Δοκιμή Hyundai Kona N 280 PS

SUV με μπλοκέ διαφορικό, Launch Control και 280 ίππους; Οι Κορεάτες το τόλμησαν, ώρα για την δοκιμή του "πολεμικού" Hyundai Kona N...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Hyundai Kona N

Στο άκουσμα της δοκιμής ενός B-SUV δύσκολα έρχεται ιδιαίτερος ενθουσιασμός, εκτός αν πρόκειται για κάτι το “ειδικό”. Και πιστέψτε με, δεν υπάρχει τίποτα πιο “ειδικό” στην κατηγορία των μικρών SUV από το Hyundai Kona N. Μετά τις θετικές εντυπώσεις που μου άφησε το μικρό i20 N, η προσμονή για την σκληροπυρηνική έκδοση του κορεάτικου SUV ήταν τεράστια. Οι μέρες πέρασαν και επιτέλους έφτασε στα χέρια μου για την καθιερωμένη δοκιμή! Πάτημα του “start button”, λοιπόν, και κάποια σκασίματα από το σύστημα εξαγωγής έρχονται να υπενθυμίσουν ότι το κλίμα πίσω από το τιμόνι αυτού του Kona είναι κάπως διαφορετικό. “N mode” για πρόγραμμα οδήγησης και φύγαμε να το γνωρίσουμε καλύτερα!

Rev-Matching: Το μοντέλο που κάνει αυτόματα την τεχνική των επαγγελματιών (+video)

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, στις περισσότερες δοκιμές μία περιστροφή γύρω από το αυτοκίνητο είναι αρκετή για να αποθηκεύσει ο εγκέφαλός μου όλες τις πληροφορίες που θα πρέπει να… πληκτρολογηθούν! Στην περίπτωση του Hyundai Kona N, ένας δεύτερος γύρος ήταν επιβεβλημένος, βλέπετε η “πληροφορία” που σου δίνει αυτή η έκδοση είναι έντονη, ακόμα και εμφανισιακά. Ξεκινώντας από το εμπρός τμήμα, είναι εμφανής ο πιο “άγριος” προφυλακτήρας με την διάτρητη επιφάνεια ακριβώς μπροστά από το καπό και οι κόκκινες λεπτομέρειες στο κάτω μέρος του. Συνεχίζοντας προς το πλαϊνό τμήμα συναντάμε μαύρους καθρέφτες, αλλά και μαύρες ζάντες 19 ιντσών που φέρουν ειδικά εξελιγμένα για το αυτοκίνητο Pirelli P Zero και “φιλοξενούν” κόκκινες δαγκάνες με το σήμα N. Παρόμοια φιλοσοφία ακολουθείται και στο πίσω μέρος, εκεί όπου υπάρχουν οι δύο απολήξεις της εξάτμισης, ο διαχύτης και η μαύρη αεροτομή στο επάνω μέρος. Ασφαλώς το σήμα N δεν απουσιάζει τόσο από την εμπρός γρίλια, όσο και από το πίσω τμήμα. Όλα αυτά τα στοιχεία δημιουργούν ένα άκρως σκληροπυρηνικό αποτέλεσμα που μας επιβεβαίωσε ότι κάνει το Hyundai Kona N να μην περνά από πουθενά απαρατήρητο. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα αναγκάσει τον ιδιοκτήτη ουκ ολίγες φορές να απαντήσει σε ερωτήσεις περαστικών!


Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Hyundai Kona N αγγίζει τα 4.215 χλστ., το πλάτος τα 1.800 και το ύψος τα 1.565 χλστ. Ουσιαστικά, το μήκος είναι ελαφρώς αυξημένο συγκριτικά με αυτό της “απλής” έκδοσης, λόγω της ύπαρξης του bodykit.

Εσωτερικό: Στο ίδιο μήκος κύματος
Περνώντας στην καμπίνα του Hyundai Kona N, είναι εμφανές ότι οι μηχανικοί επέλεξαν να ακολουθήσουν την ίδια φιλοσοφία με την εξωτερική σχεδίαση. Υπάρχουν αρκετές λεπτομέρειες που “μαρτυρούν” ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα όχημα που θέλει πρώτα απ’ όλα να ικανοποιεί τον “hardcore” οικογενειάρχη! Εννοείται ότι το βλέμμα στρέφεται αρχικά στο τιμόνι, με τα δύο N πλήκτρα (N hotkeys τα ονομάζει η εταιρεία) και το σχετικό λογότυπο στο κάτω μέρος της στεφάνης. Υπάρχει και ένα κόκκινο κουμπί, βέβαια, στο οποίο αναγράφεται το “NGS” που “μεταμορφώνει” το αυτοκίνητο για 20 δλ. (περισσότερα στη συνέχεια). Επιπλέον sportive στοιχεία είναι τα bucket καθίσματα με μπλε ραφές που προσφέρουν κορυφαία πλευρική στήριξη και τα αλουμινένια πεντάλ. Εννοείται ότι σε αρκετά σημεία υπάρχει και το λογότυπο N, όπως τα καθίσματα, τα πατάκια, τον επιλογέα και τα μαρσπιέ. Το εσωτερικό του Hyundai Kona N είναι και άκρως… ψηφιακό, με μία οθόνη αφής 10,25″ στην κεντρική κονσόλα που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα δεδομένων οδήγησης “Performance Driving Data System” (φέρει ακόμα και χρονόμετρο για γύρους σε πίστα), σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα σύνδεσης με τα Apple CarPlay και Android Auto. Μία δεύτερη οθόνη 10,25 ιντσών βρίσκεται πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Παραμετροποιείται ανάλογα με το προφίλ οδήγησης και στο “N Mode” προβάλλει live τιμές, όπως πίεση υπερπλήρωσης και θερμοκρασία λαδιού.

Όσο για τους χώρους, σε αυτόν τον τομέα δεν υπάρχει καμία αλλαγή συγκριτικά με ένα απλό Kona. Υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, στην πίσω σειρά θα βολευτούν άνετα δύο ενήλικες ή τρεις με… αρκετές παραχωρήσεις, ενώ ο χώρος για πόδια και κεφάλι είναι επαρκής. Όσο για τις αποσκευές, ο όγκος αγγίζει τα 361 λτ.

Κινητήρας: 280 “καθαρόαιμοι” ίπποι
Έχοντας εξηλεκτρίσει σημαντικά την γκάμα της, η κορεάτικη εταιρεία είχε την δυνατότητα να δημιουργήσει έναν πανίσχυρο κινητήρα χωρίς ηλεκτρική “υποβοήθηση”. Έτσι, κάτω από το καπό συναντάμε έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 1.998 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 280 ίππους στο εύρος 5.500-6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 392 Nm έρχεται από τις 2.100 έως τις 4.700 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αποκλειστικά αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις και διπλό συμπλέκτη (N DCT). Ασφαλώς υπάρχουν και paddles ώστε οδηγός να απολαμβάνει 100% την οδήγηση. Αξιοσημείωτη είναι η ύπαρξη του διαφορικού N Corner Carving Differential, πρόκειται ουσιαστικά για ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (e-LSD) που ελέγχει μηχανικά τη μεταφορά ισχύος σε κάθε εμπρός τροχό.

Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.510 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, σίγουρα αυτή δεν είναι το δυνατό σημείο του Hyundai Kona N. Υπάρχουν άλλες εκδόσεις που δίνουν έμφαση σε αυτό τον τομέα, όπως για παράδειγμα το Kona Hybrid. Στη διάρκεια της δοκιμής, κινούμενοι κατά κύριο λόγο με το πρόγραμμα “Normal”, η μέση τιμή της κατανάλωσης διαμορφώθηκε στα 10,3 λτ./100 χλμ. (η εταιρεία ανακοινώνει επίσημα 8,5 λτ./100 χλμ.).

Και για supermarket… και για track days!
Μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Hyundai Kona N είναι αρκετά για να διαπιστώσει κανείς ότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν δείχνει απλά σπορ, είναι σπορ και “σπαταλήθηκαν” άπειρες ώρες για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Το τιμόνι δίνει πολύ πιο έντονη πληροφόρηση από τις απλές εκδόσεις, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη ως προς την σκληρότητα. Αυτό σημαίνει ότι στην πόλη ο οδηγός μπορεί να κινείται άνετα και με το πάτημα ενός κουμπιού το αυτοκίνητο “σφίγγει” σε επίπεδα χρήσης σε πίστα. Όσο για τα φρένα, είναι πανίσχυρα ακόμα και σε παρατεταμένη πίεση και το πεντάλ ιδιαίτερα γραμμικό. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι υπάρχουν τα εξής πέντε προγράμματα οδήγησης: Eco, Normal, Sport, N και N Custom. Στη λειτουργία Ν Custom μπορείτε να εξατομικεύσετε το σετάρισμά σας επιλέγοντας διαφορετική συμπεριφορά σε παραμέτρους όπως το σύστημα διεύθυνσης, ο ήχος της εξάτμισης, η απόκριση του κινητήρα και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC). Από το Hyundai Kona N δεν απουσιάζουν και κάποιες “πινελιές” που θα εκτιμήσει δεόντως ο “σκληρός πυρήνας οικογενειαρχών”, όπως το “launch control” που χαρίζει ακαριαία επιτάχυνση και το κόκκινο κουμπί “NGS” που στο πάτημα του μεγιστοποιείται για 20 δλ. η ισχύς και γίνεται απότομο κατέβασμα σχέσεων, ώστε ο οδηγός να βιώσει την μέγιστη επιτάχυνση.

Στο ταμείο
Η τιμή του κορυφαίου Hyundai Kona N που συνοδεύεται αποκλειστικά από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινά από τα 43.990 ευρώ και συνοδεύεται από 5ετη εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, ακόμα και με οδήγηση στην πίστα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.