Mazda: Αναβάθμιση για τον πρωτοποριακό κινητήρα e-Skyactiv X

Την αναβάθμιση του δίλιτρου μοτέρ e-Skyactiv X με το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρία. Πλέον υψηλότερη απόδοση και χαμηλότεροι ρύποι.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Mazda CX-30 180 PS traction.gr

Οι Ιάπωνες προχωρούν στο πρώτο “φρεσκάρισμα” του βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) με το ισχυρότερο και πιο “καθαρό” μοτέρ της Mazda να είναι πλέον διαθέσιμο για τα Mazda3 και CX-30 2021.

Ειδικότερα η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X ανεβαίνει τώρα κατά 6 επιπλέον ίππους, ενώ αυξημένη κατά 16 Nm παρουσιάζεται και η ροπή. Η ισχύς του φτάνει πλέον στους 186 ίππους στις 6.000σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Οι Ιάπωνες ανακοινώνουν και βελτίωση της κατανάλωσης, η οποία, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP παρουσιάζεται μειωμένη κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ. με μείωση και στις εκπομπές CO2 κατά 8 γρ/χλμ.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή ηλεκτρικό Mazda MX-30 145 PS (35,5 kWh)


Για να φτάσει στα παραπάνω νούμερα η Mazda βελτιστοποίησε την καύση, μείωσε τη συμπίεση από το 16,3:1 στο 15:1 που παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα, άλλαξε τα πιστόνια με άλλα νέας σχεδίασης, ενώ αναβάθμισε και το λογισμικό διαχείρισης του ήπια υβριδικού συστήματος.

Οι εκδόσεις με τον κινητήρα e-Skyactiv X αποτελούν σήμερα το 40% των μοντέλων Mazda3 (hatchback και sedan) και CX-30 που πουλήθηκαν πανευρωπαϊκά το 2020. Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X διατίθεται με επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων Skyactiv-MT ή 6τάχυτου αυτόματου Skyactiv-Drive. Το Mazda3 Hatchback και το CX-30 e-Skyactiv X διατίθενται και με το προαιρετικό σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel drive (AWD).

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda CX-30 Skyactiv-X 2.0 GT Plus 180 PS

Να σημειωθεί ότι το Mazda3 με τον αναβαθμισμένο κινητήρα e-Skyactiv X των 186 ίππων, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και σύμφωνα με το ισχύον φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού εκπέμπει CO2 λιγότερα από 122 γρ./χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]