Δοκιμή Jeep Renegade PHEV 4xe Trailhawk 240 PS

Δοκιμάζουμε την Plug-in υβριδική έκδοση του σκληροτράχηλου Jeep Renegade Trailhawk. Πάμε να το γνωρίσουμε αναλυτικά σε πραγματικές συνθήκες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Jeep Renegade ήταν ένα εξαιρετικά σημαντικό project για την αμερικάνικη μάρκα, καθώς την έβαλε σε μία κατηγορία πρωτόγνωρη για την ίδια. Αυτή των μικρών SUV. Και όπως είναι λογικό η Jeep όφειλε να το κάνει με σεβασμό στην ιστορία της αλλά και στο κοινό της. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Πως έπρεπε να φτιάξει ένα μικρό SUV το οποίο όμως θα διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητά της. Και αυτό σημαίνει off road δυνατότητες. Και το έκανε και μάλιστα με επιτυχία. Από τότε μέχρι σήμερα όμως έχουν περάσει πέντε χρόνια, πολλά άλλαξαν και πλέον η αμερικάνικη μάρκα αντιμετωπίζει ακόμη μία πρόκληση. Αυτήν της δημιουργίας ενός plug-in υβριδικού Renegade. Αυτό δοκιμάζουμε και εμείς, αυτή την φορά στην κορυφαία εκτός δρόμου έκδοσή του 4xe Trailhawk με 240 ίππους.

Jeep είναι και φαίνεται
Το Jeep Renegade πρωτοπαρουσιάστηκε και έφερε τις αυθεντικές off-road ικανότητες στην κατηγορία των μικρών SUV και πριν μερικούς μήνες ανανεώθηκε και απέκτησε αλλαγές εξωτερικά, στα φώτα LED αλλά και στους προφυλακτήρες που το καθιστούσαν πιο φρέσκο εμφανισιακά. Κατά τα λοιπά το Renegade σε αυτή την υβριδική έκδοσή του που φέρει και τα διακριτικά Trailhawk δεν έχει αλλάξει, ενώ διατηρεί τις μικρές ωραίες λεπτομέρειες που το καθιστούν ξεχωριστό. Στο… πλευρό των σημάτων Trailhawk και Trailride και το σήμα 4xe που υποδηλώνει τον υβριδικό χαρακτήρα του. Οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι στα 4.236×1.805×1.718 χλστ. αντίστοιχα και το μεταξόνιο στα 2.570 χλστ. Όσον αφορά την απόστασή του από το έδαφος αυτή στην συγκεκριμένη έκδοση είναι στα 210 χλστ.

Ποιοτική καμπίνα, με όμορφες λεπτομέρειες
Το υβριδικό Jeep Renegade δεν διαφοροποιείται στην καμπίνα παρά μόνο σε κάποιες λεπτομέρειες. Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας, υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων και ποτηροθήκες που αυξάνουν την πρακτικότητα και νέο σύστημα infotainment Uconnect τέταρτης γενιάς, με οθόνες αφής υψηλής ανάλυσης 8,4 ιντσών και πλήρη ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto. Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι πολύ καλοί. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών αυτός είναι στα 330 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.277 λίτρα (και στις δύο περιπτώσεις 20 λίτρα μικρότερος από τις συμβατικές εκδόσεις). Η θέση οδήγησης έχει όλες τις πιθανές ρυθμίσεις και μάλιστα σε μεγάλο εύρος, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και διαθέτει μεγάλη, ευκρινή ψηφιακή οθόνη 7,0 ιντσών με καλή ανάλυση, ανάμεσα στα δύο αναλογικά όργανα. Όσον αφορά στις λεπτομέρειες που αναφερθήκαμε αρχικά αυτές εντοπίζονται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα με τα κουμπιά για την επιλογή κίνησης (θα αναφερθούμε πιο κάτω σε αυτά) και στις ενδείξεις στην οθόνη πληροφορίων μπροστά από το τιμόνι που έχουν και την υβριδική τεχνολογία και την παροχή ενέργειας και φόρτιση μπαταρίας.


Μπαίνει και στην πρίζα και στην… λάσπη
Το Plug-in Hybrid σύστημα του Jeep Renegade 4xe Trailhawk είναι ακριβώς ίδιο με αυτό του Jeep Compass 4xe. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες και μια συστοιχία συσσωρευτών χωρητικότητας 11,4 kWh που συνδυάζονται με τον Turbo βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον εμπρός άξονα που είναι συνδεδεμένος με τον βενζινοκινητήρα και λειτουργεί και ως γεννήτρια και ο άλλος στον πίσω άξονα με ενσωματωμένο διαφορικό (“e-axle”) που αποδίδει 60 ίππους και 250 Nm ροπής και ο οποίος ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση. Έτσι, έχουμε τετρακίνηση. Και τι γίνεται αν η στάθμη της μπαταρίας πέσει στο 0%; Τέλος η τετρακίνηση; Όχι. Ακόμη και αν η μπαταρία εξαντληθεί, πάντα εξασφαλίζεται αρκετή ενέργεια ώστε να μεταφέρεται δύναμη στον πίσω άξονα με την βοήθεια του βενζινοκινητήρα. 

