Δοκιμή Hyundai Tucson 1.6T 48V Hybrid 180 PS 7DCT 4WD

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson στην 4η γενιά του στην ήπια υβριδική έκδοση των 180 ίππων. Ας διαβάσουμε τα πάντα για αυτό και ας το δούμε αναλυτικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Tucson Uncharted 2022

Η Hyundai δεν είναι κανένα… παιδάκι στα SUV που είδε φως και μπήκε! Είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που από την πρώτη στιγμή πίστεψε σε αυτά και είχε εκπρόσωπο στην γκάμα της. Κάπως έτσι, 16 χρόνια από τότε που η κορεάτικη εταιρία παρουσίασε την πρώτη γενιά του Hyundai Tucson, φτάσαμε στο νέο μοντέλο, το οποίο είναι και πιο προηγμένο τεχνολογικά από ποτέ και έχει μια γκάμα που θα την ζήλευαν πολλοί. Με τρεις γενιές και επτά εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, το Hyundai Tucson έχει καθιερωθεί ως ένα από τα παγκόσμια best sellers της κατηγορίας του και φυσικά για την ίδια την Hyundai. Στην παρουσίαση της ολοκαίνουριας 4ης γενιάς οι Κορεάτες παρομοίασαν μάλιστα το Tucson με την πορεία της Εθνικής μας στο Euro του 2004 (!) κάνοντας λόγο για ένα outsider που κατάφερε να κατακτήσει το κοινό των SUV εξελισσόμενο διαρκώς. Το νέο Hyundai Tucson (που προορίζεται για την αγορά της χώρας μας) κατασκευάζεται στη Γηραιά Ήπειρο στο εργοστάσιο της Hyundai στην Τσεχία και αυτή είναι η 3η “Made in Europe” γενιά του SUV. Εμείς σε αυτή την δοκιμή μας, θα δούμε την 48V υβριδική, βενζινοκίνητη έκδοση με τους 180 ίππους, η οποία συνεργάζεται με 7άρι, αυτόματο κιβώτιο DCT και τετρακίνηση.

Σχεδιαστικό άλμα
Η 4η γενιά του Hyundai Tucson καταφέρνει να ξεχωρίζει και διακρίνεται για τον αρμονικό τρόπο που έχει συνδυάσει τις δυναμικές καμπύλες με τις έντονες ακμές αλλά και το ολοκαίνουριο “πρόσωπο” της Hyundai που βλέπουμε στο εμπρός μέρος. Εδώ το highlight είναι τα νέου τύπου φωτιστικά σώματα, τα οποία οι Κορεάτες έχουν ενσωματώσει πλήρως στη σχεδίαση της μάσκας, με αποτέλεσμα να γίνονται σχεδόν ένα με αυτή όταν δεν βρίσκονται σε λειτουργία. Αυτή είναι μια επιτυχημένη σχεδιαστική άσκηση που δίνει πραγματικό “φουτουριστικό αέρα” στο νέο Tuscon το οποίο δεν παύει να θυμίζει concept και στην έκδοση παραγωγής. Θετικές είναι και οι εντυπώσεις που αφήνει το πίσω μέρος με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα και το “glitter effect” που προσομοιώνουν από συγκεκριμένες γωνίες θέασης να κυριαρχούν σε αυτό το σημείο και να ενώνονται μεταξύ τους με φωτεινή μπάρα. Σε γενικές γραμμές το νέο SUV της Hyundai χαρακτηρίζεται από μια σπορ κομψότητα έχοντας ενσωματώσει με επιτυχία πολλά στοιχεία από διαφορετικές σχεδιαστικές σχολές, ενώ έχει να επιδείξει ένα έντονα ανάγλυφο αμάξωμα, ειδικά στο πλάι. Μία ακόμη λεπτομέρεια είναι ο κρυμμένος πίσω υαλοκαθαριστήρας, κάτω από την αεροτομή οροφής. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.500 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.865 και 1.650 χλστ. αντίστοιχα.

