Ford: Νέο ερευνητικό πρόγραμμα για παραγωγή ηλεκτρικών μοτέρ

Στο ερευνητικό πρόγραμμα με την ονομασία HaPiPro2 συμμετέχει η Ford ένα πρόγραμμα που θέλει την Ευρώπη πρωτοπόρα στην μαζική παραγωγή εξαρτημάτων για ηλεκτρικά
Ford HaPiPro2 ερευνητικό πρόγραμμα

Το ερευνητικό πρόγραμμα HaPiPro2, στο οποίο συμμετέχει η Ford, έχει ως στόχο την ανάπτυξη προηγμένων προϊόντων και νέων διαδικασιών που θα αποτελέσουν, μεταξύ άλλων, τη βάση για να μπορέσουν διάφοροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές να γίνουν πρωτοπόροι στη μαζική παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.

Η ονομασία HaPiPro2 αναφέρεται στην τεχνολογία φουρκέτας περιέλιξης πηνίων εντός του ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογία αυτή αποτελεί σημείο-κλειδί στις καινοτομίες εξέλιξης των εξαρτημάτων ηλεκτροκινητήρων. Στο πλαίσιο αυτό, το HaPiPro2 θα διερευνήσει την αξιοποίηση των δυνατοτήτων αποδοτικής παραγωγής πολλαπλών εκδόσεων ηλεκτροκινητήρων από μία και μόνο γραμμή παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Σωτήριο για τους δικυκλιστές το νέο σύστημα της Ford (+video)

Στο ερευνητικό πρόγραμμα συμπράττουν οι Ford, Thyssenkrupp System Engineering, τα τμήματα τρισδιάστατης εκτύπωσης και προϊοντικής μηχανολογίας του πανεπιστήμιου RWTH Aachen, καθώς και η Engiro, η οποία ειδικεύεται στους ηλεκτροκινητήρες.

HaPiPro2 πρόγραμμα

Εκτός από την φιλοξενία του ερευνητικού κέντρου στο εργοστάσιο και τη λειτουργία των συστημάτων, η Ford θα ηγηθεί της εξέλιξης νέων μεθόδων βασισμένων στη χρήση λέιζερ για τη σύνδεση των επαφών των χάλκινων φουρκετών, αλλά και της έρευνας ως προς τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τον έλεγχο των διαδικασιών.

Κατά τη διάρκεια του project δημόσιας χρηματοδότησης διάρκειας 36 μηνών, οι εταιρείες θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη ευέλικτων και αποδοτικών νέων μεθόδων παραγωγής που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ευρεία κλίμακα για εξαρτήματα μελλοντικών ηλεκτροκινητήρων σε μία γραμμή παραγωγής.

Η διασφάλιση της βιωσιμότητας αποτελεί βασικό στόχο της κοινοπραξίας μέσω μιας φιλοσοφίας προσέγγισης κλειστού βρόγχου που θα εξασφαλίζει ότι η συντήρηση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση των εξαρτημάτων ενός ηλεκτροκινητήρα θα αποτελούν παράγοντες που θα λαμβάνονται υπόψη κατά την αρχική κατασκευή.

“Βασικός στόχος του HaPiPro2 είναι κάτι περισσότερο από μία αποδοτική σχεδίαση του ίδιου του ηλεκτροκινητήρα – πρόκειται για τη δυνατότητα πολλαπλής ευελιξίας στην παραγωγή του”, δήλωσε ο καθηγητής Achim Kampker, Production Engineering of E-Mobility Components (PEM), RWTH Aachen University. “Το τμήμα PEM του RWTH Aachen University θα συμβάλλει με την τεχνογνωσία του στην έρευνα σε ό,τι αφορά στη συνολική αλυσίδα παραγωγής, στην ανάλυση σχέσεων αιτίων-αποτελέσματος, αλλά και στις δοκιμές ψηφιακών μεθόδων προγραμματισμού παραγωγής.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Διαθέσιμο με 8ετή εγγύηση, αλλά και επιτόκιο 0,9%! Γνωρίστε το ηλεκτρικό SUV που διακρίνεται για την μεγάλη αυτονομία......
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