Όπως και στην περίπτωση του Jeep Compass, το οποίο δοκιμάσαμε πριν λίγo καιρό και την δοκιμή του μπορείτε να την βρείτε εδώ και το Renegade είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό υβριδικό αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα δεν σταματά να σε εκπλήσσει εκεί που σταματά ο δρόμος…  Μπορείς για παράδειγμα να… φυλάξεις ηλεκτρική ενέργεια για όταν… χωθείς μέσα στο βουνό και να κινηθείς με ρεύμα απολαμβάνοντας την ησυχία της φύσης. Με αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια μπορείς να κινηθείς για 48 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες (εντός πόλης, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα), ενώ με την επιλογή υβριδικής κίνησης η μέση πραγματική κατανάλωση ήταν στα 2,1 λίτρα/100 χλμ. (αυτό απαιτεί να έχεις φορτισμένη την μπαταρία). Αν πάλι κυκλοφορείς μόνο με βενζίνη και… ξεχνάς να φορτίσεις την μπαταρία τότε η μέση κατανάλωση είναι στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. Και προσέξτε τώρα. Όλα αυτά με ένα υβριδικό σύνολο το οποίο αποδίδει 180 ίππους και 270 Nm ροπής από τον θερμικό κινητήρα (ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 60 ίππους και 250 Nm ροπής). Τιμές που σε συνδυασμό με το γρήγορο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο χαρίζουν στο Jeep Renegade βάρους 1.770 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και τελική ταχύτητα 199 χλμ./ώρα. Στην εξίσωση πρέπει να μπουν και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων στα 46 γρ./χλμ. που εξασφαλίζουν απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

Τα προγράμματα οδήγησης:
Το σύστημα Active Drive Low συνδυάζεται με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Jeep Selec-Terrain το οποίο περιλαμβάνει λειτουργία Hill Descent Control και έχει 5 επιλογές:
Auto: η βασική λειτουργία που είναι ιδανική για κίνηση στην άσφαλτο και βατές εκτός δρόμου διαδρομές.
Sport: με έμφαση ώστε και οι δύο κινητήρες να προσφέρουν τη μέγιστη απόδοση και οδηγική απόλαυση. Εκτός από τη χαρτογράφηση των κινητήρων, επενεργεί επίσης στη ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης και του κιβωτίου ταχυτήτων.
Snow: για περισσότερο έλεγχο σε συνθήκες εξαιρετικά χαμηλής πρόσφυσης, όπως σε χιόνι και παγετό.
Sand/Mud: για μέγιστη πρόσφυση σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές, όπως στην άμμο ή σε επιφάνειες με πολύ λάσπη.
Rock (διαθέσιμη αποκλειστικά στην έκδοση Trailhawk): η συγκεκριμένη λειτουργία συνδυάζεται αποκλειστικά με την επιλογή 4WD Low και παρέχει τη μέγιστη πρόσφυση σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές που πιθανά απαιτούν και την υπέρβαση εμποδίων, όπως μεγάλους βράχους.

Οι παραπάνω λειτουργίες συνδυάζονται με δύο προγράμματα για το σύστημα τετρακίνησης:
4WD Lock: εμπλέκει μόνιμα της τετρακίνηση σε ταχύτητες έως 15χλμ./ώρα με συνεχή παροχή ροπής και στους δύο άξονες. Σε σχέση με το παραδοσιακό μηχανικό σύστημα η απόκριση του πίσω ηλεκτροκινητήρα παρέχει άμεσα ροπή, ενώ ο μπροστά ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια παρέχει πάντα ενέργεια στον πίσω ηλεκτροκινητήρα ανεξάρτητα από τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας.

4WD Low: για ακραίες συνθήκες ώστε να αξιοποιούνται στο μέγιστο τα αποθέματα ροπής και των δύο κινητήρων σε δύσβατα εδάφη. Στην έκδοση Trailhawk η επιλογή Rock του Selec-Terrain μπορεί να επιλεγεί μόνο σε συνδυασμό με το 4WD Low. Να πούμε επίσης πως πέραν της απόστασης από το έδαφος που είναι στα 210 χλστ. οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 28, 18 και 28 μοίρες αντίστοιχα.

Για το τέλος άφησα την τιμή του αυτοκινήτου, η οποία είναι στα 44.500 ευρώ (46.400 ευρώ και 1.900 ευρώ έκπτωση) και συνοδεύεται από 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000 χλμ. (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία) και 4 χρόνια υπηρεσία οδικής βοήθειας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.