Δοκιμή Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG7 4×4

Με χαοτικούς χώρους και "αρχοντική" κύλιση. Δοκιμάζουμε το Skoda Kodiaq με diesel κινητήρα, τετρακίνηση και αυτόματο σασμάν. Δείτε τις εντυπώσεις μας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Skoda Kodiaq

Πώς φαντάζεστε το ιδανικό SUV για ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις μίας οικογένειας; Στα δικά μου μάτια είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικό παρουσιαστικό, χαμηλή κατανάλωση χωρίς να στερείται ροπής (ναι, “κλείνω” το μάτι στους diesel κινητήρες) και αυτόματο κιβώτιο για ευκολία οδήγησης και γρήγορες αλλαγές. Ε, λοιπόν το Skoda Kodiaq που βρέθηκε στα χέρια μου είχε όλα αυτά τα στοιχεία και μου απέδειξε στην πράξη ότι μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό όχημα για ένα οικογενειάρχη. Κερασάκι στην τούρτα, βέβαια, ήταν και το σύστημα τετρακίνησης, χρήσιμο για τους πιο “εκδρομικούς” τύπους.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Skoda Octavia iV Grand Coupe 204 PS

Από την πρώτη κιόλας ματιά, το Skoda Kodiaq, η “ναυαρχίδα” της γκάμας των SUV της τσεχικής εταιρείας, δείχνει επιβλητικό. Το μήκος του αγγίζει τα 4.697 χλστ., το πλάτος τα 1.882 χλστ. και το ύψος τα 1.661 χλστ. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε την μεγάλη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, νίκελ πλαίσιο, αλλά και έντονα “νεύρα” που δίνουν μία επιθετική αύρα. Στο πλαϊνό τμήμα ξεχωρίζει το νίκελ πλαίσιο γύρω από τα παράθυρα και οι καλαίσθητες ζάντες 18 ιντσών, ενώ γίνεται αισθητή και η SUV φιλοσοφία με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (190 χλστ.) και ράγες στην οροφή. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει με μεγάλα γράμματα το όνομα “KODIAQ”, ενώ στο επάνω μέρος, μία διακριτική αεροτομή οροφής βρίσκεται ενσωματωμένη στο αμάξωμα. Στην έκδοση της δοκιμής, δεν απουσιάζει και το σχετικό σηματάκι “4×4”, το οποίο υπενθυμίζει ότι η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς (η τετρακίνητη έκδοση είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση diesel).


Εσωτερικό: Χαοτικοί χώροι, διαθέσιμο και ως 7θέσιο
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου ανοίγοντας την πόρτα το Skoda Kodiaq υποδέχεται τους επιβάτες με μία φωτεινή ένδειξη στο έδαφος. Η πρόσβαση είναι πολύ εύκολή λόγω της μεγάλης (και βαριάς) πόρτας. Κάπου εκεί εμφανίζεται η καλοφτιαγμένη καμπίνα, με τα μαλακά και αφρώδη πλαστικά της. Κάθε επιφάνεια δείχνει ποιοτική και μόνο στα κατώτερα μέρη θα συναντήσετε σκληρά στην υφή πλαστικά. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η σχεδίαση μόνο μονότονη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού υπάρχουν αρκετές “piano black” επιφάνειες και αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία. Πίσω από το γνώριμο τιμόνι που είδαμε και στην δοκιμή της Skoda Octavia, βρίσκεται η ψηφιακή οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων. Το μέγεθός της φτάνει 10,25 ίντσες και παρέχει κάθε πληροφορία στον οδηγό. Λίγο πιο πέρα, στο κέντρο, βρίσκεται η οθόνη αφής για τον έλεγχο του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αυτή έχει μέγεθος 9,2 ιντσών, προσφέρει πληθώρα συστημάτων και ασφαλώς δεν απουσιάζουν τα Android Auto και Apple CarPlay.

