Έτσι ονομάζεται το ηλεκτρικό σούπερ μίνι της Honda

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι γεγονός και όπως αποκάλυψε η ιαπωνική μάρκα, θα ονομάζεται Honda e


Η Honda παρουσίασε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης, ένα ηλεκτρικό όχημα με την κωδική ονομασία “Honda e Prototype”. Σύντομα, το μοντέλο πήρε το δρόμο της παραγωγής, οπότε έφτασε και η στιγμή της ονοματοδοσίας. To Honda e, όπως είναι η ονομασία του, θα διατίθεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2020. Όπως ενημέρωσε η εταιρεία, ήδη υπάρχουν περισσότερες από 22.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος από υποψήφιους αγοραστές στη Γηραιά Ήπειρο.

Το Honda e είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Βασίζεται στο EV Urban Concept, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2017. Λεπτομέρειες για την χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχουν διαρρεύσει ακόμη, ωστόσο η αυτονομία του έχει υπολογιστεί περί τα 200 χιλιόμετρα. Όσον αφορά στο χρόνο φόρτισης, θα απαιτούνται 30 λεπτά για φόρτιση του 80% της μπαταρίας μέσω ταχυφορτιστή.



Το Honda e διαθέτει πολλές ενδιαφέρουσες high tech πινελιές, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Όπως ανακοίνωσε η Honda, οι άνθρωποί της θέλησαν να καλύψουν όσο γίνεται περισσότερες από τις σύγχρονες ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Το μικρό όχημα πόλης, συνδυάζει ξεχωριστή εμφάνιση και λειτουργικότητα. Η τεχνολογία αιχμής είναι φανερή και στην εξωτερική εμφάνιση, χάρη σε στοιχεία όπως οι κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών και οι χειρολαβές “pop-up”. Επιπλέον, η φόρτισή του γίνεται από το κέντρο του καπό και όχι από το πλάι, όπως έχουμε συνηθίσει στα ηλεκτροκίνητα οχήματα ως τώρα.

Ανάλογη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, με δύο οθόνες αφής 12 ιντσών να φροντίζουν για την περαιτέρω high tech εικόνα. Ακόμη, τα καθίσματα-πολυθρόνες δημιουργούν μια αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης για τους επιβάτες.

Τo Honda e σηματοδοτεί ένα από τα πρώτα βήματα των Ιαπώνων, στο δρόμο για το “Honda Electric Vision”. Μια στρατηγική, σύμφωνα με την οποία όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας στην Ευρώπη, θα διαθέτουν εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, έως το 2025.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr