Ford Mondeo: Τέλος οι συμβατικοί κινητήρες βενζίνης

Η Ford καταργεί από την γκάμα του Mondeo της εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης. Πλέον μόνο υβριδικές και diesel επιλογές.

Βρείτε μας στο
Ford Mondeo 2020

Η υβριδική έκδοση του Mondeo κερδίζει διαρκώς έδαφος στις ευρωπαϊκές πωλήσεις του μεσαίου μοντέλου της εταιρίας και με το βλέμμα σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον η Ford καταργεί πλήρως τις συμβατικές εκδόσεις του με κινητήρες βενζίνης.

Η Ford αναφέρει χαρακτηριστικά πως οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του υβριδικού Mondeo αυξήθηκαν κατά 25% στους επτά πρώτους μήνες του 2020 σε σχέση με ολόκληρο το 12μηνο του 2019. Σε κάποιες αγορές μάλιστα, όπως είναι η ιταλική, το 75% των πελατών της εταιρίας επέλεξαν την υβριδική έκδοση έναντι των υπολοίπων.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Ford Puma ST με 200 ίππους, στην Ευρώπη

To Mondeo θα προσφέρεται πλέον με το full υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει ως βάση του τον δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης και συνδυαστική απόδοση 187 ίππων ή τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα της Ford, χωρίς υβριδικό σύστημα, σε δύο εκδόσεις με 150 ή 190 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Νέο Ford Bronco Overland concept, η χαρά της περιπέτειας

H 100% μετάβαση σε full υβριδικό για την παραγωγή της γκάμας του Mondeo με κινητήρες βενζίνης είναι ένα ακόμη μεγάλο βήμα στο “ταξίδι” εξηλεκτρισμού της Ford. Για τους πελάτες μας που διανύουν λιγότερα από 20.000 χλμ. το χρόνο το Mondeo Hybrid είναι μια έξυπνη επιλογή καθώς προσφέρει ακόμη περισσότερα από το diesel αλλά και ηλεκτρική δύναμη χωρίς την ανάγκη για φόρτιση και χωρίς το άγχος της αυτονομίας.”, δήλωσε σχετικά ο Roelant de Waard, αντιπρόεδρος του τμήματος Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Υπηρεσιών της Ford Ευρώπης.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr