Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 140 PS

Το Nissan Qashqai δέχθηκε ευρεία ανανέωση, που στη βενζινοκίνητη έκδοση μεταφράζεται σε τούρμπο κινητήρα 1.3 λίτρων και νέο σύστημα συνδεσιμότητας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Nissan διαθέτει σημαντικό μερίδιο στα SUV -κατηγορία που έχει αναδειχθεί σε κορυφαία της Ευρωπαϊκής αγοράς,- ωστόσο περιθώριο εφησυχασμού δεν υπάρχει. Ο μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών, αλλά και οι νέοι κανόνες εκπομπής ρύπων μέσω του πρωτοκόλλου WLTP, ορίζουν εν πολλοίς τις κινήσεις κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας. Στο πλαίσιο αυτής της ανανέωσης, το Nissan Qashqai εφοδιάζεται με νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην παρούσα δοκιμή θα αναφερθούμε στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 140 ίππων, ενώ προσφέρεται και σε “μεγαλύτερη έκδοση” με 160 ίππους. Στην έκδοση που γνωρίσαμε, το Qashqai διέθετε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ για εκείνη των 160 ίππων προβλέπεται και αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Με νέο σύστημα συνδεσιμότητας
Οι σημαντικές ανανεώσεις για το Nissan Qashqai, δεν περιορίζονται στον κινητήρα. Με τη συνδεσιμότητα να έχει αποκτήσει πρωτεύοντα ρόλο στις επιλογές των αγοραστών, οι εταιρείες δίνουν και εκεί τον καλύτερό τους εαυτό. Το ιαπωνικό crossover εφοδιάζεται με μια εξελιγμένη εκδοχή του συστήματος πληροφοριών και ψυχαγωγίας NissanConnect. Ο χειρισμός του γίνεται μέσω μιας οθόνης αφής 7 ιντσών, ενώ είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, η ενσωμάτωση του smartphone οδηγού και επιβατών γίνεται ακόμη πιο εύκολα, ενώ προσφέρονται και πολλές δυνατότητες. Τέτοιες είναι οι ανανεώσεις για χάρτες και λογισμικό μεθόδου Over The Air (OTA), ή η χρήση TomTom Premium Traffic, που προσφέρει δεδομένα κίνησης σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον δυνατότητες που προσφέρει το NissanConnect είναι βελτιωμένη αναζήτηση, διαμόρφωση της οθόνης αφής με “drag and drop”, αναγνώριση φωνής και χάρτες 3D. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εφαρμογές “Πλοήγηση από Πόρτα σε Πόρτα (Door to Door Navigation)” και “Find Μy Car”. Στην πρώτη περίπτωση, οι επιβάτες μπορούν να προγραμματίσουν εκ των προτέρων μέσω smartphone, τη διαδρομή που θέλουν να ακολουθήσουν και να τη στείλουν στο σύστημα. Μόλις βάλουν μπροστά τον κινητήρα, θα ξεκινήσει και η πλοήγηση προς τον προορισμό. Στη δεύτερη περίπτωση, το σύστημα καταγράφει το σημείο στάθμευσης και βοηθά τους χρήστες να το βρουν, καθοδηγώντας τους κατά την επιστροφή.

Αντικαθιστώντας δύο κινητήρες βενζίνης, με έναν
Οι νέες, πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων του WLTP, επέφεραν σημαντικές αλλαγές και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Nissan δεν έμεινε ανεπηρέαστη, όμως προσαρμόστηκε άμεσα στις νέες επιταγές. Έτσι, εφοδίασε το Qashqai με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi με την Daimler. Αυτή η κίνηση έχει μεγάλη σημασία για την ιαπωνική μάρκα, η οποία αντικατέστησε όχι έναν, αλλά δύο προγενέστερους κινητήρες από τη γκάμα του Qashqai. Ο λόγος για τους κινητήρες 1.2 και 1.6, που απέδιδαν ισχύ 115 και 163 ίππων αντίστοιχα. Με τον νέο κινητήρα 1.3, οι άνθρωποι της Nissan αναζήτησαν την ισορροπία, υιοθετώντας δύο εκδόσεις ισχύος (140 και 160 ίππους), γεγονός που έχει πολλαπλά οφέλη. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, η συμπαγής μορφή του νέου κινητήρα προσφέρει περισσότερο χώρο κάτω από το καπό, καθώς και μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος. Επιπλέον, χρησιμοποιείται νέα κυλινδροκεφαλή τριγωνικού σχήματος, ενώ τα μπεκ ψεκασμού είναι τοποθετημένα στο κέντρο, για επίτευξη καλύτερης καύσης. Ακόμη, στη λειτουργία του κινητήρα έχουν χρησιμοποιηθεί εξελιγμένες μέθοδοι που βοήθησαν στη μείωση του βάρους και κατά συνέπεια, στη βελτίωση των επιδόσεων πάσης φύσεως. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τη Nissan, τα χιτώνια των κυλίνδρων επιστρώθηκαν με plasma, επιλογή που οδήγησε σε μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων κατά 1%.

Στο δρόμο
Ποια είναι όμως η επίδραση του νέου κινητήρα, στη συμπεριφορά του Nissan Qashqai; Η ροπή των 240 Nm -που εμφανίζεται μόλις από τις 1600 στροφές,- βοηθά ώστε η ισχύς των 140 ίππων να είναι φανερή σε μεγάλο εύρος στροφών. Αυτό κάνει την οδήγηση σαφώς πιο άνετη, γεγονός που συνεισφέρει και στη μείωση της κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων. Αν σκεφτούμε πως η έκδοση των 140 ίππων που οδηγήσαμε, ουσιαστικά αντικατέστησε εκείνη με κινητήρα 1,2 λίτρων και ισχύ 115 ίππων, τότε το πρόσημο είναι σαφώς θετικό. Με μια μικρή αύξηση στον κυβισμό, οι μηχανικοί της Nissan πέτυχαν αύξηση ισχύος κατά 25 ίππους και ροπής κατά 50 Nm. Επιπλέον, η τροφοδοσία των μπεκ ψεκασμού του κινητήρα γίνεται μέσω συστήματος common-rail σε υψηλή πίεση 250 bar, που έχει αυξηθεί σε σύγκριση με τα 200 bar της έκδοσης 1,2 λίτρων. Το Nissan Qashqai 1.3 που γνωρίσαμε ήταν, όπως όλες οι εκδόσεις με αυτόν τον κινητήρα, δικίνητο. Η κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ήταν αρκετά πυκνή, ώστε να “ανακουφίζει” τον κινητήρα, η απόδοση του οποίου δεν υστερεί σε κανένα σημείο. Παρά τον μεγάλο του όγκο ως SUV, το Qashqai είναι σβέλτο, καθώς επιταχύνει από 0 σε 100 σε 10,5” και έχει τελική ταχύτητα 193 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις της Nissan, η κατανάλωση του Qashqai 1.3 140 ps κυμαίνεται μεταξύ 5,3 και 5,7 λίτρων/100 χλμ., ενώ η εκπομπή ρύπων βρίσκεται ανάμεσα σε 121 και 130 γραμμάρια CO2/χλμ., ανάλογα με τις διαστάσεις των τροχών που θα επιλέξει ο αγοραστής.

Συνολικά, η συνύπαρξή μας με το Nissan Qashqai 1.3 των 140 ίππων υπήρξε ιδιαίτερα ευχάριστη. Η οδική συμπεριφορά είναι υψηλού επιπέδου, ενώ οι χώροι στο εσωτερικό είναι αρκετοί. Χαρακτηριστικά, η χωρητικότητα αποσκευών είναι 430 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα μπορεί να φτάσει στα 1598 λίτρα.

Η τιμή του Nissan Qashqai 1.3, ξεκινά από 20.490 ευρώ και διαφοροποιείται, ανάλογα με την επιμέρους έκδοση και εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr