Δοκιμή Μακράς Διάρκειας: Suzuki S-CROSS

Στην δοκιμή μακράς διάρκειας, αυτή την φορά οδηγούμε το Suzuki S-CROSS για 900 χλμ. και σας αναφέρουμε τις εντυπώσεις μας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σε μία κατηγορία της οποίας το κοινό γίνεται συνεχώς όλο και πιο απαιτητικό, η Suzuki έρχεται πλέον με μία από τις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς, το νέο Suzuki S-CROSS, το οποίο είχα στην κατοχή μου για 40 ημέρες. Μάλιστα, έτυχε να το έχω σε μια σπουδαία συγκυρία για την ζωή μου, καθώς έγινα πατέρας διδύμων και έτσι είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω όχι μόνο πτυχές του που… στην προηγούμενη ζωή μου, δεν θα είχα εκτιμήσει.

Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά, έπειτα από τόσες ημέρες συμβίωσης και σχεδόν 1.000 χλμ. μαζί του, είναι πως πρόκειται για ένα μοντέλο που καλύπτει όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας με νέα μέλη και όλα τα παρελκόμενά τους! Στο εσωτερικό, δίνεται έμφαση στην πρακτικότητα, με τις θήκες για μικροαντικείμενα, την ευρυχωρία για πέντε επιβάτες ή δύο παιδικά καθίσματα και μεσαίο επιβάτη πίσω και τον αυξημένο χώρο αποσκευών, με τον τελευταίο να αγγίζει τα 430 λτ. (έως 1.230 λτ. με τα καθίσματα αναδιπλωμένα), ο οποίος χωρούσε με ευκολία καρότσι διδύμων και βαλίτσα ταξιδιού. Σχεδιαστική αλλά και ουσιαστική είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα  υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο άνω μέρος του ταμπλό είναι ποιοτικά με το πλαστικό να είναι μαλακό, ενώ η συναρμογή τους είναι εξαιρετική και σε πείθει πως σε βάθος χρόνου δεν θα υπάρχουν τριγμοί που να προέρχονται από αυτά. Στις πόρτες, τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και του υβριδικού συστήματος (φόρτιση, στάθμη ενέργειας μπαταρίας κλπ.). Η Suzuki εδώ πάει πιο… παραδοσιακά και δεν επιλέγει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας) μεγέθους 9,0 ιντσών, η οποία είναι σαφώς πιο προηγμένη με καλύτερη ανάλυση, ταχύτερη απόκριση στις εντολές και πιο όμορφα γραφικά/περιβάλλον. Λίγο πιο κάτω είναι οι αεραγωγοί, ο διακόπτης “αλάρμ” και κουμπί για την πίσω κάμερα (διαθέτει και περιμετρική λήψη του αυτοκινήτου), και μετά τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα. Εργονομικά είναι καλά μελετημένη η καμπίνα με διακόπτες και χειριστήρια σε σωστή απόσταση από τα ακροδάχτυλα του οδηγού (με εξαίρεση τους διακόπτες αριστερά, χαμηλά στο ταμπλό). Η χωρητικότητα της είναι και αυτή πολύ καλή. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί στην καμπίνα και στις “τσέπες” των θυρών.

Το νέο Suzuki S-Cross έχει μπει για τα καλά στην νέα εποχή της αυτοκίνησης και αυτό δεν το αντιλαμβάνεσαι μόνο από την αισθητική του. Στο περνάει και όταν το οδηγείς. Κάτι που είναι απόρροια των επιλογών της ιαπωνικής μάρκας, καθώς έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με τα… καλύτερα και σε αυτή την έκδοση με τετρακίνηση! Υβριδική τεχνολογία 48V, 1400άρης τούρμπο βενζίνης και δισκόφρενα και στις τέσσερις άκρες. Η ανάρτηση είναι εξαιρετική στην πράξη και αυτό φτάνει για να σταματήσεις τα παράπονα πριν καν αυτά έρθουν στην επιφάνεια. Συγκεκριμένα, η ποιότητα κύλισης είναι σε κορυφαίο επίπεδο (απουσιάζουν μηχανικοί θόρυβοι και κραδασμοί κατά την κύλιση), ενώ το φιλτράρισμα των κραδασμών είναι κορυφαίο. Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο οδηγώντας το νέο Suzuki S-Cross είναι η συμμετοχικότητα που προσφέρει στον οδηγό. Δεν νιώθεις ότι είσαι σε ένα… αποστειρωμένο περιβάλλον, μακριά από τα τεκταινόμενα στον δρόμο. Το τιμόνι είναι γρήγορο, το μοτέρ ακούει και αποκρίνεται στις εντολές που δίνεις από το δεξί πεντάλ, το κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση που καταλήγει σε σωστή αίσθηση στον επιλογέα και τα φρένα είναι ισχυρά και ακούραστα. Θα ήθελα μόνο περισσότερη πληροφόρηση και καλύτερη επαναφορά από το τιμόνι. Νιώθεις πως είναι από τα αυτοκίνητα που σέβονται τον οδηγό τους.


Η τετρακίνητη έκδοση με σύστημα AllGrip του S-Cross αυξάνει το βάρος του αυτοκινήτου, σε σχέση με την δικίνητη έκδοση, στα 1.285 κιλά, αλλά αυτό δεν γίνεται αντιληπτό οδηγικά, ενώ από την άλλη προσθέτει και επιπλέον σιγουριά στα πατήματα του αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως τερέν. Πρόκειται για SUV που τα καταφέρνει πολύ καλά στην άσφαλτο και που σε καμία περίπτωση δεν δυσανασχετεί εκτός δρόμου. Όσον αφορά την τετρακίνησή του, αυτή είναι αυτόματη με κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Ελέγχεται μέσω περιστροφικού διακόπτη που είναι τοποθετημένος πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα διαφορετικά προφίλ λειτουργίας της. Στο Auto ο πίσω άξονας μπαίνει στο παιχνίδι μόνο όταν χρειάζεται (όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς δηλαδή και με αρκετά γρήγορη απόκριση). Στο Sport μεταφέρεται αυξημένη ροπή στους πίσω τροχούς ενώ παράλληλα γίνεται και πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού. Στο Snow εξασφαλίζει τετρακίνηση που συνδυάζεται από επαναπρογραμματισμό του ESP για πιο ακραίες συνθήκες. Τέλος, υπάρχει και η ρύθμιση Lock, που κλειδώνει τη ροπή στο 50/50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Σίγουρα το SX4 S-Cross δεν είναι για σκληρό off roading (και πως να ήταν με τέτοια απόσταση από το έδαφος και ασφάλτινα ελαστικά) έχει όμως τη δυνατότητα να σας… ξελασπώσει σε μια δύσκολη στιγμή. Η λειτουργία του δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης και αυτό σημαίνει ότι η τετρακίνηση είναι πάντα διαθέσιμη, ακόμη και αν η υβριδική μπαταρία είναι εντελώς άδεια.

Όσον αφορά στους… αριθμούς τώρα. Το νέο Suzuki S-Cross στην συγκεκριμένη έκδοση έχει κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Τιμές που του χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. (0,7 δλ. παραπάνω από την δικίνητη έκδοση) και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα (ίδια με αυτήν της δικίνητης έκδοσης). Στον τομέα των περιβαλλοντικών επιδόσεων τώρα, οι εκπομπές CO2 είναι στα 132-133 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωσή του σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Εμείς στην πράξη είδαμε 6,6 λίτρα/100 χλμ. με οδήγηση αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον και όχι μεικτές συνθήκες όπως συνηθίζουμε στις δοκιμές μας.

Πλούσια γκάμα συστημάτων ασφάλειας και άνεσης
Το νέο Suzuki S-CROSS διαθέτει πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και άνεσης που περιλαμβάνονται στο πακέτο Suzuki Safety Support, με αποτέλεσμα η οδήγηση να γίνεται ξέγνοιαστη σε όλες τις συνθήκες. Μεταξύ άλλων, υπάρχει το σύστημα Dual Sensor Brake Support (DSBS), το οποίο εκπέμπει ηχητική προειδοποίηση ή ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης όταν ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης. Επιπλέον, υπάρχει σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας, που με την βοήθεια κάμερας βοηθά αυτόματα τον οδηγό να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα. Άλλα συστήματα ασφάλειας είναι η αναγνώριση τυφλού σημείου και σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας. Όσο για την άνεση, αυτή εξασφαλίζεται με συστήματα όπως το Hill Hold (εκκίνηση σε ανηφόρες χωρίς να φύγει πίσω το αυτοκίνητο), η πανοραμική κάμερα 360 μοιρών και το σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας με αισθητήρες ανίχνευσης στα πίσω τυφλά σημεία.

Κορυφαίος εξοπλισμός από την βασική έκδοση
Πέρα από το τεχνολογικό πακέτο ασφάλειας Suzuki Safety Support, στο οποίο προαναφερθήκαμε, οι αγοραστές του νέου Suzuki S-CROSS απολαμβάνουν κορυφαίο εξοπλισμό από την βασική έκδοση. Το SUV της ιαπωνικής εταιρείας έρχεται με ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17 ιντσών, φώτα LED σε μικρή και μεγάλη σκάλα, σύστημα infotainment με οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας. Εννοείται πως στις πλουσιότερες εκδόσεις συμπεριλαμβάνονται κι άλλα αξιοσημείωτα αξεσουάρ, όπως η μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών της GL+ έκδοσης, αλλά και η προαιρετική πανοραμική οροφή.

H τιμή του νέου Suzuki S-CROSS ξεκινά από τα 21.730 ευρώ και συνοδεύεται από 5 έτη εγγύηση καλής λειτουργίας

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]