Ο επίσημος Πρόλογος για το Πρωτάθλημα FIA WEC 2025 περιλάμβανε περίπου δεκατέσσερις ώρες “δράσης” στη διεθνή πίστα Losail του Qatar μήκους 5,41 χλμ. χωρισμένη σε δύο ημερήσιες και δύο νυχτερινές περιόδους. Τριάντα έξι αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων δεκαοκτώ πρωτότυπων Hypercar, συμμετείχαν σε αυτόν τον Πρόλογο και φυσικά δεν έλειπε ούτε η ομάδα της Peugeot TotalEnergies.
Πίσω από το τιμόνι του Peugeot 9X8, οι έξι οδηγοί της γαλλικής ομάδας διένυσαν συνολικά 3.586 χιλιόμετρα υπό διαφορετικές συνθήκες, γεγονός που τους επέτρεψε να εργαστούν σε ρυθμίσεις set-up και στρατηγικές ελαστικών πριν από τον αγώνα της ερχόμενης Παρασκευής που θα πραγματοποιηθεί στην ίδια πίστα στις 28 Φεβρουαρίου.
“Κάναμε διπλά stints (περίοδοι μεταξύ επισκέψεων στα pits) με τα μεσαία και σκληρά ελαστικά. Είδαμε ότι οι συνθήκες της πίστας άλλαξαν πολύ και περιμένουμε οι θερμοκρασίες να είναι ακόμα πιο χαμηλές για τον αγώνα.”, δήλωσε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport.
Διαβάστε επίσης: Peugeot Sport-Capgemini – Τεχνητή νοημοσύνη και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής
Παρά τις πολλές κόκκινες σημαίες και τα Full Course Yellows που προκλήθηκαν από διάφορα περιστατικά στην πίστα, οι Mikkel Jensen, Paul di Resta, Malthe Jakobsen και Loïc Duval μπόρεσαν να ολοκληρώσουν πολλούς γύρους για να ακολουθήσουν το πρόγραμμα δοκιμών που είχε προγραμματιστεί για αυτόν τον Πρόλογο (επίσημη διαδικασία δοκιμών για όλες τις ομάδες).
“Έχουμε τώρα τρεις ημέρες για να αναλύσουμε τα δεδομένα που συλλέγονται από κάθε αυτοκίνητο, να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες, να αξιολογήσουμε τα τεχνικά αποτελέσματα και να προετοιμάσουμε τα δύο Peugeot 9X8 για τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Τετάρτης 26 Φεβρουαρίου.”, πρόσθεσε ο Jansonnie.
Ο αγώνας του Κατάρ των 1.812 χιλιομέτρων (περίπου 10 ώρες αγώνα) θα ξεκινήσει την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, στις 13:00 ώρα Ελλάδας.