Πρεμιέρα στη Γενεύη για το Skoda Kamiq

Λίγο πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Skoda παρουσίασε διαδικτυακά το νέο της μικρό SUV, ονόματι Kamiq. Ας το γνωρίσουμε.

Η Skoda μας είχε προϊδεάσει μέσω σκίτσων (δείτε το σχετικό άρθρο εδώ) αλλά και εικόνων, όπως αυτή που μπορείτε να δείτε εδώ, πως ετοιμάζει νέο SUV μοντέλο και πλέον ήρθε η ώρα να μας το συστήσει και επίσημα. Ο λόγος για το Skoda Kamiq, το οποίο αποτελεί το τρίτο SUV της τσέχικης μάρκας, μετά τα Karoq και Kodiaq (όλων τα ονόματα ξεκινούν με K και τελειώνουν με q) και σύμφωνα με την ίδια τη Skoda συνδυάζει συμπαγείς διαστάσεις με τα κλασσικά πλεονεκτήματα ενός SUV αυτοκινήτου.

Σχεδιαστικά, το Skoda Kamiq ξεχωρίζει από το εμπρός μέρος του με τη μεγάλη μάσκα και τα διπλά φώτα (τα επάνω να είναι τα φώτα ημέρας). Η Skoda αναφέρει πως είναι το πρώτο της μοντέλο με διπλά LED φωτιστικά σώματα. Το υπόλοιπο αμάξωμα αποτελεί τυπικό δείγμα σχεδιασμού για μοντέλο της Skoda, με “καθαρές” επιφάνειες και ένα “νεύρο” να το διατρέχει πλευρικά πάνω από το ύψος των χειρολαβών. Διαθέτει επίσης ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου 16 έως 18 ιντσών και τα πίσω φώτα του είναι σε σχήμα “L”.

Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VWτο Skoda Kamiq έχει μήκος που δεν ξεπερνά τα 4.241 χλστ. ενώ σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα το εσωτερικό του είναι γενναιόδωρο σε χώρους, όπως άλλωστε κάθε μοντέλο της. Ενδεικτικά, οι Τσέχοι αναφέρουν πως ο χώρος αποσκευών είναι στα 400 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων φτάνει στα 1.395 λίτρα.

Σχεδιαστικά, η καμπίνα ακολουθεί τις γραμμές των υπόλοιπων SUV της μάρκας, με την κυριότερη διαφορά να εντοπίζεται στην οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, η οποία είναι 10,25 ιντσών και έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του ταμπλό. Προαιρετικά το Kamiq θα διατίθεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Συνολικά, τέσσερα μοτέρ θα μπορούν να τοποθετηθούν κάτω από το καπό του Skoda Kamiq, όλα τούρμπο, με τεχνολογία start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το βασικό, τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.0 TSI με 95 ίππους (5άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ ακολουθεί το ίδιο μοτέρ με 115 ίππους (6άρι κιβώτιο ή αυτόματο DSG 7άρι). Στην κορυφή των εκδόσεων βενζίνης θα είναι ο τετρακύλινδρος 1.5 λτ. TSI των 150 ίππων με απενεργοποίηση κυλίνδρων (6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο 7άρι DSG κιβώτιο). Την γκάμα κινητήρων ολοκληρώνει ο diesel 1.6 TDI με 115 ίππους (6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο 7άρι DSG κιβώτιο).

Τέλος, οι υποψήφιοι αγοραστές, θα έχουν τη δυνατότητα, προαιρετικά, να επιλέξουν και έκδοση με Sport Chassis Control η οποία κρατά το αυτοκίνητο πιο κοντά στο έδαφος κατά 10 χλστ. ενώ η ανάρτησή του είναι σεταρισμένη διαφορετικά προκειμένου να αναδεικνύει τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Εντυπωσιακή εμπορική πορεία "με το καλημέρα" για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο! Γνωρίστε το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" στη Γερμανία......
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
H Chery συμμετέχει στην Black Friday με μια αποκλειστική για την περίοδο ενέργεια με 0% ονομαστικό επιτόκιο για το Plug-in Hybrid SUV της των 279...
To B-SUV της κινέζικης εταιρείας απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα και έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία έως 1.000 χλμ., σε δύο εκδόσεις με έως 212 ίππους....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής