Γνωρίζεις τι είναι αυτά τα πάνελ που συναντάμε στους ελληνικούς δρόμους;

Τα πάνελ των ελληνικών (και όχι μόνο) δρόμων που περνούν απαρατήρητα... αλλά σε βοηθούν να "παρατηρείς". Για ποιον λόγο υπάρχουν!
αντιθαμβωτικά πάνελ

Κινούμενοι σε αυτοκινητόδρομους ή κεντρικές λεωφόρους, θα συναντήσετε αρκετά συστήματα που έχει ενδιαφέρον να γνωρίζετε για ποιον λόγο υπάρχουν, όπως για παράδειγμα οι μεγάλοι ανεμιστήρες που υπάρχουν στα τούνελ (εδώ θα βρείτε το σχετικό κείμενο). Αυτή τη φορά, θα δούμε κάτι εξίσου ενδιαφέρον, απλό στην κατασκευή, αλλά πολύ χρήσιμο. Ας γνωρίσουμε το λεγόμενο “αντιθαμβωτικό πάνελ” ή τα “αντιθαμβωτικά πετάσματα”, όπως συχνά αποκαλούνται.

Χρήσιμα: Τελικά χρειάζεται να πατάμε συμπλέκτη πριν “βάλουμε μπροστά”;

Όπως μπορείτε να δείτε και στην κεντρική εικόνα, την οποία απαθανατίσαμε σε κεντρική λεωφόρο της Αττικής, το αντιθαμβωτικό πάνελ αποτελείται από μία συστοιχία κάθετα τοποθετημένων πετασμάτων, τα οποία είναι κατασκευασμένα από PVC και το χρώμα τους είναι συνήθως πράσινο. Έτσι, δημιουργείται ουσιαστικά ένα πάνελ που λειτουργεί ως σύστημα αντιθαμβωτικής προστασίας των οδηγών.

Βάζει τέλος στην τύφλωση των οδηγών
Ουσιαστικά, η δέσμη από τα φωτιστικά σώματα των αυτοκινήτων δεν περνά στο αντίθετο ρεύμα, δίνοντας λύση σε ένα πρόβλημα που όλοι έχουμε αντιμετωπίσει. Έτσι, λοιπόν, με ένα τόσο απλό σύστημα, αναβαθμίζεται η οδική ασφάλεια σε αυτοκινητόδρομους και λεωφόρους.

Η σχεδίαση των αντιθαμβωτικών πάνελ έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιούνται συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές. Για παράδειγμα, δεν έχει αιχμηρές άκρες που μπορούν να οδηγήσουν σε φθορές ή τραυματισμούς. Επίσης, σε περίπτωση κάποιου τροχαίου ατυχήματος, οι άνθρωποι μπορούν να περάσουν ανάμεσα στα πετάσματα του πάνελ και να βρεθούν σε ασφαλές σημείο, μακριά από το οδόστρωμα. Τέλος, αυτά τα συστήματα αντιθαμβωτικής προστασίας έχουν περάσει επιτυχημένα από δοκιμές σε ανεμοπίεση 160 χλμ./ώρα.

Ο τρόπος στήριξης
Τα αντιθαμβωτικά πάνελ μπορούν να στηριχθούν σε οποιασδήποτε μορφής στηθαίο ασφαλείας. Όπως μπορείτε να δείτε, στην πρώτη εικόνα του κειμένου στηρίζονται σε μεταλλική μπάρα, ενώ στην ακριβώς από πάνω σε τσιμεντένια μπάρα προστασίας. Αρχικά τοποθετείται ένας μεταλλικός φορέας με ειδικές θήκες επάνω στο στηθαίο και στη συνέχεια τοποθετούνται τα πράσινα, πλαστικά κομμάτια. Όσο για την συντήρηση, αυτή είναι αμελητέα, μιας και τα πάνελ είναι ανθεκτικά και αυτοκαθαριζόμενα.

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα “shma.gr”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Μέσα από τέσσερα στάδια αξιολόγησης θα περνούν πλέον τα αυτοκίνητα! Δείτε τις αλλαγές που έρχονται στις δοκιμές του Euro NCAP από το 2026......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ

FIAT Grande Panda

Το φθηνότερο FIAT με αυτόματο κιβώτιο – Αυτοκίνητο της Χρονιάς με 20.800 ευρώ