H ασφαλής οδήγηση το καλοκαίρι

Σκεφτόμαστε τις διακοπές μας εδώ και καιρό. Οπουδήποτε κι αν είναι αυτές, με κάποιον τρόπο θα πρέπει να μετακινηθούμε. Αν είναι με το αυτοκίνητό, καλό είναι να διαβάσετε το άρθρο μας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η ημέρα μεγαλώνει, αλλά και όλα όσα μας απαρτίζουν: φως, διάθεση, όρεξη, ξεκούραση, αλλά και πτώση της εγρήγορσης. Η αλήθεια είναι ότι ύστερα από έναν πιεστικό γεμάτο χρόνο υποχρεώσεων προς κάθε κατεύθυνση, οι διακοπές αποτελούν την κολυμβήθρα του Σιλωάμ όσον αφορά την αποσυμπίεσή μας. Και κάπου εκεί, στην αναγκαία αλλαγή ρυθμών που συνοδεύεται από πτώση της υπερδιέγερσης και των αντανακλαστικών μας κατά συνέπεια, καιροφυλακτούν τα προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στους δρόμους.

Βασικότατο και καθοριστικότατο: θα πρέπει να λαμβάνετε – πάντα – υπόψη τη φυσική σας κατάσταση. Χρειάζεστε καλή όραση και καλή ακοή και πρέπει να είστε σε εγρήγορση και με καλά αντανακλαστικά. Μην οδηγείτε ποτέ αν έχετε πιει αλκοόλ, έχετε πάρει φάρμακο με συνταγή ή χωρίς, το οποίο μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, είστε υπό την επήρεια οποιουδήποτε ναρκωτικού, είστε πολύ κουρασμένοι ή είστε συναισθηματικά ταραγμένοι. Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία που μπορεί να μειώσουν τα αντανακλαστικά σας.

Σχάρες οροφής


Αποφύγετε τη μεταφορά περιττών φορτίων και τη χρήση σχαρών οροφής. Κάθε πρόσθετο εξάρτημα και βάρος που τοποθετείτε στο όχημά σας (ξεχασμένα αντικείμενα στο πορτμπαγκάζ, αεροτομές, σχάρες, μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες κ.λπ.) προκαλεί αύξηση της ισχύος που απαιτείται από τον κινητήρα, αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνεπώς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. Οδηγώντας με 120 χλμ. την ώρα και έχοντας τοποθετημένες αποσκευές στη σχάρα οροφής, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να αυξηθεί μέχρι 39%. Στη σχάρα της οροφής πρέπει να αποφεύγονται τα μεγάλα φορτία. Περισσότερα από 100 κιλά επηρεάζουν την ευστάθεια, την αεροδυναμική και αυξάνουν την κατανάλωση, ενώ κάνουν ιδιαίτερα ανασφαλή την οδήγηση. Ανάλογες επιδράσεις έχουν και οι σχάρες που τοποθετούνται και σε άλλα σημεία του οχήματος (π.χ. στην πίσω πόρτα αποσκευών). Σε κάθε περίπτωση, δέστε σφιχτά και οριζοντίως και καθέτως οτιδήποτε τοποθετείτε εκεί και ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάντε έλεγχο και ανανεώστε το σφίξιμο των ιμάντων κ.λπ.

Χώρος αποσκευών

Περιττά βάρη στον χώρο των αποσκευών αυξάνουν την κατανάλωση. Αύξηση κατανάλωσης – και κυρίως μείωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση – υπάρχει και όταν το όχημα φορτωθεί ανομοιόμορφα. Τα βαρύτερα και ογκωδέστερα αντικείμενα τοποθετούνται πάντα στο κάτω μέρος του πορτμπαγκάζ και τα μικρότερα και ελαφρύτερα από πάνω. Επίσης προσέχουμε να μην περνάνε τα αντικείμενα το ύψος της πλάτης των πίσω καθισμάτων, γιατί μπορεί σε ενδεχόμενο απότομο φρενάρισμα να φύγουν μέσα στην καμπίνα με σημαντικό κίνδυνο τραυματισμού. Έτσι τα στερεώνουμε καλύτερα με ένα δίχτυ καλά ασφαλισμένο από πάνω τους.

Ρυμουλκώντας τροχόσπιτο

Εδώ η προσοχή μας πρέπει να είναι υπερδιπλάσια. Απαραίτητα πρέπει να τηρούμε τους κανόνες που ορίζουν οι κατασκευαστές –αυτοκινήτων και τροχόσπιτων –, γιατί έτσι θα εξασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια στις μετακινήσεις μας. Πάντως πρέπει να τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητό μας μεγαλύτερους καθρέφτες αριστερά – δεξιά, για να βλέπουμε τι γίνεται πίσω μας, μια και τα τροχόσπιτα «εξέχουν» από το πλάτος του αυτοκινήτου. Επίσης θα πρέπει να συνηθίσετε στην αίσθηση της ρυμούλκησης του μεγαλύτερου όγκου, όπως επίσης και να μην ταλαιπωρείτε τον συμπλέκτη όταν ξεκινάτε. Σημαντικό είναι, βέβαια, να ελέγχετε την κατάσταση των φρένων του ρυμουλκούμενου οχήματος, γιατί αυτό είναι που καθορίζει πλέον τον βαθμό επιβράδυνσης του συνόλου. Και φυσικά, ακόμα πριν «κοτσάρετε» το τροχόσπιτο στο αυτοκίνητό σας, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας.

Στα πλοία

Να είστε προσεκτικοί στο μπες – βγες στα πλοία. Όλοι βιάζονται. Ακόμα και οι εργαζόμενοι σε αυτά που σας κατευθύνουν στο πώς και πού να παρκάρετε. Συνεργαστείτε μαζί τους. Όταν παρκάρετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει τα αλάρμ σας ή οποιαδήποτε άλλη πηγή ενέργειας τυχόν ξεχαστεί αναμμένη, γιατί είναι πολύ επίπονη διαδικασία να μείνετε σε πλοίο από μπαταρία… Μην ανάβετε τους κινητήρες πριν βγείτε από το πλοίο, παρά μόνον όταν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε το αυτοκίνητό σας κατά την έξοδο.

Για άνετη οδήγηση τους καλοκαιρινούς μήνες

  • Η φόρτωση του πορτμπαγκάζ αποτελεί ευχάριστο «γρίφο»… Τα βαριά αντικείμενα τοποθετούνται χαμηλά, τα ελαφρύτερα πιο ψηλά. Και όλα στερεώνονται κατάλληλα.
  • Πριν βιαστείτε να «κοτσάρετε» ένα τροχόσπιτο στο αυτοκίνητό σας, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας.
  • Η τοποθέτηση μπαγκαζιέρας στην οροφή πρέπει να γίνεται με σχολαστική προσοχή και βέβαιες κινήσεις.
  • Οδηγώντας με 120 χλμ. την ώρα και έχοντας τοποθετημένες αποσκευές στη σχάρα οροφής, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να αυξηθεί μέχρι 39%.
  • Στα ferry boat βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει τα φλας ή αλάρμ ή το ραδιόφωνο ή άλλη πηγή ενέργειας για να μην αποφορτιστεί η μπαταρία.
  • Όσο κι αν σας φαίνεται υπερβολικό, το λευκό χρώμα του αυτοκινήτου παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Με τον ήλιο να καίει, όλοι θέλουμε λιγότερο καύσωνα στο εσωτερικό… Κάτι που δυστυχώς επιβαρύνουν τα σκούρα χρώματα.

Προς τους απανταχού λουόμενους: μην μπαίνετε με μαγιό σε δερμάτινα σαλόνια καλοκαιριάτικα. Ανοίξτε με προσοχή, δοκιμάστε με το χέρι σας πόσο καίει το κάθισμα, απλώστε μία πετσέτα και μετά καθίστε…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]