Έτοιμη η Peugeot για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής

Η Team Peugeot TotalEnergies προχώρησε στην παρουσίαση των νέων της πληρωμάτων ενόψει της έναρξης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής.
Team Peugeot TotalEnergies 2024

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship -WEC) 2024 της FIA θα ξεκινήσει στις 24-25 Φεβρουαρίου με τον επίσημο “Πρόλογο” (πρώτες επίσης δοκιμές ρυθμίσεων και εξέλιξης των αυτοκινήτων σε συνθήκες πίστας) στο Κατάρ, και η Team Peugeot TotalEnergies ξεκίνησε τις τελευταίες προετοιμασίες για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Διαβάστε επίσης – Γυναίκες σε αγώνες μοτοσικλέτας: Γράφοντας ιστορία κόντρα σε όλους και σε όλα!

Η γαλλική ομάδα παρουσιάζεται αποφασισμένη να συνεχίσει να βελτιώνεται αυτή τη σεζόν. Από τότε που προσχώρησε στην Team Peugeot TotalEnergies ο Stoffel Vandoorne πέρυσι, η ομάδα είχε την ευκαιρία να αναθεωρήσει το ρόστερ των οδηγών στα δύο αυτοκίνητα Peugeot 9X8 με τα οποία συμμετέχει στο WEC.

Η ομάδα είναι επίσης αποφασισμένη να βρει βελτιώσεις ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια, προκειμένου να διακριθεί σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Διαβάστε επίσης – Citroen Racing: Τα νέα χρώματα και γραφικά του C3 Rally2 2024

Η λίστα των οδηγών της Team Peugeot TotalEnergies ολοκληρώνεται από την παρουσία του 20χρονου Malthe Jakobsen, ο οποίος θα είναι ο εφεδρικός οδηγός της ομάδας. Ο Δανός ήταν πέρυσι Official Junior Driver, και τώρα θα συνεχίσει την εξέλιξή του με την ομάδα τη φετινή σεζόν.

Μετά τον “Πρόλογο”, οι οδηγοί της ομάδας θα συμμετάσχουν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στις 2 Μαρτίου, επίσης στο Κατάρ, στον πρώτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής.

“Τα δεδομένα στο πρωτάθλημα WEC είναι τέτοια που δεν υπάρχει η πολυτέλεια να παραμελήσουμε οποιαδήποτε παράμετρο και έτσι έχουμε εργαστεί αρκετά κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονικής περιόδου, από την λήξη του πρωταθλήματος μέχρι και σήμερα, προσπαθώντας να βελτιωθούμε όπου μπορούμε”, δήλωσε σχετικά ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie και πρόσθεσε: “Η ανανέωση των πληρωμάτων είναι επίσης ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ και έχοντας μελετήσει τα δεδομένα των αγώνων και των δοκιμών, ήμασταν πεπεισμένοι ότι μπορούσαμε να βελτιστοποιήσουμε την λίστα των οδηγών μας.

Είμαστε τυχεροί που έχουμε έξι εξαιρετικά ταλαντούχους οδηγούς, γι’ αυτό αποφασίσαμε να κερδίσουμε ότι καλύτερο μπορούμε από κάθε αυτοκίνητο ομαδοποιώντας τους οδηγούς ως προς τις προτιμήσεις τους στο στήσιμο και τις ρυθμίσεις, με στόχο να προσφέρουμε βελτιωμένες επιδόσεις.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Η δράση του φετινού Χειμερινού Ράλλυ ΦΙΛΠΑ ξεκινά το πρωί του Σάββατου 29 Νοεμβρίου από το Ναύπλιο......
"Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα", ανέφερε ο Θωμάς Κρασώνης σχετικά με την βράβευσή του.....
Η Opel και η ADAC ανακοίνωσαν αλλαγές για τη σεζόν 2026 για το 1ο στον κόσμο Κύπελλο rally ηλεκτρικών ενιαίου τύπου με την αρχή να...
"Black Friday" από την Peugeot με προσφορές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα! Δείτε τη νέα τιμή για το πιο προσιτό Peugeot 208......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής