7+1 συμβουλές για ασφαλείς εαρινές αποδράσεις

Η άνοιξη μπήκε για τα καλά, και με αφορμή την «απόδραση» λόγω των ημερών του Πάσχα χρειάζεται να φρεσκάρουμε τη μνήμη μας με «πρέπει» για να επιστρέψουμε στο σπίτι μας ασφαλείς.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Συχνά αναζητούμε προσχήματα για αποδράσεις και το ελληνικό εορτολόγιο σπάνια μας απογοητεύει!… Μαζί με τον ερχομό της άνοιξης ανοίγει και η διάθεσή μας, τα «βαριά» ρούχα δίνουν τη θέση τους σε «ελαφρύτερα», τόσο μάλιστα που συναγωνίζονται τη διάθεσή μας… Αν και όλη η εαρινή περίοδος ενδείκνυται για μικρότερες ή μεγαλύτερες εκδρομές, μπροστά μας έχουμε ένα μεγαλοπρεπές έθιμο, σημείο αναφοράς της άνοιξης: το Πάσχα!

Είναι η γιορτή που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο καλούμαστε να συμμετάσχουμε στο ρητό «Χριστούγεννα στην πόλη και Πάσχα στο χωριό»! Και για να πάμε στο χωριό, χρειάζεται κυρίως αυτοκίνητο και όπου αυτοκίνητο χρειάζεται προσοχή και σχόλη! Ωραίο το Πάσχα, λοιπόν! Έθιμα, παρέες, ξεκούραση, φαγητό, κρασοκατανύξεις… Όμως, επειδή όλα τα ωραία περνάνε – σχετικά – γρήγορα, κάπου εκεί αρχίζει να βαραίνει τη σκέψη μας το ταξίδι της επιστροφής. Το οποίο μπορεί να το κάνουμε «εύπεπτο», αρκεί να κινηθούμε με τον ίδιο ρυθμό που διασκεδάζουμε υπεύθυνα: αργά και με σύνεση! Ρίξτε μία προσεκτική ματιά και αποστηθίστε μικρές πρακτικές συμβουλές, είτε πάτε είτε γυρίζετε από το χωριό ή όποιον προορισμό εν πάση περιπτώσει έχετε επιλέξει να περάσετε τις άγιες ημέρες…

Ο παράγοντας οδηγός
Επιβάλλεται να είμαστε προνοητικοί, συγκεντρωμένοι και να αναμένουμε το αναπάντεχο στον δρόμο, προκειμένου να το αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Ακινητοποιημένα οχήματα μετά από στροφές, αγροτικά μέσα που κινούνται υπερβολικά σιγά και μας προκαλούν εκνευρισμό, συχνά όμως και ζώα που μπορεί να κινούνται στον δρόμο και να βρεθούν ξαφνικά μπροστά μας, είναι συνθήκες που εύκολα μπορούμε να συναντήσουμε όλοι μπροστά μας. Με συχνή δε την ολισθηρότητα του δρόμου λόγω βροχής ή χιονόπτωσης, πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό και συγκεντρωμένη προσοχή στον δρόμο για να τις αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Ηρεμία λοιπόν μέσα στο αυτοκίνητο, αποφυγή εκνευρισμού, μουσική σε κανονικά επίπεδα ακοής και αποφυγή επιθετικής οδήγησης, προϊόν εκνευρισμού ή αλαζονείας…


Όσον αφορά την οδήγηση κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες (δυνατή βροχή, χιόνι, πάγος), οι κινήσεις μας πρέπει να είναι απολύτως ελεγχόμενες, απαλές και όχι απότομες, οι αποστάσεις ασφαλείας μεγαλύτερες και ο ρυθμός κίνησης εκείνος ώστε να μη διακινδυνεύουμε την ασφάλειά μας σε καμία περίπτωση.

Φροντίστε οπωσδήποτε

Πρώτα και κύρια το βασικότερο όλων: Να διαγράψετε την πιθανότητα να ταξιδέψετε αφού έχετε φάει κι έχετε πιει αλκοόλ κ.λπ.

1) Να κάνετε συχνές στάσεις (ανά περίπου 100 λεπτά οδήγησης).

2) Να μην έχετε εκνευρισμένα άτομα στο αυτοκίνητο (αφήστε την κρεβατομουρμούρα για το σπίτι…), γιατί η ένταση προκαλεί αύξηση της δύναμης του πεντάλ γκαζιού (διαπιστωμένα!).

3) Να μην οδηγείτε φαγωμένοι. Η βαρυστομαχιά είναι κακός «συνοδηγός» και δημιουργεί δυσφορία.

4) Να οδηγείτε χωρίς ακραίες θερμοκρασίες στην καμπίνα των επιβατών. Υπερβολική ζέστη ή κρύο δημιουργούν αρνητική συμπεριφορά στη λειτουργία των αντανακλαστικών σας.

5) Να κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Σας δίνουν μεγαλύτερες δυνατότητες ελιγμών ή αποτελεσματικότερου φρεναρίσματος σε ενδεχόμενο ατύχημα.

6) Στις σιδηροδρομικές διαβάσεις – ακόμα και στις φυλασσόμενες – πλησιάζοντας, κλείστε το ραδιόφωνο, ανοίξτε τα εμπρός παράθυρα, μειώστε δραστικά ταχύτητα, κατεβάστε μία σχέση στο κιβώτιο και αφού βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει τρένο στον ορίζοντα, επιταχύνετε και περάστε τις γραμμές χωρίς χρονοτριβή.

7) Προσπερνάμε σβέλτα, αποφασιστικά, προσπαθώντας να μειώσουμε όσο μπορούμε την παραμονή μας στο αντίθετο ρεύμα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]