Δοκιμή Honda CR-V 2.0 Hybrid CVT AWD

Από τα αυτοκίνητα της Honda περιμένεις διαφορετική προσέγγιση και όχι άδικα. Πόσο μάλλον από το CR-V που μετρά πλέον 27 χρόνια στην... πιάτσα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είναι γεγονός πως την Honda την συμπαθώ ως εταιρία γενικά για την φιλοσοφία της και ειδικά για τα αυτοκίνητα που κατά καιρούς έχει δημιουργήσει. Έχει καταφέρει να κάνει αίσθηση με τα δημιουργήματά της και να αποτελεί έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές κινητήρων και κυρίως ακόμη και σήμερα να παραμένει “μοναχική”. Τι σημαίνει αυτό; Μα πως δεν θα βρεις τα αυτοκίνητά της με άλλα σήματα ή το πάτωμα των αυτοκινήτων της ή τον κινητήρα τους σε αυτοκίνητα άλλων εταιρειών. Έτσι, γνωρίζεις πως αν πάρεις Jazz ή Civic ή Honda e ή HR-V έχεις ένα μοναδικό αυτοκίνητο. Αυτή η μοναδικότητα ισχύει και στην περίπτωση του Honda CR-V, το οποίο από το 1995 μέχρι και σήμερα έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των SUVs και μάλιστα παγκοσμίως. Αυτή η μοναδικότητά λοιπόν, η οποία αντικατοπτρίζεται και στην τεχνολογία που χρησιμοποιούν τα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας, εκτιμάται από τους καταναλωτές και αυτό είναι θετικό. Πάμε λοιπόν να δούμε το Honda CR-V στην πέμπτη γενιά του, το οποίο πλέον είναι υβριδικό και στην έκδοση της δοκιμής μας τετρακίνητο.

Επιβλητική εμφάνιση με ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία
Το Honda CR-V e:HEV στην έκδοση Sport Line που είναι και αυτή της δοκιμής μας, έχει να επιδείξει μαύρες gloss λεπτομέρειες στους εξωτερικούς καθρέφτες, στους προφυλακτήρες και στη μάσκα. Μαύρες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Τα σήματά του έχουν μπλε περίγραμμα ως ένδειξη “εξηλεκτρισμού”, ενώ υπάρχουν και τα σήματα που υποδηλώνουν την υβριδική φύση του αυτοκινήτου. Φυσικά εμπρός η μάσκα είναι αυτή που σε κερδίζει με το παρουσιαστικό της, με τα φώτα να μοιάζουν φυσική κατάληξή της, ενώ στο πίσω μέρος τα φώτα αποτελούν έναν συνδυασμό οριζόντιας και κατακόρυφης σχεδιαστικής προσέγγισης. Όσον αφορά τις διαστάσεις του αμαξώματος τώρα, το μήκος του CR-V e:HEV είναι στα 4.600 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.855 χλστ. (2.117 χλστ. με τους εξωτερικούς καθρέφτες) και 1.689 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.662 χλστ. και η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 200 χλστ.

Εσωτερική αρτιότητα και άψογη εκμετάλλευση χώρων
Στην καμπίνα αρχίζουν τα πρώτα στοιχεία μοναδικότητας. Δεν θα βρεις σε άλλο μοντέλο ίδιο ή παραπλήσιο σχεδιασμό, πίνακα οργάνων ή σύστημα πολυμέσων. Όλα είναι σχεδιασμένα για ένα και μόνο αυτοκίνητο. Για το CR-V. Μιλάμε για μια καμπίνα άρτια εργονομικά, με χειριστήρια και κουμπιά σωστά τοποθετημένα και με την προσοχή να έχει δοθεί ακόμη και στην αίσθηση που αφήνουν κατά την λειτουργία τους. Μόνο οι διακόπτες για τον έλεγχο του κιβωτίου ταχυτήτων που αντικαθιστούν τον λεβιέ, θα χρειαστούν μια μικρή εξοικείωση. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, ενώ στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών (σίγουρα θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη, καθώς πλέον ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει σε αυτό τον τομέα – αν θέλετε την γνώμη μου δεν με πείραξε καθόλου το μέγεθός της). Τα υλικά είναι κατά κύριο λόγο μαλακά σε ταμπλό και πάνελ θυρών, ενώ το ίδιο ισχύει και στα σημεία επαφής με τους αγκώνες. Η συναρμογή είναι αψεγάδιαστή, ενώ η συναρμολόγηση μοιάζει ακλόνητη. Εκεί όμως που ξεχωρίζει το Honda CR-V και στην έκδοση e:HEV είναι στην εκμετάλλευση των χώρων της καμπίνας και στην πρακτικότητά του. Σε αυτή λοιπόν μπορούν να φιλοξενηθούν πέντε ενήλικοι επιβάτες, χωρίς παραχωρήσεις, ενώ το τούνελ δαπέδου πίσω είναι σχεδόν ανύπαρκτο, χωρίς έτσι να ενοχλεί τα πόδια του μεσαίου επιβάτη στο πίσω κάθισμα. Υπάρχουν πολλές και μεγάλες θήκες αντικειμένων διάσπαρτες στην καμπίνα, το ντουλαπάκι συνοδηγού είναι μεγάλο, ο αποθηκευτικός χώρος της κεντρικής κονσόλας είναι τεράστιος και διαιρούμενος, ενώ τα πάνελ θυρών έχουν ευρύχωρες τσέπες και θέσεις για μπουκάλια. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 497 λτ. (έως 1.692 λτ. με πεσμένα τα πίσω, διαιρούμενα σε αναλογία 60:40 καθίσματα), ενώ το άνοιγμα της πίσω πόρτας είναι μεγάλο και η έκταση του ανοίγματός της ρυθμίζεται σε ύψος (για να μην βρει σε κάποιο εμπόδιο).


