Δοκιμή Skoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 95 PS

Η Skoda υπενθυμίζει και υπογραμμίζει την αγωνιστική εμπλοκή της με την έκδοση Monte Carlo της Fabia.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πέρασε μία τετραετία από όταν η Skoda μας σύστησε τη νέα, τρίτη γενιά της Fabia και όπως είναι λογικό ένα φρεσκάρισμα ήταν αναγκαίο προκειμένου το μοντέλο της να συνεχίσει να στέκεται επάξια στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Μία κατηγορία όπου δραστηριοποιούνται παραδοσιακές δυνάμεις όπως τα VW Polo, Ford Fiesta, Toyota Yaris, Opel Corsa κλπ. Μία τέτοια παραδοσιακή δύναμη όμως τείνει να γίνει και η Skoda Fabia, αφού έχει πλέον μία 20ετία στις… ρόδες της και πάνω από 4.000.000 πωλήσεις. Νούμερα που αν μη τι άλλο την καθιστούν υπολογίσιμη δύναμη. Πόσο μάλλον σε αυτή την αναβαθμισμένη εκδοχή της, που διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν σύγχρονη τεχνολογικά και φρέσκια εμφανισιακά, ενώ έχει δεχθεί και το απαραίτητο update σε θέματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Εμείς γνωρίσαμε την ανανεωμένη Skoda Fabia μέσω της σπορ έκδοσής της Monte Carlo, που για πρώτη φορά εμπλουτίζει την γκάμα της και στην συγκεκριμένη περίπτωση εφοδιάζεται με μοτέρ 1.0 TSI 95 ίππων.

Έχει και η Τσεχία Monte Carlo…

Προφανώς και δεν αναφερόμαστε στο διάσημο τουριστικό θέρετρο του Μονακό, αλλά στην έκδοση της Skoda Monte Carlo η οποία πλέον κοσμεί και την γκάμα της Fabia. Γιατί όμως η τσέχικη μάρκα επέλεξε αυτή την ονομασία για τη σπορ έκδοση του μοντέλου της; Μα για να τιμήσει τα 100 χρόνια ζωής του ομώνυμου ράλι, θυμίζοντας συνειρμικά πως η Skoda έχει μακροχρόνια εμπλοκή στους αγώνες ράλι. Θέλοντας λοιπόν η Skoda να… υπογραμμίσει την δυναμική εικόνα και τα αγωνιστικά γονίδια στο DNA της, χάρισε στη Fabia Monte Carlo λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα. Αυτές συναντώνται στο πλαίσιο της μάσκας εμπρός, στο σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα και στα μαρσπιέ, στην αεροτομή οροφής και στον αεροδυναμικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα. Μαύρα είναι επίσης τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών και η οροφή, ενώ υπάρχουν και ειδικά σήματα στη βάση των μεσαίων κολόνων. Όσον αφορά στις γενικότερες αλλαγές που συναντώνται και στις υπόλοιπες εκδόσεις της ανανεωμένης Skoda Fabia, αυτές είναι τα ανασχεδιασμένα φώτα με στοιχεία LED εμπρός και πίσω και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, ενώ η Skoda τονίζει πως πλέον παρέχει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης στους αγοραστές του αυτοκινήτου, με την έκδοση Monte Carlo να έχει και το αποκλειστικό χρώμα Steel Grey. Προαιρετικά διαθέτει και πανοραμική, γυάλινη οροφή, όπως αυτή του αυτοκινήτου της δοκιμής μας.


Κοινή λογική…

Για ακόμη μία φορά η Skoda επιλέγει να δώσει προτεραιότητα στην λογική παρά στο συναίσθημα στο εσωτερικό της ανανεωμένης Fabia. Ακόμη και αν έχουμε να κάνουμε με την έκδοση Monte Carlo τα χαρακτηριστικά είναι κοινά λίγο πολύ με αυτά των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου. Η ευρυχωρία, η πρακτικότητα και η εργονομία έχουν τον πρώτο λόγο. Η ανανέωση έχει φέρει φυσικά κάποιες αλλαγές στην εμφάνιση οι οποίες εντοπίζονται στον πίνακα οργάνων που έχει πλέον πιο ευανάγνωστα κυκλικά όργανα, ενώ μικροαλλαγές υπάρχουν στο ταμπλό και στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Το τελευταίο είναι ανανεωμένο και η Skoda το ονομάζει Swing. Είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto διαθέτει τεχνολογία MirrorLink και SmartGate και η έγχρωμη οθόνη αφής του είναι 6,5 ιντσών. Η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι ελαφρώς βελτιωμένη σε σχέση με την προ ανανέωσης έκδοση, ενώ ειδικά για την έκδοση Monte Carlo υπάρχει διακοσμητικό τύπου ανθρακονημάτων εμπρός στο ταμπλό, τα καθίσματα έχουν εντονότερη πλευρική στήριξη και δερμάτινη επένδυση και το δερμάτινο τιμόνι έχει επίπεδο κάτω μέρος και κόκκινες ραφές. Οι τελευταίες μάλιστα συναντώνται στο υποβραχιώνιο των πάνελ θυρών και στον επιλογέα ταχυτήτων. Οι χώροι θα καλύψουν άνετα τις ανάγκες τεσσάρων επιβατών (θα χωρέσει και τρίτος στο πίσω κάθισμα με κάποιες παραχωρήσεις), ενώ θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν σε καίριες θέσεις, τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι στα 330 λίτρα και με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.150 λίτρα.

Δυναμική αλλά και ρεαλιστική

Κοιτώντας τον τιμοκατάλογο της ανανεωμένης Skoda Fabia βλέπουμε πως το αυτοκίνητο διατίθεται αποκλειστικά με μοτέρ βενζίνης 999 κ.εκ. σε εκδόσεις με 75, 95 και 110 ίππους. Η πρώτη και η πιο αδύναμη είναι ατμοσφαιρική (MPI) και οι άλλες δύο είναι τούρμπο (TSI). Και οι δύο εκδόσεις TSI συνοδεύονται από φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ η ισχυρότερη μπορεί να συνεργαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι πως η έννοια «σπορ» αρχίζει και τελειώνει στην ανάρτηση της Fabia Monte Carlo. Αυτή είναι ελαφρώς πιο σφικτά ρυθμισμένη, προκειμένου να αναδείξει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του πλαισίου. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να παρουσιάζει μειωμένες κλίσεις σε πιεσμένες καμπές και σε απότομες αλλαγές πορείας και ταχύτητας, χωρίς να… αδιαφορεί όμως για την άνεση. Και αυτό γιατί καταφέρνει να φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από την άλλη, σε καθημερινούς ρυθμούς αποδεικνύεται ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με καλή περιμετρική ορατότητα. Στον αυτοκινητόδρομο είναι στιβαρό και αρκούντως ήσυχο σε… νόμιμες ταχύτητες. Εκεί όμως προδίδεσαι από την έλλειψη έκτης σχέσης στο κιβώτιο (προνόμιο μόνο της έκδοσης με τους 110 ίππους).

Το γνώριμο μοτέρ 1.0 TSI των 95 ίππων από τις 5.000 έως και τις 5.500 σ.α.λ. και των 160 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 3.500 σ.α.λ. διακρίνεται για την προθυμία να επιταχύνει ακόμη και όταν ο ρυθμός περιστροφής του είναι χαμηλός, αλλά και για την ποιοτική λειτουργία του. Για το 0-100 χλμ./ώρα η Skoda Fabia Monte Carlo των 95 ίππων χρειάζεται 10,8 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 184 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωσή της, η Skoda ανακοινώνει μέση τιμή στα 4,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ εμείς στην πράξη είδαμε 6,2 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων από την άλλη είναι στα 103 γρ./χλμ. όπερ σημαίνει τέλη κυκλοφορίας στα 101 ευρώ.

Η Skoda Fabia Monte Carlo κοστίζει 14.880 ευρώ στην έκδοση με τους 95 ίππους, ενώ η πιο ισχυρή των 110 ίππων θα σας κοστίσει 15.980 ευρώ και με το αυτόματο κιβώτιο DSG 1.000 ευρώ επιπλέον. Αν πάλι επιθυμείτε κάποια από τις πιο οικονομικές εκδόσεις, τότε να ξέρετε πως η ανανεωμένη Fabia ξεκινά από τα 10.980 ευρώ με το 75άρι μοτέρ, στην έκδοση Active και από τα 12.980 ευρώ με το 95άρι μοτέρ της δοκιμής μας στην έκδοση Ambition.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]