Δοκιμή Mazda CX-30 e-Skyactiv-X AT6 186 PS (+video)

Όσον ενδιαφέρουσα είναι η εμφάνιση του Mazda CX-30 άλλο τόσο ενδιαφέρουσα είναι και η τεχνολογία που κρύβεται κάτω από αυτό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Mazda CX-30

Κόντρα στους καιρούς που θέλουν την πλειονότητα των κινητήρων να εξοπλίζονται με turbo, η Mazda χαράσσει μία διαφορετική διαδρομή από αυτή του downsizing προτάσσοντας την τεχνολογία e-Skyactiv. Το Mazda CX-30 μας είχε ξανά συστηθεί στο παρελθόν σε έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, αυτή τη φορά όμως βρέθηκε στα χέρια μας εξοπλισμένο με αυτόματο σασμάν, ενώ από την ανανέωσή του κέρδισε και 6 επιπλέον ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda3 e-Skyactiv X M Hybrid 186 PS

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση του ιαπωνικού μοντέλου, αξίζει να αναφέρουμε ότι στη διάρκεια της δοκιμής δεν ήταν λίγες οι φορές που παρατηρήσαμε ότι το Mazda CX-30 “τραβά” τα βλέμματα των περαστικών. Ειδικά το εμπρός τμήμα του είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo Design”, με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και την μεγάλη γρίλια να δημιουργούν ένα άκρως δυναμικό αποτέλεσμα. Στο πίσω μέρος συναντάμε την διπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών ολοκληρώνουν τον “sportive” χαρακτήρα του. Ασφαλώς, δεν απουσιάζουν τα “crossover” στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα πλαστικά τόξα επάνω από τους τροχούς και στα χαμηλά μέρη του αμαξώματος για επιπλέον προστασία. Αναφορικά με τις διαστάσεις του Mazda CX-30, το μήκος αγγίζει τα 4.395 χλστ., το πλάτος τα 1.795 και το ύψος τα 1.435.

Κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό
Ένα από τα δυνατά στοιχεία του Mazda CX-30 ήταν και παραμένει η ποιότητα της καμπίνας. Σε κάθε επιφάνεια του “μίνιμαλ” εσωτερικού συναντάμε κορυφαία υλικά, με το επάνω τμήμα του ταμπλό να φέρει δερμάτινες επενδύσεις και τα υπόλοιπα μέρη να είναι ιδιαίτερα μαλακά στην υφή. Την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών στην κορυφαία έκδοση δοκιμής “GT PLUS” αναλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 8,8 ιντσών, η οποία βρίσκεται “χωνευτή” στο ταμπλό και εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα συστήματα, όπως πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών. Εφικτή είναι η συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay / Android Auto, ενώ δεν απουσιάζει και η δυνατότητα παρακολούθησης της υβριδικής λειτουργίας και της τεχνολογίας SPCCI (θα αναφερθούμε σύντομα σε αυτήν). Ο έλεγχός της γίνεται μέσω πιεζοπεριστροφικού διακόπτη, γεγονός που απαιτεί μερικές ώρες εξοικείωσης και θα δυσκολέψει σε κάποιες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα την αναγραφή της τοποθεσίας στο σύστημα πλοήγησης. Ασφαλώς απαρατήρητος δεν περνά και ο κορυφαίος εξοπλισμός που περιλαμβάνει θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, Head-Up Display, ηχοσύστημα της BOSE και πολλά άλλα!

Σχετικά με τους χώρους, το Mazda CX-30 κινείται στα πλαίσια του ανταγωνισμού της C-SUV κατηγορίας. Η καμπίνα προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για μία τετραμελής οικογένεια, ενώ οι αρκετές θήκες μικροαντικειμένων εκτοξεύουν την πρακτικότητα. Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών, διαμορφώνεται στα 430 λτ. με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, ενώ στην έκδοση δοκιμής με το ηχοσύστημα της BOSE, η χωρητικότητα μειώνεται στα 422 λτ.. Ασφαλώς, με τις πλάτες σε οριζόντια θέση, ο διαθέσιμος όγκος εκτοξεύεται στα 1.406 και  1.398 λτ. αντίστοιχα.

Κινητήρας: Συνδυάζει “αρετές” βενζίνης και diesel
Όπως ήδη αναφέραμε, το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.998 κ.εκ. με εντυπωσιακά υψηλή σχέση συμπίεσης (15:1), το οποίο διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα 48V και την τεχνολογία SPCCI. Αυτό σημαίνει ότι ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο είναι σε θέση να “επιλέγει” ανάμεσα σε συμβατική ανάφλεξη με μπουζί (όπως συμβαίνει σε κάθε κινητήρα βενζίνης) ή ανάφλεξης λόγω συμπίεσης (όπως συμβαίνει σε diesel μοτέρ). Στη δεύτερη περίπτωση, το καύσιμο μείγμα είναι ιδιαίτερα φτωχό και επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική καύση. Κάπως έτσι, ο e-Skyactiv καταφέρνει να είναι οικονομικός, καταναλώνοντας κατά μέσο όρο 7,3 λτ./100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής (5,5 λτ./100 χλμ/ κατά NEDC), ενώ οι 186 ίπποι και τα 240 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις. Ενδεικτικά, η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,6 δλ. για το αμάξωμα των 1.466 κιλών (μαζί με τον οδηγό) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204 χλμ./ώρα (μέτρηση κατασκευαστή).

Στην πράξη: “Sportive” όταν το θελήσει το δεξί πόδι
Πίσω από το τιμόνι του Mazda CX-30, ο οδηγός θα βιώσει από την αρχή τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του μοντέλου. Η εργονομία είναι εξαιρετική, το ίδιο και η ορατότητα, ενώ η κορυφαία ηχομόνωση “φιλτράρει” αποτελεσματικά τους εξωτερικούς θορύβους. Κινητήρας και κιβώτιο συνδυάζονται αρμονικά, με τον πρώτο να την ευστροφία του καθώς αποδίδει δυνατά ακόμη και μετά τις 4.000 σ.α.λ. και το δεύτερο να αλλάζει ομαλά τις ταχύτητες. Στην περιοχή του επιλογέα βρίσκεται και ένας διακόπτης, μέσω του οποίου ενεργοποιείται το “Sport Mode”, το οποίο διατηρεί αισθητά υψηλότερα τις στροφές λειτουργίας. Ασφαλώς, δεν απουσιάζουν τα διακριτικά paddles για τις στιγμές που ο οδηγός θα θελήσει να πάρει την κατάσταση… στα χέρια του. Το τριάκτινο τιμόνι διακρίνεται για την εξαιρετική πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό, αν και ενδεχομένως να το βρείτε λίγο βαρύ σε αίσθηση συγκριτικά με άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα. Βαριά είναι και η αίσθηση του πεντάλ γκαζιού. Τέλος, η ανάρτηση είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε να αποσβένει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να εξαλείφει τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος όταν ο ρυθμός οδήγησης γίνεται ταχύτερος.

Στο ταμείο
Η τιμή του Mazda CX-30 στην έκδοση με τον κινητήρα Skyactiv-Χ ισχύος 186 ίππων ξεκινά από τα 28.159 ευρώ, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 33.003 ευρώ στην στάνταρ έκδοση GT PLUS.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε και το Official Traction Video, όπως αυτό προβλήθηκε στην τηλεόραση, με πρωταγωνιστή το Mazda CX-30.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.