Έρευνα Ford Pro: Τα ηλεκτρικά είναι η λύση αλλά χρειάζονται “βοήθεια”

Σημαντικά είναι τα ευρήματα της έρευνας για τα ηλεκτρικά βαν που ανατέθηκε από την Ford Pro και δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία. Ωστόσο, η φόρτιση παραμένει μείζον ζήτημα.

Διαβάστε επίσης: Το υβριδικό SUV με αυτονομία… diesel – 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα!

Αυτό είναι το κεντρικό εύρημα της έρευνας με τίτλο “The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024” η οποία ανατέθηκε από την Ford Pro και δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών, γνωστό ως Cebr.


Ford E-Transit Custom ηλεκτρικό

Η Ford Pro, η μάρκα με τις υψηλότερες πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, ανέθεσε τη μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις – το 99% επί του συνόλου των επιχειρήσεων στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης: Στις εκθέσεις το νέο SUV της Ford – Με επιτόκιο 2,99% και 8ετή εγγύηση

Στην έκθεση του Cebr εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισ. ευρώ – αυξημένο κατά 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% έναντι του 2017.

Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην ΕΕ εκτιμάται ότι 14,1 δισ. ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων.

Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν. Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης σε αυτά μέσα σε πέντε χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.

Η έκθεση επανεξετάζει ένα δραστικά αλλαγμένο τοπίο από τότε που δημοσιεύθηκε η προηγούμενη το 2019 και καταδεικνύει ότι παρά τον αντίκτυπο της πανδημίας, της κρίσης του κόστους ζωής και του πολέμου στην Ουκρανία, η επίδραση των βαν οχημάτων στην οικονομία έχει αυξηθεί θεαματικά.

Η έκθεση περιλαμβάνει την επικαιροποίηση του δείκτη Electrification Index, ο οποίος μετρά τον βαθμό υιοθέτησης των επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων και τις μελλοντικές προοπτικές για πέντε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές στην κατηγορία των βαν οχημάτων: την Γαλλία, την Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως οι πωλήσεις των ηλεκτρικών βαν, τα σημεία φόρτισης, τα κίνητρα και η αύξηση των ζωνών χαμηλών εκπομπών, ο εν λόγω δείκτης προσδιορίζει ότι η υιοθέτηση των ΕV και οι προοπτικές στις παραπάνω χώρες ενισχύθηκαν στις περισσότερες αγορές σε σχέση με τον τελευταίο υπολογισμό του 2018.

Η ενίσχυση αυτή υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη σημαντική αύξηση στη διαθεσιμότητα των αμιγώς ηλεκτρικών βαν οχημάτων. Για παράδειγμα, η Ford Pro έχει πλέον κατασκευάσει ή ανακοινώσει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για κάθε μοντέλο της οικογένειας Transit.

Οι ερωτηθέντες στην έρευνα είπαν ότι το μειωμένο λειτουργικό κόστος ήταν ο κυριότερος λόγος για να στραφούν στα EV (46,3%), με το ετήσιο κόστος φόρτισης των ηλεκτρικών βαν οχημάτων να ανέρχεται σε 3.700 ευρώ, έναντι 12.400 ευρώ για ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο βαν.

Η ανάλυση του συνολικού κόστους λειτουργίας των ηλεκτρικών βαν σε σχέση με τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα ή βενζινοκίνητα οχήματα αποκάλυψε ότι τα πρώτα μπορούν να αντισταθμίσουν το υψηλότερο αρχικό κόστος αγοράς τους μέσα σε μία τριετία σε συνήθεις συνθήκες χρήσης.

Πέρα από τα οικονομικά οφέλη, η έρευνα εντόπισε και άλλους λόγους που έκαναν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να στραφούν στα ηλεκτρικά βαν οχήματα. Συγκεκριμένα, η πρόσβαση στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ήταν ο πιο συνηθισμένος λόγος για τη μετάβαση (46,3%), ενώ άλλα κριτήρια ήταν η ανησυχία για το περιβάλλον (45%) και η φήμη της μάρκας (45%).

Ο χρόνος φόρτισης ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία για όσους δεν έχουν κάνει ακόμα τη μετάβαση στα EV (38,1%), ενώ το αρχικό κόστος αγοράς αποτέλεσε επίσης σημαντικό ζήτημα (37,7%). Παρόλα αυτά, μεταξύ εκείνων που δεν έχουν ακόμα μεταβεί σε ένα EV, η πλειοψηφία (58,6%) δήλωσε ότι είναι αρκετά πιθανό να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό βαν μέσα στην επόμενη πενταετία.

Σύμφωνα με την έρευνα οι διαχειριστές που έχουν ήδη πραγματοποιήσει το πέρασμα στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ πιο πιθανό να αναγνωρίσουν τη σημασία των τεχνολογιών και των υπηρεσιών που υποστηρίζουν τους ιδιοκτήτες των βαν οχημάτων.

Μεταξύ των επιχειρήσεων που υιοθέτησαν τεχνολογίες και λογισμικό, η συντριπτική πλειοψηφία ανέφερε τις θετικές επιπτώσεις τους στον τομέα της παραγωγικότητας, ιδιαίτερα για όσους υιοθέτησαν μέτρα ασφάλειας και προστασίας των οχημάτων, λύσεις διαχείρισης στόλου και λογισμικό επικοινωνίας.

Παρομοίως, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών επιχειρηματικού λογισμικού ανέφερε θετικό αντίκτυπο στη λειτουργικότητα των επιχειρήσεών τους, ιδιαίτερα για εκείνους που υιοθέτησαν συστήματα συμμόρφωσης και αναφοράς, τηλεματικής ενσωματωμένης με άλλα συστήματα και λογισμικού επικοινωνίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.