Λιτό και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό
Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στο εσωτερικό του νέου Hyundai Tucson. Οι σχεδιαστές της κορεάτικες εταιρίας έδωσαν έμφαση στην ευρυχωρία όχι μόνο στα νούμερα αλλά και σαν αίσθηση που λαμβάνεται από τους επιβαίνοντες. Για αυτό το λόγο τοποθέτησαν ολόκληρο το ταμπλό πιο χαμηλά έναντι της υπάρχουσας γενιάς αφήνοντας παράλληλα την οθόνη πληροφοριών του οδηγού των 10,25 ιντσών χωρίς “αλεξήλιο”. Το πάνω μέρος του ταμπλό με τη μοντέρνα λιτή σχεδίαση είναι σχεδόν επίπεδο και αυτή η επιλογή συμβάλλει επίσης στην αίσθηση ευρυχωρίας που δημιουργείται, τουλάχιστον οπτικά, ενώ το υλικό είναι αφρώδες. Στη σχεδίαση του έχουν ενσωματωθεί πλήρως και οι πλαϊνοί αεραγωγοί που δεν γίνονται αντιληπτοί με την πρώτη ματιά. Την θέση του πίνακα οργάνων έχει πάρει μία ακόμη έγχρωμη οθόνη και εκεί έχω και την μόνη μου σχεδιαστική ένσταση, καθώς είναι σαν να προσπάθησαν να… στριμώξουν ένα τάμπλετ σε εκείνο το σημείο. Θα μπορούσε θεωρώ σχεδιαστικά να γίνει κάτι καλύτερο (λεπτομέρειες βέβαια). Πρέπει όμως να αναφέρω την εξαιρετική ιδέα των ανθρώπων της Hyundai να προβάλουν εικόνα από τις κάμερες στους καθρέφτες κάθε φορά που ανάβεις φλας. Ήταν κάτι που με βόλεψε πολύ και ομολογώ με έκανε να μην κοιτάω τους καθρέφτες, καθώς βρήκα πιο εύκολο και ταχύτερο το να κοιτάω την εικόνα από την κάμερα στην οθόνη. Τα υλικά είναι πολύ καλά, ενώ το ίδιο ισχύει για το φινίρισμα και την συναρμογή τους. Ένστασή μου και εδώ οι μεγάλες μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες στην κονσόλα κυρίως, που δυστυχώς βρωμίζουν εύκολα και χάνουν την αίγλη που έχουν όταν είναι καθαρές.


Η ευρυχωρία για τους επιβάτες ήταν αδιαπραγμάτευτη και αυτό φαίνεται, ειδικά στο πίσω κάθισμα. Μάλιστα υπάρχουν και πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών είναι και αυτός μεγάλος, καθώς ανάλογα με την έκδοση ξεκινά από τα απολύτως ικανοποιητικά 577 λίτρα, με τα καθίσματα στην όρθια θέση τους και φτάνει στα 1.756 λίτρα όταν αναδιπλωθούν.

Ένα για όλους!
Το νέο Hyundai Tucson όπως προανέφερα έχει μια αξιοζήλευτη γκάμα, η οποία προσφέρει τα πάντα. 48V υβριδικό βενζίνης, 48V υβριδικό diesel, full hybrid και Plug-in Hybrid με ιπποδυνάμεις από 150 έως και 265 ίππους. Όλα τους χρησιμοποιούν τη νέα 3η γενιά κινητήρων Smartstream. Και στα κιβώτια ταχυτήτων όμως υπάρχει επιλογή, καθώς έχουμε 6άρι χειροκίνητο, 6άρι αυτόματο και 7άρι DCT. Και όπως κάθε SUV που σέβεται τον εαυτό του, διαθέτει και εκδόσεις με 4κίνηση HTRAC που φέρει επιπλέον προγράμματα που προσαρμόζουν τη λειτουργία της ανάλογα με τη γενικότερη επιλογή που έχει κάνει ο οδηγός η οποία αλλάζει τη λειτουργία και των υπόλοιπων συστημάτων του Tucson. Στις επιλογές Eco, Comfort, Smart και Sport που γνωρίζαμε έρχονται να προστεθούν οι Mud, Sand και Snow για οδήγηση στη λάσπη, στην άμμο ή στο χιόνι αντίστοιχα.

Δυνατό, ευχάριστο, άνετο παντός εδάφους
Όπως έγραψα και πιο πάνω για την δοκιμή του νέου Hyundai Tucson μας παραχωρήθηκε η έκδοση η βενζινοκίνητη έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.600 κ.εκ. απόδοσης 180 ίππων (5.500 σ.α.λ.) και 265 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 4.500 σ.α.λ. (διαθέτει άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων). Μάλιστα στην συγκεκριμένη έκδοση συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (εξ ου και η ονομασία του μοντέλο), με τον ηλεκτρικό κινητήρα να παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Για την ανάρτηση έχουν επιλεγεί γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω και η ρύθμισή της έχει γίνει με γνώμονα την άνεση. Μάλιστα είναι ισοπεδωτική ακόμη και εκτός δρόμου σε κακοτράχαλο τερέν, όπου αντιλαμβάνεσαι την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει (απόσταση από το έδαφος 171 χλστ.). Στην άσφαλτο έχει εξαιρετική κύλιση και είναι ότι πρέπει για να καλύπτει το αυτοκίνητο με άνεση μακρινές αποστάσεις. Το τίμημα είναι οι κλίσεις στο αμάξωμα σε γρήγορες καμπές, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν τρομάζουν ή επηρεάζουν το εξαιρετικό κράτημα και την ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Στον τομέα των επιδόσεων, το Hyundai Tucson των 180 ίππων χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα 9,0 δλ. στο πρόγραμμα Sport. Τιμή που είναι ικανοποιητική αν σκεφτούμε πως μιλάμε για ένα τετρακίνητο SUV βάρους κάτι πάνω από 1,5 τόνο. Όσον αφορά την τελική του, αυτή είναι στα 201 χλμ./ώρα. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων είναι εξαιρετικό εντός και εκτός πόλης αλλά και σε γρήγορη οδήγηση, καθώς δεν σε… κρεμάει ποτέ. Όσον αφορά την τετρακίνηση HTRAC της Hyundai με δυνατότητα κλειδώματος, αυτή είναι ωσεί παρούσα, καθώς δεν την καταλαβαίνεις ποτέ, αλλά επεμβαίνει διακριτικά και αποτελεσματικά. Τα φρένα είναι πανίσχυρα και με καλή αίσθηση στο πεντάλ, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο αλλά υπολείπεται σε αίσθηση. Για το τέλος άφησα τη μέση κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες. Το εργοστάσιο δηλώνει επίσημα μέση κατανάλωση στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. (κατά WLTP), εμείς όμως στην πράξη ήμασταν στα 9,5 λίτρα/100 χλμ. Και πάλι το νούμερο είναι πολύ καλό, αν αναλογιστείς πως έχουμε 180 ίππους!

Εξοπλιστικά, το Hyundai Tucson περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα και καθιερωμένα συστήματα άνεσης, ασφαλείας ενεργητικής και παθητικής και φυσικά το πακέτο “Smartsense” με τις τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού. Η τιμή του ξεκινά από τα 25.490 ευρώ για την έκδοση με τους 150 ίππους. Το Tucson της δοκιμής μας στον έκδοση Premium κοστίζει 31.290 ευρώ και στην έκδοση Distinctive 33.290 ευρώ. Αν πάλι το θέλετε χωρίς αυτόματο κιβώτιο DCT και τετρακίνηση θα πρέπει να υπολογίσετε 4.200 ευρώ λιγότερα.

Τέλος να θυμίσουμε πως το Tucson συνοδεύεται από 5ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και για την μπαταρία έχει εγγύηση 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε τα επίσημα videos από την παρουσίαση του νέου Hyundai Tucson.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]