To Ford Ranger είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε ένα πλήθος εξοπλιστικών εκδόσεων (XL, XLT, Limited, Wildtrak, Wildtrak X, Platinum και Raptor), όλες με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ώστε όλοι οι πελάτες να μπορούν να επιλέξουν εύκολα το Ranger που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
Διαβάστε επίσης: Το best seller της Ευρώπης στα plug-in υβριδικά τώρα με προκαταβολή από 6.802 ευρώ
Το νέο Ranger είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος. Η έκδοση Regular Cab απευθύνεται στους επαγγελματίες που απαιτούν για την εργασία τους τον μέγιστο δυνατό χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος, ο οποίος έχει μήκος 2.332 χλστ.
Για εκείνους που οι απαιτήσεις μεταφοράς επιβατών διαδραματίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο, η Ford διαθέτει το νέο Ranger στην έκδοση Rap Cab, με επιμηκυμένο μήκος καμπίνας, επίσης σε 2θυρο αμάξωμα και μήκος χώρου φόρτωσης που διαμορφώνεται στα 1.862 χλστ.
Διαβάστε επίσης: Το pick up της χρονιάς άμεσα διαθέσιμο με 389 ευρώ τον μήνα
H τρίτη στη σειρά επιλογή αμαξώματος στη γκάμα του κορυφαίου pick-up μοντέλου, με τέσσερις πόρτες και ακόμα πιο ευρύχωρη καμπίνα, είναι η Double Cab, η οποία εξασφαλίζει έναν χώρο φόρτωσης μήκους 1.564 χλστ. και ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες μεταφοράς επιβατών.
Οι διαοφορετικοί τύποι αξαξώματος συνδυάζονται με τις εξοπλιστικές εκδόσεις αλλά και με τους σύγχρονους κινητήρες. Στα μοτέρ η αρχή γίνεται με τον δίλιτρο ντίζελ EcoBlue, ο οποίος αποδίδει ισχύ 170 ίππων και ροπή 405 Nm. Ένα σκαλί ψηλότερα, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τον προηγμένο bi-turbo 2.0L EcoBlue με ισχύ που ανέρχεται στους 205 ίππους και ροπή 500 Nm.
Η κορυφαία επιλογή στη γκάμα των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων του νέου Ford Ranger είναι ο ολοκαίνουργιος 3.0L EcoBlue V6, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 240 ίππων και ροπή 600 Nm.
Για το νέο Ranger Raptor, το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Ranger, η Ford έχει εξελίξει τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 210 ίππων. Ταυτόχρονα με αυτή, διαθέσιμη είναι και η έκδοση του μοντέλου με τον βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 των 292 ίππων.
Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue είναι διαθέσιμος σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ενώ ο bi-turbo 2.0L EcoBlue, ο 3.0L EcoBlue V6, αλλά και ο νέος επίσης 3.0L EcoBoost V6 κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford.
Στις εκδόσεις του νέου Ranger με τον κινητήρα 2.0L EcoBlue των 170 ίππων, η Ford χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερεις μέσω ενός πρακτικού στη χρήση περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται εγκατεστημένος στην κεντρική κονσόλα του οχήματος. Στην προκαθορισμένη (default) θέση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (RWD).
Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων του νέου Ranger εξοπλίζονται με ένα “έξυπνο” σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν γρήγορα την απαιτούμενη δύναμη έλξης ακόμα και στις πιο ακραίες εδαφικές συνθήκες. Το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη on-demand ροπή, που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.