Υβριδική τεχνολογία με τον τρόπο της Honda
Προφανώς και στο μηχανολογικό κομμάτι θα περίμενα από την Honda μία δική της προσέγγιση, όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό του SUV της και η ιαπωνική μάρκα δεν με απογοήτευσε. Το CR-V e:HEV υιοθετεί την υβριδική τεχνολογία της Honda, Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), η οποία συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα και ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι Ιάπωνες λοιπόν “πάντρεψαν” έναν 2.0 λτ. 4κύλινδρο i-VTEC βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, με 145 ίππους και 175 Nm ροπής, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έτσι πήραν συνδυαστική ιπποδύναμη 184 ίππων και 315 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων (τελική σχέση μετάδοσης 3.889), το βάρους σχεδόν 1,750 κιλών 4κίνητο SUV χρειάζεται 8,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Το υβριδικό διαθέτει τρεις τρόπους λειτουργίας. Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στην πρώτη, το αυτοκίνητο κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Στην υβριδική λειτουργία (Hybrid Drive), ο κινητήρας βενζίνης και τα ηλεκτρικά μοτέρ λειτουργούν συνδυαστικά με γνώμονα την βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, ενώ στο Engine Drive, ο βενζινοκινητήρας κινεί το αυτοκίνητο. Επιπροσθέτως, ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα από τα Econ Mode ή Sport Mode, για να αλλάξει οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου και φυσικά υπάρχει και το EV, μέσα από ειδικά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα.

Πως είναι όμως στην πράξη και τι καίει;
Και πάμε στην ουσία τώρα. Πως όλη αυτή η τεχνολογία μεταφράζεται στην πράξη σε οδική συμπεριφορά και κατανάλωση. Θα ξεκινήσω με τις γενικές εντυπώσεις μου πρώτα. Το Honda CR-V e:HEV κινείται αρχοντικά και αυτό το κατάλαβα από τα πρώτα μέτρα κυριολεκτικά. Μιλάμε για μία κύληση η οποία σε κάνει να νομίζεις πως το αυτοκίνητο δεν ρολάρει στην άσφαλτο αλλά επιπλέει σε υγρό. Και αυτό είναι μεγάλη επιτυχία των Ιαπώνων μηχανικών. Δεν υπάρχει θόρυβος τροχασμού και η απόσβεση είναι κορυφαία. Το τιμόνι είναι σχετικά βαρύ και κόβει αρκετά μειώνοντας δραστικά τον κύκλο στροφής που έχει διάμετρο 11,8 μέτρα, ενώ από άκρη σε άκρη είναι 2,34 στροφές. Κάτι που θα εκτιμηθεί σε αστικές συνθήκες. Στην πόλη λοιπόν και με ταχύτητες περίπου 60 χλμ./ώρα, το υβριδικό CR-V κινείται σαν αμιγώς ηλεκτρικό για κάποια χιλιόμετρα, με το σύστημα i-MMD να χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρισμού (σαν γεννήτρια δηλαδή). Η πραγματική κατανάλωση εντός πόλης είναι στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. ενώ ρεαλιστική μέση τιμή είναι στα 7,7 λίτρα/100 χλμ. (7,1 λίτρα/100 χλμ. ανακοινώνει η Honda). Στον αυτοκινητόδρομο τώρα, το αυτοκίνητο είναι στιβαρό, ήσυχο και άνετο, ταξιδεύοντας αρχοντικά. Στις στροφές, δεν το λες σπορ… Ακούει και ακολουθεί τον ρυθμό σου εμπνέοντας σιγουριά, όμως δείχνει το βάρος του μέσω των κλίσεων που επιτρέπει η ανάρτηση στο αμάξωμα, χωρίς πάντως να επηρεάζεται το κράτημα. Οι αντιδράσεις του είναι προοδευτικές και ουδέτερες, ενώ η ύπαρξη τετρακίνησης σε γεμίζει αυτοπεποίθηση (πολύδισκος συμπλέκτης τροφοδοτεί το πίσω διαφορικό μέσω άξονα μετάδοσης, με το Intelligent Control System να στέλνει ως και το 60% της ροπής πίσω). Εκτός ασφάλτου η απόσταση από το έδαφος του χαρίζει μια ελευθερία κίνησης και η τετρακίνηση σε κάνει να μην αγχώνεσαι σε διαφορετικά είδη τερέν. Όμως τα ασφάλτινα ελαστικά θέτουν από νωρίς τα όρια. Προφανώς λοιπόν, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια τετρακίνηση η οποία σκοπό έχει να καταστήσει το αυτοκίνητο ικανό να χειριστεί τις διαφορετικές καιρικές συνθήκες με ασφάλεια και όχι να του προσδώσει εκτός δρόμου αρετές.

Το Honda CR-V στην έκδοση e:HEV είναι πλούσιο εξοπλιστικά τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και σε αυτόν της ασφάλειας και δεν θα αφήσει περιθώριο για κάποιο παράπονο. Κλείνοντας, μπορώ να πω με σιγουριά πως όποιος έχει να πληρώσει το τίμημα των 44.800 ευρώ (από 38.800 ευρώ για την δικίνητη έκδοση) θα νιώθει δικαιωμένος από την επιλογή του, κάθε φορά που θα κάθεται στην θέση του οδηγού!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]