Επετειακή BMW για τα 50 χρόνια ενός θρύλου

Η BMW παρουσίασε μία νέα, επετειακή έκδοση της R nineT, η οποία παραπέμπει αισθητικά στην θρυλική 5άρα του 1969. Ας την απολαύσουμε.




Η BMW Motorrad τιμά την 50ή επέτειο της θρυλικής /5 και ταυτόχρονα την έναρξη παραγωγής της BMW Motorrad στο εργοστάσιο του Spandau (Βερολίνο) πριν από 50 χρόνια.

Βλέπετε, η δεκαετία του ’60 ήταν εξαιρετικά σημαντική για τη βαυαρική μάρκα, καθώς η παραγωγή αυτοκινήτων BMW αυξήθηκε τρομερά και έτσι πάρθηκε η απόφαση να κατασκευάζονται οι μοτοσικλέτες BMW στο Βερολίνο.

Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1969 με προσωπικό περίπου 400 ατόμων και μία νέα σειρά: τα μοντέλα /5 – R 50/5, R 60/5 και R 75/5. Με πλήρως ανανεωμένο πλαίσιο/κινητήρα και νέα σχεδίαση, η BMW έγραψε ιστορία επεκτείνοντας την αγορά μοτοσυκλετών την εποχή εκείνη.

Οι νέες μοτοσικλέτες BMW συμβάδιζαν απόλυτα με το πνεύμα της εποχής, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μία περίοδος έντονων ανακατατάξεων, ενώ η πλούσια γκάμα εξωτερικών αποχρώσεων που δημιουργήθηκε για τα νέα μοντέλα /5 χαρακτήρισε τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες.

Το επετειακό μοντέλο της BMW Motorrad, R nineT /5, τιμά όχι μόνο την 50ή επέτειο της /5 series, αλλά και τα 50 χρόνια παραγωγής της BMW Motorrad στο εργοστάσιο Spandau του Βερολίνου. Εφοδιασμένο στάνταρ με θερμαινόμενα γκριπ, το R nineT /5 αναζωπυρώνει μνήμες του παρελθόντος, αναβιώνοντας τα μοντέλα /5 με σύγχρονη μορφή και μία νότα νοσταλγίας.

Το επετειακό μοντέλο διαθέτει σύγχρονα προστατευτικά γονάτων και μία κομψή, μεταλλική εξωτερική απόχρωση σε Lupine Blue με φιμέ φινίρισμα και διπλές γραμμές στο ρεζερβουάρ, που φέρει το επετειακό λογότυπο.

Η χρήση χρωμίου στους καθρέπτες, στην πολλαπλή εξαγωγής και στο σιλανσιέ ομοίως παραπέμπουν στο παρελθόν όπως και η διπλή σέλα διαμορφωμένη στο στυλ των /5 με ένα σταυρό χαραγμένο στο κάλυμμα.

Το φινίρισμα του κινητήρα, του κιβωτίου, των πλημνών και των ακτίνων των τροχών σε Aluminium Silver επίσης ξαναφέρνει στη μνήμη τα θρυλικά μοντέλα /5, καθώς και τα εξαρτήματα με μαύρο φινίρισμα, όπως το πλαίσιο και το κέλυφος του άξονα μετάδοσης.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr