Δοκιμή Mercedes GLB 200

Δοκιμάζουμε την Mercedes GLB 200 και ανακαλύπτουμε το πολύπλευρο ταλέντο της οδηγικά αλλά και εσωτερικά. Πάμε να την δούμε αναλυτικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο πλουραλισμός είναι η λέξη που χαρακτηρίζει την γκάμα της Mercedes, κάτι που ισχύει φυσικά και για τα SUV της. Και αυτό γιατί έχουμε επιλογές σε διάφορα μεγέθη αλλά και με διάφορα μοτέρ, από βενζίνη μέχρι υβριδικά diesel και από diesel μέχρι ηλεκτρικά. Αυτή την φορά όμως θα μας απασχολήσει η GLB 200, το πρώτο μικρομεσαίο SUV της γερμανικής, το οποίο προσφέρει την δυνατότητα τρίτης σειράς καθισμάτων. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το γερμανικό SUV και να το δούμε μέσα από δεκάδες εικόνες.

Στιβαρή εμφάνιση που παραπέμπει σε off road όχημα
Η νέα Mercedes GLB θα μπορούσαμε να πούμε με λίγα λόγια πως είναι ένα πολυχρηστικό SUV. Ένα μοντέλο που πήρε τα καλύτερα στοιχεία από την κατηγορία των MPV και των SUV και τα παντρεύει αρμονικά, δημιουργώντας έτσι ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου. Σχεδιαστικά, έχουν τονιστεί οι επιφάνειες, ενώ καμπύλες κυριαρχούν. Το κάθετο μπροστινό τμήμα με τους εντυπωσιακούς προβολείς εκφράζει με σαφήνεια τα offroad γονίδια, όπως άλλωστε και οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω. Οι μυώδεις ώμοι με τα έντονα καμπύλα περιγράμματα κυριαρχούν στο προφίλ του αυτοκινήτου στο ύψος της πίσω κολώνας και ενισχύονται από την γραμμή οροφής. Οι πόρτες εκτείνονται μέχρι την πλευρική μπάρα, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την είσοδο και έξοδο των επιβατών με το μεγάλο τους άνοιγμα. Οι εξωτερικές προστατευτικές επενδύσεις κατανέμουν ομοιόμορφα τις συνολικές αναλογίες και υπογραμμίζουν τον off road χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στις διαστάσεις του εντυπωσιακού αμαξώματος της GLB μήκος, πλάτος και ύψος είναι στα 4.634 χλστ. 1.834 χλστ. και 1.658 χλστ. αντίστοιχα (το μήκος της φλερτάρει με αυτό της GLC).

Όλα για όλους
Αν η λέξη “πλουραλισμός” χαρακτηρίζει την γκάμα της Mercedes, τότε η λέξη “πληθωρικό” είναι αυτή που ταιριάζει στην περίπτωση της καμπίνας της GLB. Και αυτό γιατί τα έχει όλα και είναι για όλους. Με 2.829 χλστ. το μεταξόνιο της GLB είναι το μακρύτερο της τρέχουσας γενιάς οχημάτων στην compact κατηγορία της Mercedes-Benz. Ο σχεδιασμός τόσο της καμπίνας όσο και των παραθύρων της συμβάλλουν σημαντικά στην αίσθηση της ευρυχωρίας που προσφέρει. Ο χώρος για το κεφάλι στην πρώτη σειρά καθισμάτων είναι 1.069 χιλιοστά – ιδανικό ύψος για αυτήν την κατηγορία. Με 967 χιλιοστά, υπάρχει άπλετος χώρος για τα πόδια στα πίσω καθίσματα της πενταθέσιας έκδοσης. Το ταμπλό οργάνων είναι ενιαίο, με οπτικές εσοχές στον χώρο του οδηγού και του συνοδηγού. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα κόκπιτ με ευρεία οθόνη και σύστημα χειρισμού και ενδείξεων μέσω MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν δύο οθόνες 7 ιντσών για το ταμπλώ οργάνων και το σύστημα χειρισμού και πολυμέσων (προαιρετικά, δύο οθόνες 10,25 ιντσών) και σπορ τιμόνι με πλήκτρα αφής «Touch Control» αριστερά και δεξιά. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαίας ποιότητας και η συναρμογή αψεγάδιαστη. Όσον αφορά τις 7θέσιες εκδόσεις, στα χαρακτηριστικά άνεσης της τρίτης σειράς καθισμάτων περιλαμβάνονται δύο ποτηροθήκες ανάμεσα στα καθίσματα, καθώς και δύο αποθηκευτικές θήκες με αντιολισθητική επένδυση αριστερά και δεξιά στην επένδυση του χώρου φόρτωσης, καθεμία με θύρα USB. Τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν και να έρθουν στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, ώστε να μεγαλώσει το πορτμπαγκάζ το οποίο κυμαίνεται από 570 έως και 1.805 λίτρα. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε πως τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι συρόμενα και έχουν ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης.


Αρχοντικό πάτημα εντός και εκτός δρόμου
Πίσω από την… εμφατική μάσκα της Mercedes GLB 200 κρύβεται ο βενζινοκινητήρας M 282 χωρητικότητας 1,33 λίτρων. Αυτός για την περίσταση αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 1.620 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η μέση κατανάλωσή του είναι στα 6,0-6,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι στα 137-142 γρ./χλμ. Εμείς στην πράξη είδαμε μέση κατανάλωση στα 7,5 λίτρα/100 χλμ. και σε αυτό βοηθά σίγουρα και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, που διαθέτει το μοτέρ αυτό. Η συνεργασία του με το κιβώτιο είναι αγαστή. Το 7G-DCT διπλού συμπλέκτη για το οποίο ο λόγος, είναι ένα εξαιρετικό κιβώτιο, το ο οποίο σε χαλαρό ρυθμό ικανοποιεί πλήρως με τις ομαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές του, ενώ σε πιο γρήγορο ρυθμό είναι πρόθυμο να ακολουθήσει. Όσον αφορά τα νούμερα των επιδόσεων, για το 0-100 χλμ./ώρα η Mercedes GLB 200 χρειάζεται 9,1 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι 207 χλμ./ώρα. Οδηγικά, η άνεση είναι το κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Η GLB διαθέτει μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson και πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, με τις ρυθμίσεις να έχουν γίνει με γνώμονα την βέλτιστη απόσβεση κραδασμών. Και πετυχαίνει τον στόχο της και με το παραπάνω. Κάτι που της το αναγνωρίζεις και το εκτιμάς, ειδικά όταν κινηθείς εκτός δρόμου. Στο πρόγραμμα Dynamic Select μπορείς να επιλέξεις από τα οδηγικά προφίλ Individual (το κάνεις εσύ όπως θες), Eco, Comfort και Sport. Όσον αφορά τις εκτός δρόμου ικανότητές της, προφάνως και η έλλειψη τετρακίνησης την περιορίζει. Αξίζει πάντος αναφοράς πως η τελευταίας γενιάς κάμερα και το ραντάρ που διαθέτει προσφέρουν ορατότητα μέχρι 500 μ. εμπρός. Έτσι δίνουν την δυνατότητα στην GLB 200 να κινηθεί, υπό συνθήκες, ημιαυτόνομα αξιοποιώντας το Active Distance Assist DISTRONIC, που παίρνει πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης.

Η Mercedes GLB 200 είναι ένα πολύπλευρο ταλέντο το οποίο όμως έχει να επιδείξει και ένα υπέροχο σύνολο. Η τιμή της είναι στα 41.430 ευρώ ενώ ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε άνεση, ασφάλεια και οδηγικά βοηθήματα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]