Δοκιμή Mazda3 e-Skyactiv X M Hybrid 186 PS

Το Mazda3 προσφέρεται με τον 2λιτρο e-Skyactiv 186 ίππων που υπόσχεται ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση. Διαβάστε τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε στη δοκιμή...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Mazda3

Το Mazda3 κατάφερε και στην τέταρτη γενιά του να εδραιωθεί στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών και τώρα έφτασε η στιγμή της ανανέωσή του. Οι αλλαγές περιορίστηκαν κυρίως στον κινητήρα, η τεχνολογία του οποίου αποτελεί σήμα κατατεθέν του ιαπωνικού μοντέλου. Στο παρελθόν είχαμε ξανά βρεθεί πίσω από το τιμόνι του Mazda3 στην έκδοση των 180 ίππων και, πατώντας εδώ, μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή μας. Αυτή τη φορά, δοκιμάσαμε την ισχυρή έκδοση των 186 πλέον ίππων, η οποία στην προκειμένη περίπτωση συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Στον κινητήρα έγιναν κάποιες αλλαγές και η πιο εμφανής είναι η αλλαγή στο όνομα, όπου στο πίσω μέρος έχει προστεθεί ένα “e” δίπλα στο “Skyactiv”.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda2 SKYACTIV G90 Takumi M Hybrid (+Official Traction Video)

Κατά την ανανέωση του Mazda3 δεν δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο αισθητικό κομμάτι. Άλλωστε έχουν περάσει μόλις δύο χρόνια από το 2019, όπου και παρουσιάστηκε επίσημα η τέταρτη γενιά του Mazda3 κερδίζοντας το σχεδιαστικό βραβείο World Car Design of the Year για το 2020. Ασφαλώς, η εξωτερική εμφάνιση παραμένει πιστή στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo Design” και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει, με τις “αιχμηρές” γωνίες του αμαξώματος να εντυπωσιάζουν. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε LED φώτα, πίσω “πρωταγωνιστούν” τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η διπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι μαύρες γρίλιες της μάσκας σε συνδυασμό με τις μαύρες ζάντες αλουμινίου και τη διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος δημιουργούν ένα εντυπωσιακό και “άγριο” αποτέλεσμα. Όσον αφορά στις διαστάσεις, το ανανεωμένο Mazda3 έχει μήκος 4.460 χλστ. (από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας), ενώ το πλάτος αγγίζει τα 1.795 χλστ. και το ύψος τα 1.435 χλστ.

Ποιότητα που ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς
Μπορεί το Mazda3 να διαθέτει ενδιαφέρουσα σχεδίαση που το κάνει να μην περνά απαρατήρητο, αλλά ευχάριστη έκπληξη είναι και το εσωτερικό του, κυρίως λόγω της “μίνιμαλ” αισθητικής και της κορυφαίας ποιότητας. Τα υλικά που έχουν επιλεχθεί είναι ιδιαίτερα προσεγμένα, με το επάνω τμήμα του ταμπλό να φέρει δερμάτινη επένδυση. Το ίδιο ισχύει και για την κεντρική κονσόλα, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περιβάλλονται από μαλακές στην υφή επενδύσεις. Για την ενημέρωση και ψυχαγωγία, υπάρχει μία ψηφιακή οθόνη μεγέθους 8,8 ιντσών, η οποία παρέχει όλα τα απαραίτητα συστήματα, όπως για παράδειγμα πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, Apple CarPlay / Android Auto αλλά και τη δυνατότητα παρακολούθησης της υβριδικής λειτουργίας. Ο έλεγχός της γίνεται μέσω πιεζοπεριστροφικού διακόπτη, γεγονός που απαιτεί μερικές ώρες εξοικείωσης και θα δυσκολέψει σε κάποιες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα την αναγραφή της τοποθεσίας στο σύστημα πλοήγησης. Μία ψηφιακή οθόνη υπάρχει και πίσω από το τιμόνι (σε ρόλο πίνακα οργάνων), η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο οδηγό. Το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλιζόταν με το πακέτο GT Plus, το οποίο προσφέρει υπερπλήρη εξοπλισμό που περιλαμβάνει εκτός των άλλων θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, Head-Up Display και πολλά άλλα!

Οι μεγάλες διαστάσεις, μεταφράζονται σε διευρυμένους χώρους στην περίπτωση του Mazda3. Το μεταξόνιο των 2.725 χλστ. προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ με μικρές παραχωρήσεις θα βολευτεί και τρίτος ενήλικας επιβάτης. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι ιδιαίτερα πρακτικοί, ενώ ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές αγγίζει τα 351 λτ. Εννοείται, βέβαια, ότι με την ανακλινόμενη πίσω σειρά καθισμάτων ο όγκος εκτοξεύεται στα 1.026 λτ.