Όσο για τους χώρους, αυτό είναι το δυνατό στοιχείο του Skoda Kodiaq! Στην πενταθέσια έκδοση της δοκιμής (υπάρχει και 7θέσια), η καμπίνα προσφέρει άπλετους χώρους για τους επιβάτες. Ακόμα και τρεις ενήλικες θα βολευτούν στα πίσω καθίσματα και οι χώροι για πόδια και κεφάλι είναι κυριολεκτικά αχανείς. Άκρως ικανοποιητικές είναι και οι θήκες για τα μικροαντικείμενα, αφού ενδεικτικά στις “τσέπες” των εμπρός θυρών μπορούν να χωρέσουν περισσότερα από ένα μπουκαλάκια νερού 500 ml. Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στον χώρο αποσκευών, αφού μόλις ανοίξει ηλεκτρικά το πορτμπαγκάζ εμφανίζεται ένας καλοσχηματισμένος χώρος 835 λτ., ο οποίος εκτοξεύεται στα 2.065 λτ. χωρίς τον εφεδρικό τροχό και με διπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων.

Κινητήρας: Του ταιριάζει το ροπάτο diesel μοτέρ 
Κάτω από το καπό του Skoda Kodiaq της δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας πετρελαίου του ομίλου, ο οποίος υπάρχει και σε άλλα μοντέλα της γκάμας, όπως η Octavia, και δεν φέρει ίχνος ηλεκτρικής υποβοήθησης. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ της οικογένειας TDI με χωρητικότητα 1.968 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 150 ίππους από τις 3.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 360 Nm έρχεται από τις μόλις 1.700 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DSG) και στην προκειμένη περίπτωση η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς. Κάπως έτσι, το ογκώδες αμάξωμα των 2.430 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Αναφορικά με την κατανάλωση, η Skoda ανακοινώνει μία μέση τιμή της τάξης των 5,7 λτ./100 χλμ., ενώ εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε 6,3 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης.

Στην πράξη: “Καταπίνει χιλιόμετρα ξεκούραστα”
Κακά τα ψέματα, οι “αρετές” του Skoda Kodiaq ξεδιπλώνονται στα μακρινά ταξίδια. Η προετοιμασία βρίσκει τον οδηγό να μην προβληματίζεται καθόλου για το πόσες αποσκευές θα πάρει η οικογένεια και πως θα χωρέσουν. Οι χώροι είναι πραγματικά αχανείς, η θέση οδήγησης “βασιλική” και οι επιβάτες θα απολαύσουν ένα άκρως άνετο και ξεκούραστο ταξίδι. Παρά το ογκώδες αμάξωμα, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απουσιάζουν εντελώς μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και οι τάσεις “πλεύσης” του αμαξώματος είναι μηδενικές. Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργούν αρμονικά, ενώ θα θέλαμε λίγο περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι. Τα φρένα λειτουργούν πολύ καλά, απέδειξαν ότι παραμένουν ισχυρά σε καταπονήσεις διαρκείας και “κρύβουν” περίτεχνα το βάρος του Kodiaq. Εννοείται ότι στο αστικό περιβάλλον, οι μεγάλες διαστάσεις απαιτούν μία εξοικείωση, άλλωστε δεν θα είναι λίγες οι φορές που θα χρειαστεί να μπει όπισθεν για να στρίψει το ογκώδες SUV σε κάποιο στενό. Ωστόσο, η κορυφαία περιμετρική ορατότητα βελτιώνει κάπως τα πράγματα. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στις εκτός δρόμου δυνατότητες, με την ύπαρξη της τετρακίνησης και της αξιοσέβαστης απόστασης από το έδαφος να επιτρέπουν μικρές “off-road” εξορμήσεις. Προφανώς και εδώ τα ελαστικά θα παίξουν σημαντικό ρόλο, στις εκτός δρόμου μετακινήσεις σας και σε ολισθηρά τερέν, οπότε επιλέξτε τα σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Στο ταμείο
Η τιμή του Skoda Kodiaq ξεκινά στην Ελλάδα από τα 30.300 ευρώ στην βασική έκδοση βενζίνης. Η έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων κοστίζει 35.300 ευρώ, ενώ όσοι θέλουν να επιλέξουν και το σύστημα τετρακίνησης (όπως αυτό της δοκιμής), το κόστος αυξάνεται στα 40.200 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.