Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της Alfa Romeo, το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης “00” της 33 Stradale ολοκλήρωσε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία στο Nardo, τη διάσημη στρογγυλή πίστα των 12,5 χλμ.
Βασικό χαρακτηριστικό της πίστας είναι το κεκλιμένο οδόστρωμα που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται με έως και 240 χλμ. χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να αγγίζει το τιμόνι και έτσι επιτρέπει στους κατασκευαστές να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια μια σειρά δοκιμών που περιλαμβάνουν κίνηση με πολύ υψηλές ταχύτητες.
Διαβάστε επίσης: Όταν Έλληνας ποιητής έγραψε για μία μάρκα αυτοκινήτου!
Σε αυτό το πεδίο δοκιμών η 33 Stradale επαλήθευσε την τελική ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα, στην οποία στόχευε η Alfa Romeo όπως και την ολοκλήρωση της διαδικασίας των 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα.
Η Alfa Romeo αναφέρει ότι επιβεβαιώθηκε και η η άψογη αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου και η σωστή συμπεριφορά όλων των μηχανικών μερών υπό τεράστια πίεση. Αυτό αφορά στον 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης που αποδίδει πάνω από 620 ίππους, στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, καθώς στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Οι συγκεκριμένες δοκιμές ακολούθησαν εκείνες που έλαβαν χώρα στο Balocco Proving Ground όπου τελειοποιήθηκαν ρυθμίσεις σχετικές με την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και της “συνεργασίας” του αλουμινένιου πλαισίου με την ανάρτηση που αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ενεργά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ για όλους τους τροχούς.
Σκοπός των δοκιμών ήταν επίσης η επιβεβαίωση ότι η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο βρίσκεται στο επίπεδο που απαιτεί ένα supercar, τόσο στο “Strada” όσο και το “Pista” πρόγραμμα λειτουργίας της 33 Stradale.
Το ιταλικό υπεραυτοκίνητο φέρει και το πρόγραμμα “Partenza Veloce” που ενεργοποιείται με το πάτημα του κουμπιού “Quadrifoglio” στο κεντρικό τούνελ της καμπίνας. Με την ενεργοποίησή του, η λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ρυθμίζονται για μέγιστο έλεγχο της πρόσφυσης, προς όφελος της μέγιστης επιτάχυνσης.
Σημαντικό μέρος των δοκιμών στο Balocco Proving Ground έγινε και για το σύστημα πέδησης που επιτρέπει στην 33 Stradale να ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις… 33 μέτρα. Πρόκειται για σύστημα brake-by-wire με κεραμικούς δίσκους και αισθητήρες που ελέγχουν με ακρίβεια την πίεση που αναπτύσσεται στο κύκλωμα με τις μονομπλόκ αλουμινένιες 6πίστονες εμπρός δαγκάνες και τις πίσω 4πίστονες, αλλά και την ευστάθεια συνολικά.