Επιδόσεις βενζίνης, κατανάλωση diesel…
Κάτω από το καπό της ισχυρότερης έκδοσης του Mazda3 βρίσκεται ένας από τους πιο ενδιαφέροντες κινητήρες, λόγω της λειτουργίας του. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης με χωρητικότητα που αγγίζει τα 1.998 κ.εκ. και φέρει την εντυπωσιακή (για κινητήρα βενζίνης) σχέση συμπίεσης που φτάνει στο 15,3:1. Πέρα από το γεγονός ότι εξοπλίζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V, διαθέτει την τεχνολογία SPCCI, η οποία συνδυάζει την αποδοτικότητα καυσίμου ενός κινητήρα πετρελαίου με την ισχύ και την ομαλότητα της βενζίνης. Ο κινητήρας ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο είναι σε θέση να “επιλέγει” ανάμεσα σε συμβατική ανάφλεξη με μπουζί (όπως συμβαίνει σε κάθε κινητήρα βενζίνης) ή ανάφλεξης λόγω συμπίεσης (όπως συμβαίνει σε diesel μοτέρ). Στη δεύτερη περίπτωση, το καύσιμο μείγμα είναι ιδιαίτερα φτωχό και επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική καύση. Περισσότερες πληροφορίες για τον αναβαθμισμένο e-Skyactiv μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα (το Mazda3 διατίθεται και ως τετρακίνητο) μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων (υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου).

Κάπως έτσι, οι επιδόσεις που επιτυγχάνονται είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα για το αμάξωμα των 1.395 κιλών να έρχονται σε 8,0 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 216 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία φτάνει στα 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή που είδαμε ήταν τα 6,5 λτ./100 χλμ. Βέβαια, η εντυπωσιακή τιμή ήρθε όταν αποφασίσαμε να κινηθούμε με στόχο την απόλυτη οικονομία, όπου σε μία μικρή απόδραση στο παραθαλάσσιο τμήμα της Αττικής διαπιστώσαμε ότι με ταχύτητες της τάξης των 60-90 χλμ./ώρα η μέση κατανάλωση μειώθηκε εύκολα στα 5,5 λτ./100 χλμ.

“Sportive” όταν το θελήσει ο οδηγός
Μπορεί να είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό που δίνει έμφαση στην οικονομία, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 186 ίππους και φέρει ένα ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο. Από την πρώτη στιγμή η θέση οδήγησης με έκανε να γίνω “ένα με το αυτοκίνητο”, κατανοώντας απόλυτα το “Jinba Ittai” των Ιαπώνων (το αυτοκίνητο να μοιάζει προέκταση του σώματός). Το ρυθμιζόμενο τιμόνι προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση, ενώ ο επιλογές αφήνει εκπληκτική αίσθηση με την “κοντή” διαδρομή και το θετικό του κούμπωμα. Ο κινητήρας “ξεδιπλώνει” ήπια και γραμμικά τη δύναμη του, με αποτέλεσμα μερικές φορές οι 186 ίπποι να μην είναι άμεσα αντιληπτοί, ωστόσο η απόκριση του γκαζιού και ασφαλώς η οικονομία δίνουν ένα ακόμα θετικό πρόσημο. Μοναδικό μειονέκτημα είναι η ορατότητα προς τα πίσω, αλλά η κάμερα οπισθοπορείας ήρθε να μετριάσει την κατάσταση, τουλάχιστον στη διαδικασία της στάθμευσης. Τέλος, η ανάρτηση είναι όσο “σφικτή” πρέπει και μόνο σε εξαιρετικά κακοτράχαλους δρόμους θα προβληματίσει ο συνδυασμός της με ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών.

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου Mazda3 στη hatchback έκδοση αμαξώματος με τον e-Skyactiv των 186 ίππων και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινά από τα 27.677 ευρώ. Τη δεδομένη χρονική στιγμή, όμως, προσφέρεται με όφελος 1.000 ευρώ, με αποτέλεσμα η τελική τιμή να διαμορφώνεται στα 26.677 ευρώ. Όσο για τους ρύπους, ο e-Skyactiv εκπέμπει 120-121 γρ./χλμ. CO2 με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από την επιβάρυνση των τελών κυκλοφορίας στη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.