνολογιών Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης.

Αξίζει να δώσουμε έμφαση στο νέο Local Hazard Information, το οποίο είναι σε θέση να ενημερώσει τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο πριν γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο ή τους αισθητήρες του οχήματος.

Ενδεικτικά αναφέρουμε και τα παρακάτω συστήματα υποβοήθησης και ενημέρωσης του οδηγού, όπως το Adaptive Cruise Control με Stop & Go, η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3”, το Speed Sign Recognition και Lane Centring, για άνετη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και στις πόλεις με συχνές στάσεις-εκκινήσεις, κ.ά.

Τέλος, το νέο Ford Puma είναι το νεότερο μοντέλο της οικογένειας Ford που αξιολογήθηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP με την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στον τομέα της ασφάλειας.

Μηχανικά
Βασική είδηση είναι η ύπαρξη ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, μια και στο Puma, για πρώτη φορά εφαρμόζεται μία τέτοια, ως το πρώτο μεταξύ των 14 μοντέλων που θα ακολουθήσουν, τα οποία θα διαθέτουν τέτοια υβριδική μονάδα.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει λοιπόν τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Ο γνωστός μας και πολυβραβευμένος 1000άρης EcoBoost είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, ενώ το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα του νέου Puma παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν για την ώρα εκδόσεις μέσα από την γκάμα κινητήρων βενζίνης Ford EcoBoost που συνεργάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ αργότερα μέσα στην χρονιά θα προστεθεί στις επιλογές και ο EcoBlue diesel και την ίδια εποχή περίπου θα υπάρχει διαθέσιμο και αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Υπάρχουν όμως και εδώ πρωτοτυπίες και παγκόσμιες αποκλειστικότητες! Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid του νέου Puma διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Τα προφίλ οδήγησης (Drive Mode) περιλαμβάνουν τα προγράμματα Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail επιτρέποντας στους οδηγούς να διαμορφώνουν την οδηγική εμπειρία σύμφωνα με τις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες. Κάθε Drive Mode συνοδεύεται από ένα εικονίδιο στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου.

Εδώ να δώσουμε σημασία στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης που δέχτηκε πάμπολλες μικρορυθμίσεις που σε συνδυασμό με την αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, δημιουργεί ένα αυτοκίνητο με κορυφαία για την κατηγορία του συμπεριφορά.

Το νέο Ford Puma είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά, εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές του, με ενδιαφέροντα χρηματοδοτικά προγράμματα και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]